Selammm~ Sözü fazla uzatmadan söylemek istediklerim,hikaye tamamen biriciğim ve benim hikayem.Fakat siz beni Jisung,biriciğimi de Minho olarak okumuş olacaksınız~ :)
Biriciğim bunu okuyorsan seni çook seviyorum,sizlere de keyifli okumalar dilerimm~Jisung için yine normal bir gündü. Her zamanki gibi ev işlerine koşturacak,arada da sosyal medyada takılacaktı.Hayatı artık sıkmaya başlamıştı cidden onu. Her şey,her gün aynıydı. Sabah çıkıyor,akşam eve geliyordu. Sonra da klasik işlerini yapıyor ve internette takılıyordu. Merakı da vardı aslında böyle işlere ama vakit ayıramıyordu işte. Yine telefonunu eline aldı ve İnstagram'da kaydırmaya başladı.
"Of cidden,neden artık sosyal medya bile sarmıyor?"
Sonrasında bir reels videosuna denk geldi Jisung.Videoda resmen mükemmel insan tasviri yapılmıştı. Bir anlığına hayallere daldı Jisung. Böyle birisi olsaydı hayatında,yine sıkılır mıydı herşeyden? Yine hayat saçma gelir miydi? Hayır,gelmezdi büyük ihtimalle. Böyle düşünerek öylesine bir yorum yazmaya karar verdi. Ne de olsa kimse cevap yazmayacaktı.
"Böyle olan varsa beni bulsun :)"
Ve kaydırmaya devam etti. Tabii ki de o anda hayatının aşkıyla tanışacağını bilemezdi.
Hyunjin:
NERDESİN BFF🔥🔥(4+yeni mesaj)Jisung:
Olm noluyo lan sakin Hyunjin:
Sana seme buldummm
Jisung:
Hesap ver seri
Hyunjin:
Dur ln gruba eklicem
Jisung:
Tamamm bekliorum
Hyunjin:
Olm tamam diyip durma soğuk oluyo amk
Jisung:
Ne diyim aq o zaman
Hyunjin:
Dimamm de bende diyorum ya hani
Örnek all😎
Jisung:
Offf dimamm
Oldu mu
Hyunjin:
İVETTT
("Jisung mesajını beğendi")(1 bildirim)
@... Yorumuna yanıt verdi:
"Amadeyim emrinee""Siktir bu kim acaba lan-"
*Yorumu yanıtla*
"Ağağağ dm gell"Jisung asla hayatının aşkıyla tanışacağını bilemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Worlds Apart
Fanfiction"Kendinden vazgeçen Han Jisung, ve ona 'Senden asla vazgeçmeyeceğim' diyen Lee Minho."