У п'ятницю, дванадцятого травня, Ендрю сидить на столі з сигаретою між пальцями. Світ для нього зараз нудний і сірий, куточки його губ нерухомі, замість світити посмішкою. Враховуючи те, як напередодні він грав з часом прийому таблеток, пройде кілька годин, перш ніж ламання дасть взнаки. Цього часу вистачить, щоб доїхати до аеропорту і натиснути на новобранця, перш ніж йому доведеться проковтнути чергову пігулку, і світ знову забарвиться.
У їхній кімнаті голосно. Аарон і Нікі грають у приставку, підключену до телевізора, раз у раз кидаються образами. Ніхто з них не розмовляє з Ендрю: навіть Кевін (який після сніданку усамітнився у своїй кімнаті з ноутбуком), тому Ендрю витрачає кілька хвилин, щоб згадати минулий місяць. Ніл Джостен. Дуже нервовий, з очима, що бігають у пошуку виходу, з напруженими плечима — все це кричить Ендрю про небезпеку з великої літери навіть тоді, коли він перебуває під діями таблеток. Ендрю дав обіцянку Кевіну в минулому, коли той був маленькою пташкою, викинутою з гнізда, зі зламаним крилом та безнадійністю в очах. І якщо Ніл Джостен настільки велика проблема, наскільки Ендрю собі уявляє, він без вагань поховає його живцем. Зрештою, Нікі ставить гру на паузу і відкидає контролер, поки Ендрю докурює сигарету. Ключі дзвенять, коли Нікі дістає їх із кишені. Частина свідомості Ендрю, все ще затьмарена ліками, змушує його хотіти простягнути руку і зламати джерело шуму. - Ендрю? — питає Нікі і позіхає так сильно, що мало не розриває обличчя навпіл. — Чому так дивишся? Мені треба їхати в аеропорт, я висаджу вас, хлопців, біля Ваймака… — Ні. - Ні? — те, як витріщає очі його двоюрідний брат майже смішно. Якби ліки Ендрю ще працювали, він посміявся б з цього. - Що значить ні"? Мені треба забрати Н... Ендрю швидко зістрибує зі столу, поки Нікі не встиг зреагувати, і вихоплює ключі у того з рук. Він підкидає їх вгору і дивиться, як ранкове світло, що проникає через вікно, відбивається від них. — Ні, поїдеш не ти, — пояснює Ендрю, знаючи, що його в'язка ключів захована в кишені джинсів. Чужі він відкидає убік, ті ударяються об зачинені двері, що ведуть до спальні, і падають на килим. Цей звук приглушує гнів, що гуляє під шкірою Ендрю. Кевін завмирає, коли виходить у вітальню, поки Ендрю натягує черевики, і безмовно слідує за ним, як хороший собака, хоча нею він буває не часто. Через кілька секунд його брат і двоюрідний брат теж йдуть. Ендрю думає, що вони схожі на качечок, бо вишикувалися в ряд. Це так безглуздо, що майже смішно. Поїздка до квартири Ваймака проходить у тиші, але Ендрю включає радіо на той випадок, якщо хтось все ж таки зважиться відкрити рот. Він уміло ігнорує запитальні погляди Нікі у дзеркалі заднього виду. — Не нудьгуйте, — іронічно кидає їм, коли всі висаджуються біля житлового комплексу, а потім натискає на газ, їдучи з вереском колес.