[𝚁𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚛𝚊𝚗𝚌𝚎 𝙳𝚊𝚢]
𝙿𝚝-𝟸
ᴀ ᴄʀʏ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋ
ᴅʏɪɴɢ ɢʀᴀᴄᴇ,ᴀɴᴅ ᴀ
ғᴀʟʟ ғʀᴏᴍ ғʟᴀᴍᴇs.𝙿𝚛𝚘𝚝𝚘𝚝𝚢𝚙𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚎𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚗𝚘𝚠, 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚏𝚊𝚜𝚝𝚕𝚢, 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚝𝚜 𝚘𝚏 𝚎𝚗𝚎𝚛𝚐𝚢,𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍ɪᴜ 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚘𝚜𝚝 𝚏𝚛𝚎𝚒𝚗𝚍𝚜, 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚝𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚌𝚑𝚎𝚌𝚔 𝚘𝚗 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚌𝚊𝚐 𝚏𝚊𝚕𝚕 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚋𝚞𝚝 𝚐𝚘𝚗𝚎 𝙳𝚒𝚜𝚜𝚊𝚙𝚊𝚛𝚎𝚍, 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚒𝚝 𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚊𝚔𝚎𝚗 𝚋𝚢 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚖,ʟs5To 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜𝚎𝚜 𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚜𝚘 𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢, 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚗𝚘𝚝 𝚜𝚎𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚝 𝚊𝚕𝚕 ,𝚆𝚊𝚕𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚒𝚟𝚎 𝚠𝚎'𝚛𝚎 𝚐𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚘𝚘𝚋 𝚝𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎, 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚐𝚘 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚞𝚜𝚢 𝚋𝚞𝚝 𝚙𝚘𝚘𝚋 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚋𝚞𝚜𝚢 𝚊𝚝 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚜𝚘 𝚑𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚘𝚝𝚢𝚙𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚏𝚒𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚗𝚘𝚗 𝚜𝚝𝚘𝚙 ,𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚑𝚘𝚙𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚒𝚝,
𝙸𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚝𝚒𝚖𝚎, 𝚜𝚌𝚊𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝚎𝚕𝚊𝚗𝚒𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚎𝚜𝚝 𝚒𝚗 𝚜𝚌𝚒𝚎𝚗𝚌𝚎, 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚐𝚘𝚝 𝚞𝚙 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚝𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜, 𝚋𝚞𝚝 𝚛𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚙𝚊𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚌𝚘𝚛𝚎, "ᴘʜᴇᴡ.. ɪ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɪ ᴍᴀᴅᴇ ɪᴛ ᴜᴘ sɪɴᴄᴇ ɪ ᴅɪᴅ ɴᴏᴛ sᴛᴜᴅʏ ᴀᴛ ᴀʟʟ ʙᴜᴛ ʟɪᴛᴛʟᴇ" 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝙼𝚎𝚕𝚊𝚗𝚒𝚎 𝚝𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚊𝚛𝚜, 𝚙𝚛𝚘𝚞𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏, 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚌𝚊𝚐 𝚜𝚌𝚘𝚞𝚐𝚑 "ᴏʜ.. ʀɪɢʜᴛ ɪ ғᴏʀɢᴏᴛ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜᴀᴛ, sɪɴᴄᴇ ᴛʜᴇ ᴄʟᴀssᴇs ɪs ᴅᴏɴᴇ ᴡᴇ sʜᴏᴜʟᴅ ʜᴇᴀᴅ ᴜᴘ! " 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝙼𝚎𝚕𝚊𝚗𝚒𝚎 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚌𝚊𝚐 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚜𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚌𝚊𝚗 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚝𝚘, 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚍𝚊𝚛𝚔 𝚜𝚎𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚜𝚞𝚗𝚜𝚎𝚝 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚋𝚞𝚝𝚑𝚒𝚏𝚞𝚕𝚢 "-𝐝𝐢𝐧𝐠!!𝐝𝐢𝐧𝐠! 𝐝𝐢𝐧𝐠-"
𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚎𝚗𝚝 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜
"丨 千丨几卂ㄥㄥㄚ 千ㄖㄩ几ᗪ ㄚㄖㄩ フㄩ丂ㄒ丨匚乇 千ㄖ尺 ㄒ卄丨丂 ㄒ丨爪乇" 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚌𝚑𝚘 𝚍𝚊𝚛𝚔 𝚍𝚎𝚎𝚙 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚘𝚏 𝚊 𝚠𝚘𝚖𝚎𝚗 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍, 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊𝚗 𝚠𝚑𝚒𝚝𝚎 𝚋𝚛𝚘𝚔𝚎𝚗 𝚖𝚊𝚜𝚔, 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚔𝚒𝚗 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚋𝚕𝚊𝚌𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚊𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚒𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚛𝚎𝚍 𝚊 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚋𝚎... 𝙵𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚕𝚢 "ɪ sᴇᴇ ʏᴏᴜ'ᴠᴇ ɢᴏᴛ ᴀ ɴɪᴄᴇ ʟɪʟ ғʀᴇɪɴᴅs ᴛʜᴇʀᴇ ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ~, ʜᴀᴠᴇɴ'ᴛ ʏᴏᴜ ɢᴇᴛ ᴅᴀᴍᴀɢᴇ ᴏɴ ʏᴏᴜʀ ʜᴇᴀᴅ ʟɪᴛᴛʟᴇ ᴏɴᴇ?" 𝚂𝚑𝚎 𝚊𝚜𝚔 "ᴜʜʜʜ...ᴀʟᴍᴏsᴛ ʙᴜᴛ ᴍᴇʟᴀɴɪᴇ ʏᴏᴜ ᴋɴᴏᴡ ᴛʜᴀᴛ ɢɪʀʟ??" 𝚂𝚌𝚊𝚐 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚞𝚗𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚛𝚎𝚎𝚙𝚢𝚊𝚜𝚜 𝚠𝚘𝚖𝚎𝚗 "ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ--" "ᴏʜ ᴅᴏɴ'ᴛ ʙᴇ--ɪᴛs ɢᴏɴɴᴀ ʙᴇ ғɪɴᴇ ᴜɴʟᴇss ɪ ᴊᴜsᴛ ᴡᴀɴɴᴀ ʜᴇʀᴇ ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ғᴏʀ ʏᴏᴜ ᴛᴏ--" "ᴡʜᴏ?--" *𝚜𝚖𝚊𝚜𝚑* 𝚜𝚌𝚊𝚐 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚊𝚜𝚔 𝚠𝚑𝚘 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚒𝚗𝚜𝚝𝚎𝚊𝚍 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚠𝚘 𝚓𝚘𝚕𝚝 𝚋𝚛𝚒𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚙𝚒𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚎𝚝𝚛𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚙𝚞𝚗𝚌𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚗𝚍𝚘𝚠 𝚋𝚛𝚘𝚔𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚒𝚝 "ᴡʜᴏᴀ ɴɪᴄᴇ ᴍᴜsᴄʟᴇ ᴜᴘ ᴛʜᴇʀᴇ, ᴄʜɪʟʟ 𝚘𝚞𝚝, ɪ ᴛʜɪɴᴋ ᴛʜᴇʀᴇ's ɴᴏ ᴛɪᴍᴇ, ᴡᴇ ɢᴏᴛᴛᴛᴀ ɢᴏ ʜᴀʜᴀʜᴀ ʙʏᴇ ɪ ɢᴜᴇss" 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝙼𝚎𝚕𝚊𝚗𝚒𝚎 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚎𝚛𝚟𝚘𝚞𝚜 𝚐𝚒𝚐𝚐𝚕𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚛𝚞𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚙𝚘𝚕𝚒𝚝𝚎 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐, 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍, 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚕𝚞𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚒𝚜𝚝 𝚐𝚕𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 , 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 "ɪ ᴡᴀsɴ'ᴛ ᴅᴏɴᴇ ᴛᴀʟᴋɪɴɢ ʏᴇᴛ, ɪ sᴇᴇ ʏᴏᴜʀ ғᴀᴛᴇ ᴏɴ ᴍᴇ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴇʟʏ"
𝟻:𝟶𝟶 𝚙𝚖 𝚍𝚊𝚖𝚖 𝚠𝚎'𝚛𝚎 𝚕𝚊𝚝𝚎 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚑𝚘𝚖𝚎,
𝚆𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚎𝚍 𝙸𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚘𝚏𝚝𝚘𝚙 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛 𝚑𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚏𝚛𝚎𝚜𝚑 𝚊𝚒𝚛 𝚋𝚞𝚝 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚘𝚝𝚢𝚙𝚎 𝚜𝚊𝚠 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚞𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚞𝚌𝚑 𝚊𝚜 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚕𝚒𝚊𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚏𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚋𝚞𝚝 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚠𝚑𝚘'𝚜 𝚌𝚊𝚛𝚛𝚢 𝚑𝚒𝚖 "sᴄᴀɢ!!" 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚠𝚎'𝚛𝚎 𝚏𝚞𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚒𝚗𝚎𝚜𝚜, 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚜 𝚙𝚛𝚘𝚞𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚊𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚜𝚌𝚊𝚐 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚝𝚑𝚘 𝚜𝚑𝚎 𝚛𝚞𝚗𝚜 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚞𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚠𝚑𝚘 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞,"ᴡʜᴀᴛ ᴀ sʜᴀᴍᴇ" 𝚊 𝚜𝚑𝚊𝚛𝚙 𝚐𝚊𝚜𝚙 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚎𝚜𝚝 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚜 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚊𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚍𝚛𝚒𝚙𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚘𝚝𝚢𝚙𝚎 𝚑𝚘𝚛𝚛𝚒𝚏𝚒𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚜𝚎𝚌 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚊𝚛𝚙 𝚌𝚕𝚊𝚠𝚜 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎'𝚜 𝚑𝚒𝚖, "ᴘʀᴏᴛᴏᴛʏᴘᴇ!!! " 𝚊 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚘𝚘𝚋 𝚌𝚑𝚊𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍, 𝙼𝚎𝚕𝚊𝚗𝚒𝚎 𝚍𝚛𝚘𝚙 𝚜𝚌𝚊𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚎𝚠 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚎𝚜𝚝 𝚑𝚊𝚜 𝚑𝚘𝚕𝚎𝚜, 𝚐𝚛𝚊𝚋 𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚛𝚒𝚜𝚝𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚎𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖, 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚜𝚌𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎, 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚘𝚝𝚢𝚙𝚎 𝚜𝚝𝚎𝚙 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚏𝚞𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚊𝚛𝚔 𝚙𝚘𝚘𝚋 𝚝𝚛𝚢𝚗𝚊 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚌𝚊𝚕𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚍𝚘𝚠𝚗 "ᴡ-ᴡʜᴀᴛ ʜᴀᴠᴇ ʏᴏᴜ ᴅᴏɴᴇ!?, ᴡʜᴏ ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ.. " 𝚙𝚘𝚘𝚋 𝚊𝚜𝚔 𝚋𝚎𝚠𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚒𝚝 "ᴏʜ.. ɪ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴇxᴘᴇᴄᴛ sᴏᴍᴇ ʏᴏᴜ ɢʀᴏᴜᴘ ʜᴇʀᴇ, ɪ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ᴀʟʟ ᴏғ ʏᴏᴜ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛᴏ ɢᴏ ʜᴏᴍᴇ ɪs sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴡʜᴀᴛ ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ғᴏʀ?" 𝚂𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚎𝚍 𝙼𝚎𝚕𝚊𝚗𝚒𝚎 𝚍𝚎𝚊𝚍 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚐𝚛𝚒𝚙 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚊𝚛𝚜, 𝚜𝚌𝚊𝚐 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚘𝚏𝚏, 𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚢𝚗𝚊 𝚎𝚜𝚌𝚊𝚙𝚎 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚘𝚝𝚢𝚙𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚐𝚛𝚊𝚋 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖 "ᴏʜ.. ᴡʜᴏ's ᴅɪs?? ᴛʀʏɪɴɢ ᴛᴏ ᴇsᴄ--" "ʜᴇʏ!! ʟᴇᴀᴠᴇ ʜɪᴍ ᴀʟᴏɴᴇ!!" 𝚈𝚎𝚕𝚕𝚜 𝙿𝚛𝚘𝚝𝚘𝚝𝚢𝚙𝚎, 𝚓𝚞𝚖𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚝𝚛𝚢𝚗𝚊 𝚐𝚛𝚊𝚋 𝚜𝚌𝚊𝚐 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚒𝚛𝚝𝚢 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍𝚢 𝚑𝚊𝚗𝚍, 𝚜𝚑𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚘𝚋𝚘𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚜 𝚎𝚊𝚜𝚒𝚕𝚢 𝚋𝚞𝚝 𝚙𝚘𝚘𝚋 𝚍𝚎𝚏𝚎𝚗𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚋𝚢 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚞𝚙 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎, 𝚋𝚒𝚝𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚛𝚖𝚜 𝚜𝚑𝚊𝚛𝚙 𝚊𝚜 𝚊 𝚍𝚘𝚐, 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚔𝚒𝚗𝚍𝚊 𝚋𝚒𝚝 𝚜𝚝𝚛𝚞𝚐𝚐𝚕𝚎, 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚒𝚖𝚊𝚕𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚠 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚠𝚘 𝚛𝚘𝚋𝚘𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚜𝚖𝚊𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚕𝚜 𝚙𝚒𝚗𝚗𝚎𝚍 𝚙𝚘𝚘𝚋 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚔𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚢 𝚑𝚒𝚜 𝚘𝚠𝚗 𝚜𝚑𝚊𝚛𝚙 𝚌𝚕𝚊𝚠𝚜 "ᴇɴᴏᴜɢʜ.." 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚙 𝚐𝚕𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖, 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚎𝚜𝚝, 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛𝚎, "ɪ'ᴍ ᴘᴏʟᴏɢɪᴇs ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ sᴇᴇᴍs ᴛʜᴇ ᴛʜʀᴇᴇ ᴏғ ᴛʜᴇᴍ ᴀᴛᴛᴀᴄᴋɪɴɢ ʏᴏᴜ ᴀs ʏᴏᴜ ᴇᴀᴛ ᴏɴᴇ ᴏғ ᴀ ᴋɪɴᴅ ᴏɴ ᴛʜᴇ ғʟᴏᴏʀ ʜᴇʀᴇ, ɪ'ᴅ ʀᴀᴛʜᴇʀ ʙᴇɢ ᴛᴏ sᴛᴏᴘ ᴛʜɪs ɪɴ ᴀғᴛᴇʀɴᴏᴏɴ ᴀɴᴅ ʟᴇᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴀʟᴏɴᴇ, ғᴏʟʟʏ" 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚙𝚎𝚜𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚣𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚗 𝚎𝚊𝚌𝚑𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 "ɪs ᴛʜᴀᴛ sᴏ? ᴡᴇʟʟ ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴡᴀɴᴛ ᴛʜɪs ɢᴜʏ ᴛᴏ ʙᴇ--" "ʏᴏᴜ ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ ᴋɪʟʟ ᴛᴜɴs ᴏғ ɪᴛ ɪ ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ ᴘᴏʟᴏɢɪᴇs ʏᴏᴜ ɪ'ʟʟ ᴡᴀʀɴᴇᴅ ᴛʜᴇᴍ" 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚢 𝚌𝚞𝚝 𝚋𝚢 𝚙𝚎𝚜𝚝 𝚠𝚘𝚛𝚍 𝚙𝚘𝚘𝚋 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚞𝚝𝚕𝚢 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚘𝚝𝚢𝚙𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚌𝚊𝚐 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚝𝚘 𝚎𝚊𝚌𝚑𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚔𝚒𝚗𝚍𝚊 𝚜𝚒𝚋𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚜𝚞𝚛𝚎, 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚢 𝚕𝚎𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚜𝚒𝚐𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚎𝚝 𝚙𝚘𝚘𝚋 𝚐𝚘 "ғɪɴᴇ!! ɪʟʟ ғᴏʀɢɪᴠᴇ ɪᴛ.. ɪᴛ ᴘɪssᴇᴅ ᴛʜᴇ ɢᴏᴅᴀᴍᴍ ᴏғғ" 𝚜𝚑𝚎 𝚙𝚘𝚘𝚏 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝙳𝚒𝚜𝚜𝚊𝚙𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚛𝚔 𝚜𝚖𝚘𝚔𝚎, 𝚙𝚘𝚘𝚋 𝚕𝚎𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚙𝚎𝚜𝚝 𝚠𝚑𝚘 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 "ʏᴏᴜ sʜᴏᴜʟᴅ ᴛʜʀᴇᴇ ᴏғ ʏᴏᴜ ʜᴇᴀᴅ ʜᴏᴍᴇ ɪ'ᴍ sɪᴄᴋ ᴏғ ᴡᴀʀɴɪɴɢ ᴏɴᴇ ᴏғ ʏᴏᴜ, ᴘʟᴜs ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ʜᴀᴠᴇ ᴛᴏ sᴀʏ ᴛʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ ɪ ᴊᴜsᴛ ʜᴀᴛᴇᴅ ɪᴛ" 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚙𝚎𝚜𝚝 𝚐𝚕𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚙𝚘𝚘𝚋 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚘𝚠 𝚠𝚊𝚛𝚗 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 , 𝚙𝚘𝚘𝚋 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝚌𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚘𝚏𝚏 𝚐𝚞𝚊𝚛𝚍 𝚋𝚢 𝚑𝚒𝚖, 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚘𝚝𝚢𝚙𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚌𝚊𝚐 𝚒𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚘𝚔𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚠𝚘 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚖𝚎𝚊𝚗𝚜 𝚢𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚒𝚗𝚎 𝚋𝚢 𝚗𝚘𝚠 ,𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚙𝚎𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚒𝚖𝚖𝚎𝚍𝚒𝚊𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚑𝚊𝚍 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚒𝚝'𝚜 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚘𝚝𝚢𝚙𝚎 𝚝𝚞𝚐 𝚘𝚗 𝙿𝚘𝚘𝚋'𝚜 𝚞𝚗𝚒𝚏𝚘𝚛𝚖 𝚊𝚜𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚋𝚒𝚝 𝚗𝚊𝚙 𝚒𝚗 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚗𝚌𝚑 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚊𝚛 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚒𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚟𝚢 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚘𝚝𝚢𝚙𝚎 𝚒𝚗 𝚢𝚎𝚜𝚝𝚎𝚛𝚍𝚊𝚢 𝚒𝚗 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚍𝚒𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚙𝚛𝚘𝚙𝚎𝚛𝚕𝚢 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝟹𝚊𝚖 ,𝚙𝚘𝚘𝚋 𝚎𝚌𝚌𝚎𝚙𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚒𝚝 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚜𝚌𝚊𝚐 𝚝𝚑𝚘, 𝚜𝚑𝚎 𝚊𝚜𝚔 𝚙𝚎𝚜𝚝 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚒𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚎𝚜𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚍𝚎𝚗𝚢 𝚒𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚛𝚊𝚋 𝚙𝚎𝚜𝚝 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚎𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚒𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚙𝚎𝚊𝚌𝚎𝚏𝚞𝚕 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚐𝚘𝚝 𝚊 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚝 𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚏𝚛𝚎𝚒𝚗𝚍𝚜 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚒𝚝 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚞𝚗𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚔𝚠𝚊𝚛𝚍 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚖𝚒𝚌𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚋𝚞𝚜𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚞𝚜𝚢 𝚜𝚘 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚛𝚢 𝚠𝚑𝚒𝚝 𝚒𝚝, 𝚊𝚜 𝚒𝚝 𝚋𝚎𝚐 ,𝚜𝚘 𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚎𝚌𝚌𝚎𝚙𝚝𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎, 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚙𝚘𝚘𝚋 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚣𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚎𝚊𝚍 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚘𝚏 𝚊𝚗 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚖𝚢𝚜𝚝𝚎𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜𝚕𝚢 𝚐𝚘𝚗𝚎 𝚒𝚝 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚗, 𝚒𝚝'𝚜 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍 𝚒𝚜𝚗'𝚝 𝚒𝚝 𝚑𝚘𝚠 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚙𝚘𝚜𝚜𝚒𝚋𝚕𝚎, 𝙸 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚎𝚝 𝚒𝚝 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚔𝚒𝚍, 𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚒𝚗 𝚙𝚎𝚊𝚌𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚘𝚛 𝚌𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚌𝚊𝚐, 𝚒 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚢𝚎𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚒𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚊 𝚙𝚊𝚝𝚑𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚊 𝚋𝚎𝚗𝚌𝚑 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚜 𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚠𝚘 𝚛𝚞𝚗 𝚝𝚘 𝚒𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚕𝚒𝚕 𝚗𝚊𝚙, 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚘𝚝𝚢𝚙𝚎 𝚊𝚜𝚔 𝚙𝚎𝚜𝚝 𝚝𝚘 𝚙𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚌𝚞𝚣 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚝𝚎𝚙 𝚍𝚊𝚍 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚔𝚒𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚜𝚘 𝚙𝚎𝚜𝚝 𝚍𝚒𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚙𝚘𝚘𝚋 𝚝𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚠𝚘 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚎𝚊𝚌𝚎𝚏𝚞𝚕𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚎𝚜𝚝 𝚐𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚋𝚛𝚞𝚜𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝙿𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚍 ,𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝, 𝚒𝚝'𝚜 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍, 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚞𝚛𝚝, 𝚒𝚜 𝚒𝚝 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚍 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚘𝚖𝚎𝚗?, 𝚠𝚑𝚢 𝚊𝚖 𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚢 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚜𝚑𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐, 𝚠𝚑𝚢?, 𝚙𝚎𝚜𝚝 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚙𝚘𝚘𝚋 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜 𝚜𝚑𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐𝚕𝚢 𝚝𝚎𝚛𝚛𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚑𝚘𝚛𝚛𝚒𝚏𝚒𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚊𝚋 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚐𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚝𝚘 𝚌𝚊𝚕𝚖 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚘𝚘𝚋 𝚂𝚗𝚊𝚙 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚘 𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚍𝚎𝚎𝚙 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚝𝚑, 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚏𝚛𝚎𝚜𝚑 𝚊𝚒𝚛 ,𝚑𝚎 𝚕𝚎𝚊𝚗 𝚞𝚗𝚝𝚘 𝚙𝚎𝚜𝚝 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚗𝚊𝚙 𝚝𝚘 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚎𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚞𝚗𝚎𝚊𝚜𝚢 𝚢𝚎𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝 ,𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙, 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚎 𝚍𝚘 𝚗𝚘𝚠, 𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚐𝚛𝚎𝚝 𝚎𝚌𝚌𝚎𝚙𝚝 𝚃𝚑𝚒𝚜.
𝟷𝟺𝟷𝟹 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜 𝚎𝚗𝚍-
YOU ARE READING
𝙐𝙉𝙍𝙀𝙌𝙐𝙄𝙏𝙀𝘿 𝙇𝙊𝙑𝙀
Fanficᴘᴏᴏʙ ʜᴀᴅ ғɪɴᴀʟʟʏ ᴍᴏᴠᴇ ᴛᴏ ᴀɴ ʜɪɢʜsᴄʜᴏᴏʟ ɪɴ ʙᴀsɪᴄ ᴇᴅᴜᴄᴀᴛɪᴏɴ, ʜᴇ ʜᴀᴅ ᴀ sᴛʀᴏɴɢ ғᴇᴇʟɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴘᴇsᴛ ʙᴜᴛ ᴅᴏᴇsɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ ʜᴏᴡ ᴛᴏ sʜᴏᴡ ʜɪs ғᴇᴇʟɪɴɢ ᴛᴏ ʜɪᴍ ɪᴛ ᴇᴠᴇɴ ʜᴀʀᴅ ᴛᴏ ᴛᴀʟᴋ ᴛᴏ ʜɪᴍ, ᴛᴏᴜɢʜ ɪ'ᴍ ᴡᴏʀʀɪᴇᴅ ɪғ ɪ ᴍᴀᴋᴇ ʜɪᴍ ᴛᴏ ᴀɴɴᴏʏɪɴɢ ᴀᴍ ɪ?, [-ʙʏ:ᴍɪᴋᴀɴsᴀɴ ] 𝚝𝚑𝚒�...