Kim Taehyung, okulun en güçlü alfası olarak biliniyordu. Sarı saçları ve yeşil gözleriyle dikkat çekiyordu. Ancak içinde bir boşluk vardı. Bir omega ile ruh eşi olmak istiyordu, ama kimse onun için yeterince ilginç değildi.
Bir gün okula yeni bir öğrenci geldi. Jeon Jungkook adındaki bu omega, sarı saçları ve tatlı gülümsemesiyle hemen dikkat çekti. Taehyung, onunla tanışmak istedi. Ancak Jungkook, alfasına karşı soğuktu. Onun sıcak kanlı ve iyi niyetli olduğunu bilmiyordu.
Bir gün okul koridorunda karşılaştılar. Taehyung, Jungkook'a yaklaştı ve gülümsedi. "Merhaba, ben Taehyung. Seni tanımak isterim."
Jungkook, gözlerini devirdi. "Ben de seni tanımak istemem," dedi soğuk bir şekilde.
Taehyung, bu zorlu omega ile ilgilenmeye karar verdi. Onun sıcaklığını göstermek için elinden geleni yapacaktı. Ama Jungkook'un geçmişi ve sırları vardı. Taehyung, onunla daha fazla vakit geçirdikçe, bu sırları çözmeye çalışacaktı.
.
.
.Taehyung, Jungkook ile daha fazla vakit geçirmeye başladı. Onun soğuk tavırlarının altında birçok sır olduğunu hissediyordu. Jungkook'un geçmişi hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyordu.
Bir gün okul kütüphanesinde buluştular. Taehyung, Jungkook'a yaklaştı ve sessizce sordu: "Neden bu kadar soğuksun?"
Jungkook, gözlerini kaçırdı. "Geçmişimden dolayı," dedi sessizce. "Birçok acı yaşadım."
Taehyung, onun elini tuttu. "Ben buradayım," dedi. "Seninle paylaşmak istersen, dinlemeye hazırım."
Jungkook, Taehyung'a güvenmekte zorlanıyordu. Ancak onun sıcaklığı ve iyi niyeti, içindeki buzları eritmeye başlamıştı. Belki de Taehyung, onun ruh eşi olabilirdi.
.
.
.Taehyung ve Jungkook, birbirlerine yaklaştıkça aralarındaki çekim daha da güçleniyordu. Taehyung, Jungkook'un geçmişini öğrenmeye kararlıydı. Bir gün onu okulun çatısında yakaladı.
"Jungkook," dedi sessizce, "Neden bu kadar uzak duruyorsun? Seninle ilgileniyorum."
Jungkook, gözlerini Taehyung'a dikti. "Benimle ilgilenmek istemezsin," dedi. "Benim geçmişim karanlık."
Taehyung, onun elini tuttu. "Karanlık geçmişin olsa da, seni kabul ederim," dedi. "Ruh eşim olabilir misin?"
Jungkook'un gözleri dolmuştu. "Benimle birlikte olmak istemene rağmen, seni korumak istiyorum," dedi. "Benimle birlikte olmak tehlikeli olabilir."
Taehyung, onun yüzüne dokundu. "Ben seninle her türlü tehlikeye katlanırım," dedi. "Seni seviyorum, Jungkook.
.
.
.Taehyung ve Jungkook, birbirlerine daha da yaklaşıyorlardı. Taehyung, Jungkook'un geçmişini öğrenmeye kararlıydı. Bir gün, okulun eski kütüphanesinde buluştular. Eski kitapların arasında sessizce oturdular.
Jungkook, gözlerini Taehyung'a dikti. "Benimle birlikte olmak tehlikeli," dedi. "Birçok düşmanım var."
Taehyung, onun elini sıktı. "Seninle birlikte olmak için her türlü tehlikeye katlanırım," dedi. "Sırların ne?"
Jungkook, derin bir nefes aldı. "Bir zamanlar tehlikeli bir suç örgütünün içindeydim," dedi. "Onların lideri beni öldürmek istiyor."
Taehyung, şaşkın bir ifadeyle baktı. "Neden?"
Jungkook, gözlerini kaçırdı. "Çünkü ben bir delta değilim," dedi. "Ben bir epsilonum. Onların sırlarını biliyorum."
Taehyung, onunla göz göze geldi. "Benimle birlikte kaçalım," dedi. "Seni korurum."
Jungkook, bu teklifi düşündü. Taehyung'un sıcaklığı ve iyi niyeti, onun içindeki buzları eritiyordu. Belki de gerçek bir ruh eşi bulmuştu.
.
.
.Taehyung ve Jungkook, birlikte kaçmaya karar verdiler. Jungkook'un geçmişi ve sırları, onları tehlikeli bir yolculuğa sürükledi. Taehyung, onunla birlikte olmak için her türlü tehlikeye katlanmaya hazırdı.
Bir gece, okulun terk edilmiş binasında buluştular. Jungkook, Taehyung'a sarıldı. "Seninle birlikte olmak istiyorum," dedi. "Ama benimle birlikte olmak tehlikeli."
Taehyung, onun yüzüne dokundu. "Seni korurum," dedi. "Birlikte güçlüyüz."
Birlikte kaçtılar. Jungkook'un geçmişi ve suç örgütünün lideri hala peşlerindeydi. Ancak Taehyung, onunla birlikte olduğu sürece, her türlü tehlikeye göğüs gerecekti.
.
.
.Taehyung ve Jungkook, birlikte
Taehyung ve Jungkook, liderin elinden kaçmayı başardılar. Ancak tehlike hala yakalarındaydı. Jungkook'un geçmişi ve sırları, onları birbirine daha da yaklaştırıyordu.
Lider, son bir kez daha ortaya çıktı. Taehyung, Jungkook'u korumak için son bir hamle yapmalıydı. Lider, onları bir odaya hapsederek Jungkook'un zayıf noktalarını kullanmaya çalıştı.
Taehyung, liderle yüzleşti. "Jungkook'u bırak!" dedi. "Benimle uğraş."
Lider, alaycı bir gülümsemeyle baktı. "Seninle uğraşmak istemem," dedi. "Ama onunla uğraşırım."
Taehyung, içindeki alfa öfkesini bastırdı. Jungkook'u kurtarmak için son bir çaba göstermeliydi. Ama bu tehlikeli oyunun sonu nereye varacaktı?
.
.
.Taehyung ve Jungkook, liderin elinden kaçmayı başardılar. Tehlike artık geride kalmıştı. Jungkook'un geçmişi ve sırları, onları birbirine daha da yaklaştırmıştı.
Bir gün, okulun çatısında buluştular. Taehyung, Jungkook'a sarıldı. "Seni seviyorum," dedi. "Seninle sonsuz bir aşk yaşamak istiyorum."
Jungkook, gözlerini Taehyung'a dikti. "Ben de seni seviyorum," dedi. "Seninle ruh eşim olmak istiyorum."
Ve böylece, okulun güçlü alfası Taehyung ile yüzyılın deltası Jungkook, sonsuz bir aşkla birbirine bağlandılar.Yeni bölüm geldiiiii
Hiç iyi yazmıyorum ama bisüre sonra güzel yazacağıma ınanıyorum💜😘🫶🏻