(Fotoğrafı birinin gözleri diğerinin kulakları kapalı şekilde düşününüz)
Lala_hrnndz:Yeni YouTube videosu yayında! Aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz keyifli izlemeler🤍💛
Paucubarsi,lamineyamal ve 158.483 kişi daha beğendi
Yorumlar
Paucubarsi: keyifli videoydu
(Bu yorumu beğendiniz)
↪️Lala_hrnndz: 🧡💙+23.593 yorum daha
-&-
3. Kişinin bakış açısından
Videoyu yükleyip Instagram'a paylaşım yaptıktan sonra arabama binmiş ve vlog kamerasının kayıt tuşuna basıp çalıştırmıştı genç kız.
"Herkese merhaba! Ben Layla bugün sizlerle birlikte benim bir günümü göreceğiz. Aslında kaydı daha erken başlatacaktım fakat bazı halletmem gereken işler vardı. Şimdi ise saat 11.30 ve biz bugün sizlerle birlikte Pau'nun sabah antrenmanina gideceğiz daha sonrasında ise" dudaklarını büzerek devam etmişti
"Belki antrenmandan çıktıktan sonra sizlerle alışveriş yaparız ve daha sonra akşamki olucak Cadiz-Barcelona maçına gideceğiz. Bu arada maç için çok heyecanlıyım ama her neyse."Bundan sonrasını ise ellerini çırpmıştı ve arabayı tesislere doğru sürmüştü...
Tesislere varmıştı. Arabasını otoparka park ettikten sonra içeriye doğru ilerlemişti ve tribünlerin ön kısmına oturmuştu. Bu sırada da oyuncular sahaya yeni çıkıyordu. Bugün antremanı izlemek için çok kişi gelmemişti. Bir o birde biraz daha ilerisinde duran 1-2 genç kız vardı.
Bu sırada Layla kamerasıyla konuşuyordu."Evet şimdi sahaya çıktılar ve ben Pau'yu göremiyorum. Hah! Şimdi gördüm ama bu sefer o beni görmüyor. İnsan azıcık kafasını çevirip tribüne bakar be çocuk neyse. Telefonu yanında mı acaba? Çaldırsam mı?" Kız bir süre düşündükten sonra "Üfff! Denemekten zarar gelmez. "
O sırada kız kamerasıni onu çekebilecek bir şekilde bir yere sabitlemis daha sonra ise telefonu eline alıp Cubarsí'nin numarasını tuşlayıp beklemeye başlamıştı.
Bu sırada daha antremanı başlamamış olan genç oğlan kenarda arkadaşlariyla oturup sohbet ediyorken bu sohbeti telefonunun zil sesi bozmuştu. Kenarda duran telefonunu alan oğlan arayanın sevdiği kız olduğunu görünce heyecanlanmıştı.
Evet sevdiği kız
En yakın arkadaşı sevdiği kızdı. Böyle söyleyince garip geliyordu fakat yapabileceği bir şey yoktu sonuçta kalp bu aşk konularında pek söz dinleniyordu.
Daha fazla Layla'yi bekletmek istemeyerek açtı telefonu Cubarsi.
"Cu-Cu-Cubarsiiii"
Kızın telefonu açar açmaz dediğine güldü Cubarsi. Layla genelde ona böyle seslenmeyi severdi.
"Evet sarışın"
"Bu sarışını görmek istiyor musun?"
Pau kızın sorduğu soru ile kaşlarını çatmıştı.
Layla ne demek istiyordu?
"Yani görmek isterim."
Kız kısık bir sesle gülmüştü.
"O zaman kafanı tribünlere çevir ve kamerama el salla."
Pau hemen başını tribünlerin olduğu tarafa çevirmişti. Çevirmesiyle bir elinde kulağına götürdüğü telefonu diğer elinde ise kamerası olan ve aynı zamanda ona gülümseyen sarışını gördüğünde oğlan el salladı.
Layla'nın orada olması,onu izlemesi Pau'ya kendini iyi hissettiriyordu. Tam tribünlere doğru ilerliyecek iken koçun seslenmesi ile kıza görüşürüz diyerek kapatmak zorunda kalmıştı telefonu.
Antrenman boyunca Pau bakışlarını tribünlere çevirmemek için zor dayanmıştı. Eğer tribünlere bakarsa oraya dalıp gideceğini biliyordu.
...
Bir süre sonra antreman bitmiş tribündekilere de aşağı inip oyuncularla fotoğraf çekilebilecekleri söylenmişti. Bunun üzerine Layla ve diğer 2 kız aşağı inmişti. Layla elindeki kamerayı kapatma gereği duymuştu.
Layla, hemen Pau'nun yanına gidip ona sıkıca sarılmıştı.Pau ise kızın ona sarılmasına karşılık verip gözlerini kısa süreliğine kapatmış, kızın çiçek gibi olan kokusunu içine çekmişti.
Bir süre öyle kaldıktan sonra ayrılmak zorunda kalmışlardı.
Evet ayrılmak zorunda kalmışlardı çünkü Layla'yla birlikte tribünde oturan kızlar bu sefer Pau'nun yanına gelmişlerdi.
Bu anı bozmaları nedeniyle Layla biraz bozulsa da çokta belli etmemişti. Sonuçta o da ünlü sayılırdı ve Pau'yu anlıyabiliyordu.
Kızlar ilk önce Pau'yla fotoğraf çekilmişler daha sonra ona sarılıp konuşmaya başlamışlardı.
Aradan kısa bir süre geçmişti fakat kızlar bir türlü uzaklaşmak bilmemişlerdi.
Bunun üzerine Layla rahatsız olduğunu hissediyordu. Rahatsız olmasının nedeni kızların Pau'yla konuşmasi değildi. Kendisinin sanki orada değilmişçesine konuşmaya dahil edilmemesi hatta selam verilmemesiydi.
En sonunda orada durmaktan vazgeçmiş ve çıkışa doğru ilerlemeye başlamıştı.
Layla oradan uzaklaşırken,Pau bunu fark etmişti fakat çok geçti. Çünkü Layla çıkışa varmışti bile.