Selammmmm ben geldiğmmm huuaaaağğg sjansnsnnwndnd neyseee başlıyozzzz
💮🌸🌺🐰🐯.
Jungkook tan
Her şeyi anlatmıştım hana yıda bizim ekiple tanıştırdım her şey hazırdı sadece taehyung ile o şeyi yapmam gerekti ve elbette ha-yoon un bunu görmesi. Plan basitti ha-yoon nu oturduğumuz çardağa çağıracaktık hana (diğer adıyla Ümmü Gülsüm) çalılıklarda bekliyecekti Jimin hyung ile Jin hyung ise tesadüfen geliyomuş gibi yapıp şahitlik edeceklerdi.
Bayan kim çardağa taehyung onu çağırıyor diye yalan söyleyecekti ha yoon geldiğinde kavga çıkartacaktım hanada bana katılıp dövecektik Jin hyung ile Jimin hyung buna şahit olurken jennie bizi ayırıyomuş gibi yapıp ha-yoon un yüzünü tırnaklıcaktı tabi ben de durmayacaktım ve jennie yı hafif ittirecektim ve jennie kendini yere atacaktı.
Tabi bayan kim me tekrar iş düşüyordu jisoo yu ve taehyung u buraya gönderecekti. Jisoo jennie yı yerde ağlar bir şekilde görünce elbet yanına gidecekti ve jennie yalan söyleyecekti ha-yoon beni itti diye jisoo durmaz tabi taehyung ta jisoo yu tutmaya çalışacaktı sonra bayan kimde gelecekti. Bu kadardı ha-yoon nu gönderecektik herşeyi ortaya çıkaracaktık.
Tabi bayan kimin burda olma sebebi ha yoon un burda biraz daha kalmasıyla ilgilenecekti. Ondan sonrası ise ikinci plana kalıyordu. Yani tamdık ve hepimiz heycanlıydık aslında jennie nın tırnaklama işi yoktu ama kendi çok istediği için bir şey dememiş tık . Her şey hazırdı birazdan başlayacaktık.
Ben çardakta heyecanla bekliyordum hana çalılar a saklanmak yerine bahçivan gibi davranıyordu ve çiçekleri suluyordu hortumla. Ben ise bekliyorum evet hala bekliyorum.
Yazardan
Ha-yoon odasından zoraki bir şekilde çıkmıştı çünkü odasındaki sürahi boştu bir hizmetliye suyumu yenile dese de hizmetçi vermemişti ve sinirle mutfağa gidiyordu ki koridorda konuşma sesleri geliyordu bu ses tanıdıktı.
Kim taehyung tüm asaleti ile biriyle konuşuyordu tabi bunu gören ha-yoon hemen dinlemeye başladı "yoon bir sıkıntı yok değilmi, benim eşimi ölüme sürkleyen kişi bulunacak değilmi" diyeydi emin konuşuyordu ve bu ha-yoon u korkutuyordu.
Çünkü biliyordu taehyung kendisini bulana kadar durmayacaktı. Bu ha-yoon u korkutuyordu en çok korktuğu şey taehyung un ondan nefret etmesiydi. Tabi nerden bilecekti taehyung ona bir duygu bile beslemeyecekti nefrete dahildi buna.
Ha-yoon ordan uzaklaştı ve mutfağa gitti ihtiyaçlarını aldı ve tam kapıdan çıkacaktı ki kraliçe kim i gördü. Her kes saygıyla eğlirken oda eğildi çünkü kimdi o öyle değil mi? kraliçe kim "ha-yoon" dedi ha-yoon ise korkuyla baktı evet dedi.
Buraya kadar öğrendiler. Sonra dediki neden ölmedi o yada hani hatırlamicaktı neden sürekli bir pürüz var neden sevdiğim adama kavuşamıuorum. Ah tabi onun eşi var.......
Bir kez daha nefret etti jungkook tan bir kez daha lanet etti jungkook a. "Evet efendim " dedi ha-yoon kraliçe kim ise unursamaz bir tavırla "prens kim taehyung seni çağırıyor bahçeye" dedi. Ha-yoon ise kafa salladı ve heyecanla bahçeye gidiyordu ki. Aklına taehyung un daha demin yoongi mi yunki mi ne onla konuştuğu geldi.
Çağırsaydı oraya çağırmaz mıydı. Fazla irdelemedi ve bahçedeki çardağa gitti ama görmek istediği beden yoktu orda onun yerine lanet ettiği onun eşi vardı. Anladı o an ha-yoon bir şeyler vardı. Yine de gitti yanına ve geçti oturdu karşısına "taehyung gelmedi mi?" Diye sordu kibirli bir sesle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Moon // Taekook
أدب الهواة"Uyuyan güzelim ne zaman uyanacak sın söz veriyorum uyandığında elini tutup seni evimize götüreceğim ama uyuyan güzelim ilk önce bu yüreğimdeki sızıyı geçirmeliyiz hoşçakal uyuyan güzelim "