1. Bölüm

637 37 12
                                    

Herkese selaaam! Bir çok kurgu yayınlayıp silmiş olan bendeniz zeynepin yeni kurgusuna hoş geldiniz . Trabzona öğretmenliğe gelen Ayçanın bir anda içine düştüğü durumla başlayan kitabım sizlerle keyifli okumalaaaaarrrr. Sevildiğinizi sakın unutmayın 🩷

Bu kitabı her anımda yanımda olan canım arkadaşım Medine, kuzenim Zeynep ve siz sevgili okurlarıma ithaf ediyorum

Bu kitabı her anımda yanımda olan canım arkadaşım Medine, kuzenim Zeynep ve siz sevgili okurlarıma ithaf ediyorum ♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Karadeniz sevdalıların , kavuşamayanların ve yarım kalanların yeridir"

Tam bavulumu dolaba kaldırırken kapımın çalmasıyla bakışlarımı o yöne çevirdim "Gel" Babam gülümseyen yüzüyle içeri girmesiyle içim ısındı . Neredeyse altı yıl sonra tekrar aynı evin içerisindeydik ve bu gerçekten çok huzur vericiydi. "Nabaysun güzel gızım " Ah o şivesi yok mu ...

Hiç tereddüt etmeden yatağıma otururken bende dolabının kapağını kapattım "eşyalarımı yerleştiriyordum babacım " Ona döndüğümde yanını gösterdi . Onu bekletmeden yanına oturduğumda yüzümü avuçlarının arasına aldı . "Güzelum benim " Bana özlemle bakan gözlerine baktım sonra da avucunun içini öptüm . "Çok özlemişim seni , burayı , Karadenizi... "

Ellerini yüzümden çekerek iç çekti " Tam altu yıl geçmiş . Dile golay altu yıl " Ona kafa salladığım esnada telefonum çalmaya başladı . Ayağa kalkıp masanın üzerinden alıp arayan kişiye baktığım da gülümsedim . Gülsüm arıyordu. Gülay çocukluk arkadaşım . Tüm anılarımın her bir köşesinde o vardı . Onunla da İzmire gittikten sonra sadece telefonla konuşabilmiştim . Daha fazla bekletmeden telefonu açtım "Alo ?" Cıvıl cıvıl sesi kulaklarımı kapladı "Karadenizun yavru ceylanu mu dönmüş ?" Hafifçe gülerek kafamı iki yana salladım . "Tam üç saat önce Trabzon topraklarına iniş yaptım " biz konulurken babam sessizce bizi izliyordu . Yüzündeki gülümseme bir an olsun silinmeden . "Oy güzelum benum . Bir saate yanuna gelirum haberun olsun ." Babam ayaklanıp masamın oraya yaklaşıp karıştırmaya başlamışken bende cevap verdim "tamam canım bekliyorumm" ikimizde telefonu kapadığımızfa babam bana döndü .

"Gülsüm mü geliyor ?" Ona kafa salladığımda o da kafa salladı . Birden bire sorduğu soruyla ne cevap vereceğime şaşırdım " Annen nasul?" Derin bir şekilde gözlerime bakarken onu ne kadar özlediğimi bir kez daha fark ettim . Ben daha on iki yaşındayken anlaşmazlıktan boşanmışlardı . On sekiz yaşına kadar babamla kaldıktan sonra Üniversite için annemin yanına izmire gitmiştim . Babam ne kadar belli etmek istemese de hala anneme deliler gibi aşıktı . Annem babamdan sonra bir kez evlenmeyi denemişti ama sonrasında vazgeçmişti . Babam ise annemden sonra başka kadının gözünün içine bile bakmadı . Sırf ona ihanet olmasın diye . Ah benim güzel babam ...

" Her zaman ki annem . Her dakika süslenip geziyor " Hafifçe güldüğünde bende güldüm . Konuyu uzatmak istemiyor olmalı ki beni süzmeye başladı . "Gocaman gız olmuşsun " Ona gülümseyerek ellerimi iki yanıma alıp onun gibi konuştum "Gosgoca komiser gızıyız olsun o gadarı da uşağum " İkimizde kahkaha attığımızda o konuşmaya başladı . "Unutmadan diyeyum. Bu akşam Mehmet ağanun torunu Efsun evleniyor biz de davetliyuz "

İTİMATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin