4.

9 0 0
                                    

Wszystkie rany bolały tak strasznie że nie wytrzymałam tego i po prostu chciałam iść sama pokazałam mi że żyje i mogę iść sama stanoł postawił mnie i szliśmy dużo starszych panów ok. 29 do 40 patrzyli się na mnie bardzo dziwnie więc złapałam Erica za rękę i ten przyciągnoł mnie do siebie.
Zapytałam
"Daleko jeszcze? I gdzie idziemy?"
Popatrzył na mnie i pokazał w stronę wielkiego budynku.
Czyli do tego wielkiego budynku się wybieramy okej ale przez to że spałam długo całkowicie zapomniałam po co tam jedziemy

Doszliśmy do tego budynku on dał mi słuchawki i telefon mój oddał i powiedział żebym się podłączyła do telefonu i puściła sobie muzykę na Spotify żebym zrobiła sobie playlistę.

Połączyłam telefon z słuchawki i zrobiłam swoją playlistę.
Słuchałam muzyki patrząc na balkonie w niebo i skońvzyla się moja playlista i zaczęły odtwarzać się zeczy inne takie od diskolifi(wymyśliłam sobie to jak coś)
Słuchając   byłam tak zajęta słuchaniem do momentu gdzie Eric stanoł koło mnie i zapytał jak się czuje.
Odpowiedziałam że dobrze chodzi tak nie było.
I w tym czasie włączyło się *if u think i'm pretty." Wtedy Eric mnie przytulił i stało się to..
"Jutro jest kontrola ile masz ran i tak dalej."
I mam przejebane mam świeże co rany...
I wtedy straciłam równowagę i się wywróciłam prosto uderzając o Erica który się przewrócił też.
Bum znalazłam się na nim wywróciłam się do przodu a on do tyłu
"Japierdole nic nie Eric nie jest?!!?"
Zapytałam a oon nie odezwał się miał zamknięte oczy a ja spanikowałam nadal byłam na nim sprawdziłam głowę krótkie zaczerwienieniea ale to nic i wtedy okazało że robił se jaja i ja prawie uderzyłam głową o stół ale Eric przyciągnoł mnie żebym nie walnęła i wtedy szybko zeszłam no moje rany się odwinely szybo wybiegłam i poszłam do łazienki a Eric zdezorientowany pobiegł o czekał przed drzwiami ja szybko wzięłam korektor i zakrylam rany i wyszłam.
Poszłam usiąść ale zamiast iść Eric mnie podniósł i ułożył na łóżko i wyszedł.
Ja wtedy myślałam że zostałam sama ale wtedy.. zaczęłam widzeec jakiś ludzi..wzięłam poduszkę i zucilam a ta postać znikła a Eric wszedł z szklanká wody i usiadł koło mnie i zapytał co się dzieje.
wzięłam się za odwagę i powiedziałam co zrobiłam.. wtedy kazało się przebrać. W bluzkę na ramiączka i krótkie spodenki
Świeże rany które były pokryte korektorem i innymi puściły krwią wtedy Eric zaczoł mi wszystko opatrywać..

Nie chcę już przedłużać za dużo trgo następny zaczynam odrazy pisać rozdział bo nudy.

Raj..Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz