Thomas jest teraz online
Jessy jest teraz online
Cleo jest teraz onlineJessy- Macie jakieś informacje dotyczące zaginięcia?
Ja absolutnie nic.
Thomas- Na pewno nie macie nic nowego? Proszę mówcie tylko to co wam się przydarzy..🙏
No dobrze.. więc ja coś mam.
Thomas- Co takiego?!
Jakoś dzień temu zadzwonił do mnie nieznany numer. Gdy odebrałam był tam tylko las a po kilku sekundach pojawił się mężczyzna, miał na sobie beżowa maskę. To tylko tyle z tej rozmowy, ja się w ogóle nie odzywałam.
Cleo- To straszne. Jak ktoś mógłby zrobić taką beznadziejną rozmowę?
Sama się nad tym zastanawiam.
Thomas- Dziękuję Juliet za informację. Może on chce nam coś przekazać? A co jeśli jest związany z zaginięciem Hannah?
Richy jest teraz online
Richy- Hej ho! Co się tu dzieje?
Przeczytaj sobie moja wiadomość wyżej.
Jessy- Co jeśli to on porwał Hannah?
Czekaj, czekaj.. pamiętasz Jessy jak opowiadałaś mi historie Człowieka bez twarzy?
Jessy- Tak pamiętam i co?
Dan jest teraz online
Ten człowiek miał też beżową maskę. Co jeśli to ten sam człowiek co z legendy?
Dan- No nie mówcie, że wierzycie w tą wstrętną legendę. To wszystko jest wymyślone! Jedno wielkie gówno!
Jessy- Tak pamiętam Juliet. Ale nie możliwe, że to był by ten sam człowiek. Ta legenda była setki lat temu.
Thomas- Jak na razie musimy wszystko brać na poważnie.
Dan- Nie wytrzymam, wyciszam was.
Dan jest teraz offline
Biorę to na poważnie.
Lilly jest teraz online
Lilly- Hej. Przepraszam, że mnie nie było. Ale byłam zajęta.
Lilly- Co to tej informacji, co jeśli ktoś inny stoi za zaginięciem Hannah. Juliet? Czy masz coś do ukrycia?
Hmm? Co? Niby co miałabym mieć do ukrycia? Ja nie stoję za porwaniem Hannah! Nigdy bym tego nie zrobiła!
Lilly- Niby jak mam Ci wierzyć?! Chyba nie bez powodu Thomas dostał twój numer komórkowy! Miałaś nam wszystko powiedzieć.
Mówię jeszcze raz, nie stoję za porwaniem Hannah!
Jessy- USPOKÓJCIE SIĘ!!😡 Lilly po czym stwierdzasz, że Juliet by miała porwać Hannah?
CZYTASZ
𝑇𝑟𝑢𝑠𝑡 𝑚𝑒 𝑛𝑜𝑤 // Duskwood - 𝗑𝖽𝗓𝗎𝗅𝗂𝖺𝖺𝗒𝗒
Fanfic⚠️ZAWIERA SPOILERY⚠️ Jest to książka inspirowana grą Everbyte Duskwood. Pewnego dnia zaginęła kobieta o imieniu Hannah Donfort. 3 dni po jej zaginięciu jej chłopak dostał wiadomość z numerem komórkowym. Nikt nie wiedział dlaczego i jak zaginęła. Mi...