2. Bölüm

502 50 24
                                    

Herkese selaaaaam ! Nasılsınız ? Ben çok iyiyim . Yeni bölümle sizlerleyim . Eğer düzenli bir şekilde ilerleyebilirsem iki günde bir bölüm yüklemeye karar verdim.  Bu bölüm cumartesi günü saat 15.00 da yayında olacak . Eğer merak ettiğiniz şeyler olursa sohbet kısmından sorabilirsiniz.  Bu bölüm bol kaos ve tehdidi içerecek . Sizleri seviyorum Allaha emanetsiniz 🩷

Aynadan kendime bakmaya devam ederken halam odama girdi " Hazur musun Ayçam " Ona döndüğümde dona kaldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynadan kendime bakmaya devam ederken halam odama girdi " Hazur musun Ayçam " Ona döndüğümde dona kaldı . Beni baştan aşağı süzdü "hazırım hala " gözleri gözlerimi bulduğunda dolu dolu olduğunu gördüm.  Ağlıyor muydu ? Hızlı adımlarla ona yaklaştım " Halacım ne oldu ?" Tam karşısında duyduğumda hemen gözlerini sildi "ay bir anda duygulanu verdum " Ah benim güzel halam ne zaman anlatacaksın bu durumunnu ? Ellerimle yavaşça yanaklarını sildim o konuşmaya devam etti "Eğer kızum yaşasaydu senun gibi güzel olur muydu acaba " ellerim yanaklarında dona kaldım.  Yine ve yine aynı şey . Halam beni ne zaman böyle görse kendi kızını hatırlıyordu ve bu benim canımı daha çok yakıyordu .

Halamın eşi Mesut amca da babam gibi polisti.  Babamla aynı yerde görev yapıyorlardı . Olanlar ben daha bir yaşındayken olmuştu . Halam , Mesut amca ve kızları Hafsa birlikte dışarı yemeye çıkmışlar . Dönüş yolunda ters yönden gelen bir tıra çarpmalarıyla büyük bir kaza olmuş . Mesut amca direk tırıs altında kaldığı için yaşama imkanı yoktu . Hafsa... daha bir yaşındaymış benden iki ay küçüktü . Çok çabalamışlar yaşaması için ama o küçük bedeni dayanamamış. Kaza da yaşayan tek kişi halam ve bunun vicdan azabıyla yaşıyor . Beni hep Hafsa yerine koyarak sevdi .

"O daha güzel olurdu eminim ben " güzel yüzü tebessümle buluşunca babam da eve gelmişti "haydu hanumlar geç kalacağuz " halamla birlikte bu duygusal halimizi odada bırakarak aşağı indik . Babam kapının önünde bizi beklerken adım seslerimizi duyunca başını kaldırıp bize baktığında kocaman gülümsedi "vay vay " halam o kadar güzel ve bir o kadar da sade olmuştu ki kıskanmamak elde değildi . Kırk sekiz yaşında olmasına rağmen çok genç görünüyordu . Üzerindeki askılı düz siyah elbiseye yakışır bir şekilde çok güzel bir makyaj yapıp saçlarını açık bırakmıştı .

Babamaa her zaman ki gibi çok yakışıklıydı . Lacivert gömleğinin altına siyah keten pantolon giyinmiş saçlarını ise biraz daha yukarı taramıştı . Hepimiz gerçekten çok şık olmuştuk .

"Bu ne yakışıklılık Selim komiserim "
Babam gülümseyerek hemen role girip saçlarını düzeltmeye başladı " Kuz babasuyuz sonuçta Ayça " ona kahkaha attığımda söze devam ettim "Baba ben değil Mehmet ağanın torunu evleniyor " babam ne dediğini yeni anlamış gibi hemen ciddileşti "Orasu öyle tabu ama bizum da bir havamuz vardur " ona gülerek kafa salladığımda halam da bize katıldı "Goygoy yapmanuz bittiyse sizu arabaya davet edeyrum " hep birlikte gülerek arabaya geçtik

~~~

Yaklaşık yirmi dakika sonra salonun olduğu yere gelmiştik . Saçlarımı ve makyajımı son kez kontrol ettikten sonra arabadan indik tam o esnada kapının önünde Gülsüm duruyordu . Bizi fark ettiği gibi yanımıza geldi "biraz daha gelmeseydunuz şuraya atacaktum kendimu yemin billah " ben ona gülerken babam ve Havva halam çevreyi inceliyordu "birazcık geç çıktık Gülsüm anca gelebildik " o bana kafa sallarken girişe doğru ilerledik Gülsüm hemen koluma girdi "bu güzelluğunuzu neye borçluyuz Ayça hanum " ona bakarak gülümsedim . "O sizin güzelliğiniz efendim " gülerek içeri girdik .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İTİMATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin