Yves geldiii huuuğğggg
Memelekete gidecem ve de yarın çarşıya çıkacazzz kulağımı deldirecemm
Bu arada sizden bir şey istem🥺
Kendime arkadaş arıyorum malum kazık yiyince (enişteci dedi) tek arkadaşımdı ondan arkadaş arıyom isteyen gelsinn beklerimmNeyse başlıyoruzz
🌸💮🌺🐰🐯.
Jungkook 'tan (özlemişim he)
Uyanmıştım ki burası neresi nerdeyim ben annem nerde kardeşim nerde Jin hyung? Jimin hyung? Yoongi hyung nerdeydi ki başıma giren sancı ile her şey yüklenmeşti.... Siktir ne yani ben aylarca uyutuldum mu? Sikik ha-yoon hepsi onun yüzünden....
Ama taehyung? O nasıldı yada neredeydi bir şey mi oldu? Ki aklıma her gün anlattığı çiçekler geldi istemsiz kıkırdadım. Gülüşüm sonradan soldu ve hızla ayağa kalktım daha doğrusu çalıştım çünkü başım ağrıyor midem bulanıyor ve dünya dönüyordu geri oturdum yatağa.
Dinlendim ve kalktım yine ayağa temkinli adımlarla ilerledim kapıya ve hızla açtım beni görenler seviniyorlardı benim ise aklımda tek bir kişi vardı....
Üzerimi şimdi fark ettim de üzerimde beyaz tülden oluşan bir elbise vardı ve aynı şekilde de bir sabahlık vardı (tülden ceket yani)
( Bunun gibi... İstediğimi bulamadım...)
Güzeldi ama şuan önemsediğim şey farklıydı bayan kimin yanına gittim "taehyung nerde?" Diye sordum ki anında yüzü düştü ve telaşlandı "şimdi... Şimdi sen yaşıyorsun... Koşun taehyung kendine bir şey yapmadan yetişmeliyiz!" Diye bağırdı durdurdum " ben giderim siz kalın dedim ve onları arkamda bıraktım.
Yoongi hyung ta yoktu ortalıkta ki siktir yoongi hyung umarım düşündüğüm şeyi yapmamışsındır. Hızlandım ata binecektim.... Annem çok bindirirdi neyse! Aklını başına getir jungkook eşin tehlikede ve sen aşkı anıları hatırlayamazsın. Hızla at bahçesine indim nasıl yolu biliyorsun demeyin askerlere sordum....
"Prensin atı hangisi!" Diye bağırdım vaktim yoktu asker ise korkarak siyah bir at göstermişti "hazırlamak için 1 dakikadan az var hızlı!" Şuan taehyung tan bir farkım yoktu rica etmek yerine emir veriyordum.
At hazırdı
(Taehyung un atı)
Asker tereddüt ile sordu " efendim eminmisiniz o pek insan canlısı değild-" lafını hızla böldü " vaktim az!" Diye bağırdım "hızlı ol ve emin ol ki biz anlaşırız" diye tısladım asker atı hazır etti ve hızla bindim.
" adın ne bilmiyorum ama senin sahibin benim eşimtehlikede kendine bir şey yapmadan bulalım onu" dedim etrafına baktı ve hızla koşmaya başladı işte bu! Uzun zaman olmuştu ata binmeyeli ormana daldı at hızla.
Galiba tahmini vardı ki çok geçmeden bir tahta evin önündeydik ama ev yanıyordu attan indim ve yanan eve baktım hislerim o burda diye bağırıyordu. Atın gözlerine baktım ateşten parlıyordu korkuyordu ama geri çekilmiyordu.
Yada kaçmıyordu sadece bakıyordu bana baktı ve başıyla beni itekledi anladım o da hissediyordu burdaydı.... Kapıya vardım ve açmaya çalıştım lanet olsun ki kapı kapalıydı... Ama jungkook ta fikir bitmezdi hızla kapıya tekme attım.
İki üç tekmede kapı kırıldı ve içeri daldım kolumu ağzıma siper ettim ve hızla ilerledim alevlerin arasında Merdiven vardı. Yukarıda olmalıydı emindim hızla ilerledim şuan aklımda gerek siz hiçbir şey yoktu.
Sadece o vardı merdivenler bitmiş ve kapılar belirmişti tüm kapıları açmıştım açılmayanları kırmıştım son iki kapı kalmıştı ve bir kapalıydı.
Ardı ardına tekme attım ve kapıyı kırdım içeri dalmam ile ellerime düşen (bilek kısmı varya onun az gerisi elleri değil yani) yanan odun la acıyla inledim oda yetmez miş gibi kapının yanındaki dolamtan kızgın şiş yüzümü gözümü teyit geçip yanağıma derin bir çizik attı.
Umrumda değildi ki bunu karşımda alevlarin arasında yatakta uzanan taehyung ta biliyordu gözleri kapanmaya yüz tutmuştu zehir lenmişti yanağımı ve elimi boş varıp ilerledim.
Onu zorlada olsa ayağa kaldırdım ve bir kolunu omzuna attım uyanıktı "jungkook" dedi kısık sesle "saraya gidince hesaplaşacağız kim taehyung şuan senden tek isteğim uyumaman " dedim sesim sert çıkmıştı bu halime güldü "bana benzemişsin..." Dedi güldüm " eh delinin yanına aklı koyarsan ya deli akılı olur yada akıllı deli olur..." Dedim ve güldüm " sen... Sen bana delimi dedin"
Güldüm aynı anda ilerliyordum taehyung un bulunduğu odada benim portrelerim vardı... "Nasıl anlamak isterseniz prensim" dedim ve yürümeye devam ettim en sonunda çıktık "prens ha ? Saraya gidince konuşacağız ve ben sana göstereceğim prensi" deyip güldü " taehyung sende bana uyuyan güzelim diyordun..." Dedim şokla baktı bana " sen burda otur ben geliyorum" dedim ve gülerek atı almaya gittim "şuan kaçmış ola bilirsin Jeon ama sarayda kaçamazsın!"
Diye bağırdı attı aldım ve karşısına geçtim içinden daha ne kadar siktir çekecekti bu adam ya " sen... Sen onunla mı geldin..." Dedi "şasırdınız mı bay kim ama biz iyi anlaştık şimdi sakince binin ve saraya gidelim" demem le sustu keşke erken konuşmasaydım kesin yolda konuşacaktı....
Sorun değildi yorulmadın yeter di " ve şey konusuna gelirsek evet duyu yordum ve beni en çok etkileyen nergis ve yıldız patı Astraea çiçeği oldu yada sümbül yada...yada neyse hepsini sevdim" diyip güldüm ve ata bindim " prensim uyuyun yol uzun ve biz yavaş gideceğiz." Deyip güldüm o ise onaylayan bir kaç mırıltı bıraktı ortaya...
Ona jeton ne zaman düşecekti anlamadım ahahaha neyse yakında anlar. Ve şuan bir üzerime baktımda Sabah ki beyaz tül elbisenin uçları kararmış ve üzeri toz ve kir olmuştu en kazadan çık mıştık ama yaşıyorduk.....
Bölüm sonu
Selam Yves geldiii
Ve yukarıdaki hatırlatma arkadaş arıyorum🥺 kazık yedim o kızdan kendi haline bakmadan gelip benim üzerime suç attı ve ben o çocuk ile arasını yapmaya çalışıyordum...(Enişteci dedi) Neyse evet açığım beklerim arkadaş olmak isteyenleriii
Ve unutmayın ki YVES SİZİ SEVİYORRR 💋
Neyse Yves kaçarrr 💋 💖 ❤️ 💜 💗 ♾️ 🐰 🐯
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Moon // Taekook
Fanfic"Uyuyan güzelim ne zaman uyanacak sın söz veriyorum uyandığında elini tutup seni evimize götüreceğim ama uyuyan güzelim ilk önce bu yüreğimdeki sızıyı geçirmeliyiz hoşçakal uyuyan güzelim "