one

11 0 0
                                    

Felix

"Pişt kalksana oğlum"

Jisungun öküz gibi sallayıp beni uyandırma çabasına karşılık direnmeye çalışıyordum. Ama olmuyordu. En sonunda bir hışımla kaldırmıştım kafamı.

"Ne var lan? Yatıyom burda görmüyon mu?"

Ji eliyle dudaklarının kenarlarını kapatıp kulağıma yaklaşmıştı. Umarım önemli bir şeydir yoksa ağzının ortasına osmanlı tokatını indiririm.

"Psikoloji Tarihi'ne(böyle bi ders var mı bilmiyom salladım) başka bir hoca girecekmiş artık. Yeni biri gelmiş diyorlar. Çok soğuk ve katıymış. Sanırım Bay Choi'yi çok özleyeceğiz"

Gözlerim yerinden çıkacakmış gibi açılmıştı istemsizce. Ne demek Bay Choi gitmişti? Bay Choi bölümümde ki en sevdiğim hocaydı. Onun sayesinde katlanabiliyordum tüm derslere. Zaten son yılımızdı ve benim iyice salasım geliyordu. Bay Choi buna engel oluyordu ancak artık o da yoktu. Ah Tanrım gerçekten zavallı bir durumdayım. Umarım gelen kişi iyidir ve beni bölümden iyice soğutmaz.

Bir süre boyunca öylece kalemliğimi izlemiştim. Kabullenebilmiş değildim hâlâ. Fakat şimdiki dersimiz psikoloji tarihiydi. Jisung benim aksime çok heyecanlıydı.

Jisungla 4 yıldır arkadaşız. Bu bölümde tanıştık ve yakın arkadaş olduk. İkinci ailem kısaca. Aynı odada falan kalıyoruz işte.

Nihayetinde zil çalmıştı ve herkes yavaştan sınıfa toplanmaya başlamıştı. Ancak bir sorunumuz vardı. Benim acilinden çişim gelmişti🎀✨😇



___________________________

nasilll
yani cok yas farki koymicam
o yuzden cok sey olmicak
ogretmenlik 4 yil galiba
18+4=22
hadi 2 3 yil atanma zarti zurtu
2 yil fln baska yerde calissa
27
lix ztn uni son sinif
psikoloji bolumu 4 yil olsa
22
5 yas cok mu
degil bence
oyle yani
ufak capli matematiksel hesaplamalarla ugurluyorum sizi bebikleriim
optum sizi
😚💋💋💋💋💗💗💗💗
🙃

don't be afraid | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin