Teşekkür ederim... (bölüm dışı)

22 2 21
                                    

İlk öncelikle ben Lisa

Bu bölümü bazılarına teşekkür etmek için yazdım çünkü bazıları... Nys nys

İlköncelikle bana hep bağırdığı, 7 kere depresyona soktuğu ve hayla ondan sosyal medyalarımı sakladığım eğer söylersem beni evlatlıktan reddedebilecek derecede, ben Kitap yazacağım dediğimde= Napim diyen anneme teşekkür ederim.

Beni ilk önce sevgi ile gösteren sonra arkadan bıçaklayan ve hayatımı haram/zıkkım eden SİMAY'a teşekkür ederim.

Kwai/Tiktok'taki beni linçleyip morelimi bozan herkese teşekkür ederim.

Benim çok güvenip gerçek ismimi bile verdiğim sonra LGBT'ci olduğumu DÜŞÜNÜP herkesi benden nefret ettiren ADA'ya teşekkür ederim. (Kwaidendi bıraktı)

Beni unutan bütün arkadaşlarıma teşekkür ederim.

Beni zorbalayıp annemle aramı bozan herkese teşekkür ederim.

Benim psikolojim bøk gibi olmasına rağmen insanların psikologu olmamı sağlayan herkese teşekkür ederim.

Ben animasyon yapınca: SEN TİKTOK MU ÇEKİON diyip hevesimi bozan abime teşekkür ederim.

Ona çok değer vermeme rağmen nerdeyse beni unutan YAPRAK'a teşekkür ederim.

Benim hayallerimi yıkan ve psikolojik sorunlar açmalarına rağmen benle dalga geçip *oyy kıyamam* diyen aileme teşekkür ederim.
__________________________________________________________________

Bana kitapları sevdiren Yağmur ablaya teşekkür ederim (Adorayagmur)

Bana hep destek olan bütün arkadaşlarıma teşekkür ederim

Beni hep güldürmeyi başaran kardeşim/Luna/Delila/Cemre/İkra'ya teşekkür ederim.

Bana *bu kız kitap kurdu değildirde nedir? Senden iyi yazar olur* diyip bana heves veren arkadaşım Cemre'ye teşekkür ederim

Bana hep destek olan/tek kelime ile mükemmel oynayan hatta 40 yaşında olmasına rağmen ilk öncelik olarak beni gören teyzeme sonsuz teşekkür ederim.
__________________________________________________________________

Beni unutan herkese teşekkür ederim.

Benim velet olduğumu düşünüp bana çocuk muamelesi gösteren Tiktok'a teşekkür ederim.

Havanın 40° derece olmasına rağmen klimayı açmayıp dersleri haram zıkkım eden/Freddy'den çıkmış gibi sınıfa giren fen hocasına teşekkür ederim.

Beni her gece ağlatan/duygularımı elimden alan herkese teşekkür ederim.

Craftycorn seviyorum diye beni dışlayıp zorbalayan sınıf arkadaşıma teşekkür ederim.

Ve son olarak...

BENİM MUTLULUĞUMU ELİMDEN ALAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM.

ve uzun süredir olmama sebeplerim.... Çokta mutlu değilim ama sorun değil ^^

İmza= The_L‡š@

🄿🄾🄿🄿🅈🄿🄻🄰🅈🅃🄸🄼🄴 һіkᥲᥡᥱᥣᥱrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin