ALEVDEN;
Bu sukûnet gibi oluşan sesizlik babamla aramızda gerginliği daha da artırıyordu cevap vermesini bekliyordum keza bu sesizlik rahatsız edici olmaya başlıyorduYaklaşık on dakika süren bu sesizlik babamın yorgun ve her kenuştuğunda ağzının içinde birikmiş olan kan pıhtıcıkları geliyordu bu görüntüsü merağımı daha da çok körüklüyordu keza insan üstü bir işkence görmüş gibi gözüküyordu uzun süren sesizliğin ardından sonunda ağzını bıçak açmıştı buraya gelen kişileri gördünmü diyen sesi kaşlarımı çatmama sebep olmuştu problem benim görmemmiydi keza kendisi pek iyi görünmüyordu hafif gülerek dalga geçermişçesine konuştum görüntün pek de norma insanlar gelmiş gibi gözükmüyor babacım son kelime ağzımdan tükürürcesine çıkmıştı artık konuşması gerekiyordu yoksa zaten günğn yorgunluğu yeterince olan vücudum bu kadar beklemeyi kaldıramıycaktı peki onlar seni gördü mü diyerek yeni bir soru yönelti belli ki bana öğrenmem gerekeni söylememe konusunda diretecekti son sorduğu souyada hayır diyerek kısaca kestirip attım hızla ayaklanarak odama doğru ilerleyip odamın içinde bulunan çekmecenin üzerindeki küçük ilk yardım çantasını aldım gerçi belki hastaneye gitmesi gerekiyordu ancak bu durumda hastaneye gitmesini sağlamak ne kadar doğruydu tartışılır odadan çıkıp adımlarımı babamın bulunduğu yöne ilerlettim belki çok profösyonel bir sağlıkçı değildim ancak küçüklüğümden beri kendi yaralarımı kendim sardığım için biraz bilgim vardı babamın yanına çömelip aynı hizada durdum içinde batikon bulunan çantayı açtım ve irice bir pamuk alıp üzerine döktüm pamuğu yumuşak hareketlerle babamın şakağının üzerindeki kesiğe bastırdım bi anda ayaklanan babam beni iterek senin yardımın lazım değil diyerek odayı terketti nereye gittiği tartışılmazdı içicekti alışık olduğum durum beni üzmüyordu yavaşça ayaklandım odama geçtim gene aynı şekilde düzenli olmayan yatağıma kendimi attım keza düşünce seline kapılıp gitmek beni oldukça yoruyordu bunjn olmasına fırsat vermeden kendimi uykunun kollarına attım sabah aynı şekilde uykumun kollarından beni çekip alan alarmla uyandım yavaşça kalktım banyoya girip rutin işlerimi hallettim hayatım bundan ibaretti tek tük arkadşlarım vardı onlarda burda değildi zaten yani kısaca tektim bu durumda artık zorlamıyordu aynı hızla üstümü değişip odadan çıktım çıkış kapısına geldiğimde hızla kapıyı açan adamla az daha düşüyordum hiç şaşırmamıştım tüm gece boyunca içmiş ve kumar oynamıştı yüksek ihtimalle şu an ayakta bile durucak durumda değildi inanılmaz derece ağır gelen alkol kokusu da bu tanımı onaylıyordu beni iterek içeri geçti aynı şekilde bende evden çıkıp iş yerine gittim saatlerce ayak üzerinde durmaktan sanırım ayakkarım kan toplamıştı ayrca bıgün mesaim vardı ek iş yapmam gerekiyordu keza aldığım maaş zaten sadece eve gidiyordu aynı şekilde saatler saatleri takip etti iş bitmişti sonunda kulaklıklarıma kulağıma takarak ilerlemeye başladım hafif öiseleyen yağmur sonbaharın habercisi gibiydi etrafı saran mest edici koku insanı cezbediyordu yavaş yavaş ilerledim yarım saatlik uzaklıkta olan iş yerine her gün yürüyordum ancak bu durumdan şikayetçi değildim ilerlerken bi dal sigarayı çantamdan çıkarttım yaktım ve içime derin bir nefes aldım evimin olduğu sokağa girmiştim girdiğim an gözüme ilişen bi araba oldu çünkü geçen gördüğüm arabnın ta kendisiydi yere attığım sigarayı ayakabmın yopupuyla ezip hızla eve ilerledim artık ne olup bitiyorsa bunu öğrenmeliyim hızla açık kapıdan içeri girdim odanın kapıısını hızla açtım.
Kesinlikle bu görüntüyü beklemiyordum babam yere çömer pozisyonda oturmuş önünde bulunan koltukta bulunan adamın ayaklarına kapanmıştı burdan bile gelen kan kokusu babama ait olduğu açık bi şekilde belliydi adamın yandan gördüğüm kadarıyla oldukça sert olan yüz hatları sadece babama dönüktü hızla oldukları yere geçip önüne geçip babamı yerden kaldırmak için adımladım ancak alnıma dayanan soğuklukla nefesimin kesildiğni hisettim geriye adımlamama sebep olan bu adam ben gittikçe üzerime geliyordu üekütücü gözleriyle heryerimi süzüyordu az ilerde olan babam bu rahtsız edici anı keserek konuştu al onu o senin olsun naparsan yap lütfen beni bırak diyerek adama yalvarıyordu ne saçmalıyordu neyi satıcaktı benden mal gibi bahsediyordu
Adam arkaya dönüp ensesinden tutup babamın anlına silahı dayadı ne oldu rezan bey ödüyemeyeceğiniz borun altından kalkamyınca kızını mı satmaya karar verdin diyip silahın arka kabzasıyla sert bi şekilde babamın şakağına vurdu kan fokurdarcasına aktı bana doğru yönelen adam beni iyice süzüp babama döndü küçük hediyeni kabul ediyorum rezan ancak birdaha gözüme gözükürsen gördüğün son şey ben olurum diyerek hızla çıkış kapısına yöneldi anın şokuyla yaslandığım duvardan kayarak yere düştüm neler oluyordu az önce mal gibi satılmış olmam yetmezmiş gibi buna sebep olan kişi benim babam dediğm adamdı onu kendi ellerimle öldürme isteğiyle yanıyordum nasıl bu kadar düşerdi annemin bizi bırakıp gitmesinden bile beni sorumlu tutan adam bana bilerek hayat cehennem etmişti.