??? Jest teraz online
???- Juliet? Jesteś tu?
Tak jestem. Jestem cały czas.
???- Tak jak mówiłem dziś zaczynamy nasze śledztwo z Hannah. Przesyłaj mi najnowsze informacje jeśli się o czymś dowiesz. Ja też będę ich szukał. Myślę że mogę ci zaufać.
Na mnie zawsze możesz liczyć.😊
???- Właśnie Tak jak myślałem (: Powodzenia Juliet.
_________________________________________
Nowa wiadomość
Jessy- Cześć Juliet!
Cześć Jessy!
Jessy- Mogłabym cię zaprosić?
Eh.. co?
Jessy- A no tak, przepraszam, mogłam jaśniej.😅 Czy mogę cię zaprosić do zwiedzania Duskwood. Po prostu, czy chcesz zwiedzić Duskwood.
Hm?🤨 Co to Duskwood?
Jessy- Co? Nikt ci jeszcze nie mówił? Eh widocznie ja będę pierwsza. Duskwood to miasto w którym mieszkamy. Nasza cała grupa, co prawda ja się tu przeprowadziłam ale inni mieszkają tu od dziecka, ale ja już znam to całe miasto. A ty mieszkasz gdzieś w Duskwood?
Ja w duskwood nie mieszkam. Nawet nigdy nie słyszałam o takim mieście. Ale miło, że mówisz😅 chętnie pozwiedzam Duskwood.
Jessy- Uhh, szkoda, że nie mieszkasz w Duskwood. Jest to ładne miasto. A zwiedzanie, już działam.
Jessy- Ooo albo mam coś lepszego! Opowiem Ci legendę o człowieku bez twarzy.
Co? Jaki człowiek bez twarzy?
Jessy- Odbierz a ci opowiem.🤗
Jessy dzwoni do ciebie
Żyli sobie trzej chłopców, dwóch starszych a jeden młodszy. Pewnego dnia chłopcy poszli do lasu. Dwóch starszych chłopców wzięli ze sobą line. Poszli do lasu z chłopcem i spacerowali. Aż w pewnym momencie popchnęli chłopca do drzewa i zaczęli się z niego naśmiewać i go kopać. Wyjęli linę z plecaka i przywiązali chłopca wokół do drzewa. Założyli na niego worek i zostawili go. W tym samym dniu ktoś zgłosił to na policję. Gdy ojciec syna się o tym dowiedział jak najszybciej pobiegł do miejsca zdarzenia. Co najdziwniejsza już go tam nie było, bym tylko worek z krwią. Dzień po zdarzeniu na starszych chłopcach drzwiach pojawił się znak kruka. Dzień po nie było już po nich śladu. Każdy kto zgrzeszył dostaje swoją karę. Najpierw znak kruka a w pełnię księżyca zabiera ich. Możliwe, że ten człowiek bez twarzy to ojciec młodszego chłopca. Lecz nie wie o tym nikt, to tylko legenda.
Rozmowa video zakończyła się
Aż mnie ciarki przeszły od tego wszystkiego..
CZYTASZ
𝑇𝑟𝑢𝑠𝑡 𝑚𝑒 𝑛𝑜𝑤 // Duskwood - 𝗑𝖽𝗓𝗎𝗅𝗂𝖺𝖺𝗒𝗒
Fanfic⚠️ZAWIERA SPOILERY⚠️ Jest to książka inspirowana grą Everbyte Duskwood. Pewnego dnia zaginęła kobieta o imieniu Hannah Donfort. 3 dni po jej zaginięciu jej chłopak dostał wiadomość z numerem komórkowym. Nikt nie wiedział dlaczego i jak zaginęła. Mi...