Party

2 0 0
                                    

A vacsora után fel is bontottuk az első üveg pezsgőt és koccintottunk mindannyian.
- Nagyon büszkék vagyunk rád kislányom! - mondta anyukám és rámosolygott apára.
- Van itt számodra egy meglepetés! - vigyorgott apa.
Elkezdtünk a ház elé sétálni...
- EGY LIMUZIN?! - kiáltottam fel visítva.
Ricsi az ajtóhoz sétált és kinyitotta nekem
- Hölgyeké az elsőbbség! - ugrottam is be.
Utánam Viola, Ricsi és legnagyobb meglepetésemre már bent Norman és pár kedves régi barátom ült. Kicsit összezavarodtan néztem Ricsire aki szintén ilyen arccal bámult rám.
El is indultunk hangos zenével és nyitottuk is a második pezsgőt. Mindenkivel beszélgettem, kivel mi újság néha néha az ablakon kiabáltunk, üvöltözve az utca népének. Majd Norman fordult oda hozzám..
- Meggi nagyon sajnálom a történteket. A legjobbakat kívánom neked és nagyon sok boldog születésnapot neked! Kedves anyukádtól, hogy meghívott engem is. Nem akarnék sokat magyarázkodni, de az az igazság, hogy az elmúlt időszakban nagyon megkedveltelek.. esetleg randiznál-e velem holnap.
Teljesen lesokkoltam. Gomb szemekkel néztem az arcára. Ricsi oda fordult hozzám.
- Minden rendben? - tette rá a kezét a vállamra.
- Persze. - néztem rá, szerintem teljesen piros arccal.
Visszafordultam Norman felé, aki épp Ricsi kezét bámulta a vállamon.
- Öm hát nem igazán tudom mit mondjak. Köszönöm szépen a felköszöntést de a randit azt hiszem el kell utasítanom. Sajnálom.. de köszi vagy mi.. - Norman lesütötte szemét.
- Rendben! Semmi gond! Igyunk!
Koccintottunk egy nagyot.
Egy óra kocsikázgatás után visszaértünk hozzánk, ahol szüleim egy óriási tortával és hangos zenével vártak minket. Addigra már a sokadik italt bontottuk és vedeltünk. Violával táncra is perdültünk majd szépen lassan mindneki becsatlakozott. Normanhoz keveredtem a mulatozás közepette. Együtt táncoltunk. Pörgetett - forgatott, rengeteget nevettünk. Viola épp Ricsivel táncolt. Ricsivel sokszor összeakadt a tekintetünk. Majd a zene végén oda sétált hozzám kicsit már kóvályogva a sok piától. Nevetve megfogtuk egymás karját...
- Jó a buli! - röhögve nézett rám
- Csak sok a köcsög! - nevettem rá vissza
Mind a ketten összerogyva kacagtunk.
- Jöhet még egy kör? - néztem rá
- Hogy a viharba ne!!
A ház mellett állítottunk fel egy kisebb standot az italoknak, rágcsálnivalóknak. Ricsi kissé remegő kézzel öntötte ki az italokat. De ezen is igazán jól elszórakoztunk. Vannak ezek a tipikus filmes jelenetek, mikor állnak az italoknál, nevetgélnek majd hirtelen elkapják egymás tekintetét és csak nézik egymást percekig. Na pont ez történt.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 04 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Csak egy szerelmes lányWhere stories live. Discover now