Розділ 3

14 2 1
                                    

      Ендрю бачить «Листю нору» у всій її красі ще до того, як вони дістаються паркування стадіону. "Її важко не помітити", - зауважує Ендрю, дивлячись на кольори стадіону. Сліпуче білий колір з огидним яскраво-жовтогарячим оздобленням і гігантськими лисячими лапами на кожній стіні. Цей колір нагадує йому вогонь, і з-за туману в голові він уявляє, як би виглядало полум'я, що облизувало цегляну кладку, і поле, що горіло. Гаряче в морі червоного, жовтого і помаранчевого, з димом, що тягнеться в небо. Вони проїжджають чотири паркувальні місця перед тим, як загорнути на п'яте. Там стоять кілька машин, і Ендрю відчуває кумедне бажання розбити їхнє скло. Не те щоб він справді збирався це зробити, адже якщо його загребнуть, нічого не завадить Кевіну побігти до свого пернатого друга, коли той просто покличе його, як собаку. Ендрю стежить за Нілом, коли той підходить до навколишнього стадіону огорожі. Ворота розташовані на однаковій відстані один від одного по всьому периметру огорожі, щоб пропускати величезні юрби глядачів, і всі вони замкнені на ланцюг. Ніл дивиться на стадіон великими сяючими очима і виглядає, як щеня, що загубилося. Ха. Цуценя. Ендрю майже чує биття його серця на відстані між ними, таке схвильоване і звучне, як м'яч для ексі, що відскочив від стіни корта. Це правда огидно, що він привів у порівняння ексі, і це куди більший знак, що йому потрібно прийняти свої таблетки якнайшвидше, ніж його буркотливий живіт. — Скоро ти просто закохаєшся на все помаранчеве, — обіцяє Нікі, ляскаючи Ніла по плечу. "Насправді ні", - думає Ендрю, але мовчить. - Впусти мене, - задушено просить Ніл, і в його голосі звучить такий же розпач, як і в Кевіна, коли він вперше опинився на їхньому стадіоні. - Ідемо, - відповідає досить Нікі і веде його вздовж огорожі. Ендрю йде попереду них, тому що не хоче плестися позаду і слухати балаканину Нікі. Він прикидається, що не помічає уїдливого погляду, який Кевін послав йому слідом, коли йшов тунелем, що поділяв зовнішню територію стадіону надвоє. Він підходить до дверей і зупиняється. Кевін розсудливо відступає на крок убік, перш ніж натрапити на Ендрю. — Ендрю… — починає він, сунувши руки в кишені, і затикається, коли Ендрю проводить пальцями по своїх пов'язках. — Ми заходимо тут, — пояснює Нікі Нілу, коли вони підходять. — Код змінюється приблизно раз на два місяці і тренер завжди нам про це повідомляє. Зараз комбінація, що діє, 0508. Травень і серпень, вкурив? — Ендрю навіть не захотів напружуватися, щоб сказати, що Ніл нічого не розуміє. - Місяці народження тренера та Еббі. Кажу ж, вони шпиляться. У тебе коли день народження? - У березні, - відповідає Ніл, і увагу Ендрю відразу приковує, як клей до паперу, те, як голос Ніла тремтить наприкінці. «Брехня», — думає він, але відразу відганяє цю думку. Нілу нема чого брехати про свій вік, тільки якщо він не видає себе за когось іншого.Або якщо він щось ховає. Ендрю згадує його насторожений погляд в аеропорту та пальці, що міцно стискають лямку сумки. - Шкода, ми пропустили. Зате у квітні тебе взяли до команди, тож можеш зарахувати це як найбільший у світі подарунок. А подружка, що тобі подарувала? Ендрю мало не пирхає через відсутність такту у Нікі. Він, звичайно, цього не робить через те, що не прийняв таблетки, але це було дуже близько. - Чого? - Ніл просто дивиться на Нікі. — Добре придурюватися, такі красені, як ти, обов'язково мають подружку. Якщо, звичайно, ти не задивляєшся на хлопців. У такому разі говори прямо, щоб я не мучився в здогадах. Ніл моргає і виглядає так, ніби не розуміє, як Нікі взагалі може питати його про подібне. Він переводить погляд із Нікі на цифрову панель і назад. - А тобі яка різниця? - Запитує він. — Просто цікавлюся, — відказує Нікі. «Згораєш від цікавості», — з невеликою радістю думає Ендрю, і мало не сміється, коли Аарон вимовляє те саме вголос. Дивно, як вони іноді бувають схожі. Настільки, що навіть думають однаково. Це майже якби вони були родичами, думає Ендрю. — Мене не цікавлять ні ті, ні інші, — відповідає Ніл, і руки Ендрю знову сверблять від бажання закурити, а це одна з ознак того, що йому потрібно якнайшвидше прийняти ліки. Єдиний знак перед тим, як його почне нудити і кістки здаватимуться занадто важкими, щоб стягнути його під землю. — Ходімо вже. — Гониш, — каже Нікі. - Не цікавлять, - з легким роздратуванням повторює Ніл. — Ми йдемо чи ні? Нарешті Кевін рухається поряд з Ендрю і піднімає руку, щоб ввести код і відчинити двері. — Вперед, — каже він Нілу, а потім слідує за ним. Ендрю йде за ними прямо по п'ятах. Він з легким інтересом спостерігає, як Ніл розглядає кімнату відпочинку з кріслами, диванами та тумбою для теле- та аудіоапаратури. Як він розглядає фотографії на стінах. З іскрою веселощів він згадує фотографії, які бачив у Мілпорті. «Цікаво, що Нілу не було на жодній із них», — думає Ендрю. Він чує, як Нікі говорив Нілу, щоб той був ввічливий з Рене, і насилу тисне смішок. Ні Ден, ні Еллісон не потребують захисту від Нілу, і тим більше Рене з її гострою усмішкою, але Ендрю не збирався цього говорити. Як і завжди, Ендрю слідує за Кевіном, коли той виходить із кімнати. Він зупиняється, коли завмирає Кевін, і чекає, поки двері в роздягальню зачиняться, а потім знову рухаються, коли це робить Кевін. Вони входять у фойє — велике приміщення, звідки можна вийти на сам стадіон, яке є єдиним приміщенням, де преса може зустрітися з Лисами після ігор для інтерв'ю та фотографій. Шкода, щоправда, що Ендрю не працює з пресою. — Ласкаво просимо у фойє, — знову каже Нікі Нілу і махає рукою у бік розставлених помаранчевих лавок. На думку Ендрю, це виглядає жахливо.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Jun 05 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Never fallenWhere stories live. Discover now