Drahý čtenáři

0 0 0
                                    

Došel nebo došla jsi až sem, což mi přijde jako skvělá příležitost k tomu uvést tě do ideje této sbírky povídek.
Jak už bylo řečeno v anotaci, narazil/a jsi na jakýsi můj projekt, který má za cíl pomoci mi růst jako spisovatel. Psaní bylo vždy podstatnou součástí mého života. Začalo to někdy v dávných dobách, okolo mého čtrnáctého roku, kdy jsem narazil/a na tuto skvělou platformu. Nyní jsem o deset let starší a má hlava je o mnoho povinností těžší. To ale neznamená, že jsem na psaní zapomněl/a. Vždy jsem toužil/a se sem opět vrátit. Koncepty se mi stále tvoří v hlavě, ale do cesty se mi stavělo mnoho důvodů, proč jsem nedokázal/a žádný z nich dotáhnout do konce... vlastně ani do poloviny.
Proto jsem se rozhodl/a si sama před sebou slíbit, že začnu alespoň s něčím. Proč mé koncepty, které nespatřily světlo světa, prostě neslisovat do pár stránek a nevypustit ven? Třeba se mi podaří jeden z nich mě inspirovat k rozšíření o celou knihu. Proto tedy chci v následující době pravidelně tvořit jednorázové, převážně romantické povídky. Nebudou na sebe navazovat, je možné je přeskakovat, číst v různém pořadí. Zároveň se chci také lehce navrátit ke svým kořenům. Velká část mé tvorby byla věnována fanfikcím, takže se s velkou pravděpodobností i zde budou prolínat jak nekonkrétní postavy, tak zobrazení osob inspirovaných k-popem. Celkem novinka, že? Věř tomu nebo ne, od One Direction přes 5 Seconds of Summer jsem se ve svých více než dvaceti letech nachomýtla ke korejské popové scéně a zjistila jsem, že mě to prostě bere. Může to být pro někoho zvláštní? To určitě může. Ale zjistila jsem, že je vlastně strašně fajn mít vedle práce a povinností něco, co vás těší a dokáže vám vyčarovat úsměv na tváři. Je to tak. Samozřejmě, že jestli tohle není zrovna tvůj šálek kávy, tak prostě přejdi k dalšímu příběhu. Nebo tomu prostě dej šanci, jako jsem tomu tehdy dala šanci já, možná ti to vlastně bude vadit daleko méně, než by sis původně myslel/a.
V neposlední řadě chci podotknout, že fantazii a kreativitě se meze nekladou, takže se zde může objevit všelicos, klidně i povídka podle tvého námětu. Komentáře i zprávy jsou otevřeny pro každý tvůj návrh.
Tímto tedy chci poděkovat, že jsi se začetl/a do mé tvorby, a věřím, že se společně zasmějeme, možná zasmutníme a strávíme pár pěkných chvil.

Pac a pusu

Kate

Everyday •cz•Kde žijí příběhy. Začni objevovat