Yazardan :
Ryuse Karasu'yu kovalıyordu . İkiside ışık hızında koşuyordu .
S : Dur
Ryusei duyduğu ses ile durmaya çalıştı ancak önündekiKarasu Nagi'yi taşıyan Reo çarpınca Ryusei ise kavga eden İsagi ve Rin ile beraber 6 kişi duvarı buldular...
Ri : HANGİ ŞEREFSİZ ÇARPTI BANA
İ : Düzgün konuş Rin!
Ri : özüdilerim...
Re : Nagi iyimisin!?
N : Zzzzz...
Ryusei yıktığı insan kalabalığının içinden çıkıp Sae'nin yanına yürüdü
Ry : Efendim aşkım
Ri : ABİMİ SAL LAN ANTENLİ UCUBE!?
Ry : Salmamı sağlasana!?
Rin kalabalıktan İsagi'yi kurtarıp güvenli bir yere koydu ve Ryusei'nin yanına yürüdü . Ryusei'de Rin'in üstüne yürüdü .
S : Dur iblis
Ryusei'nin bakış açısı :
Hayatımın anlamından gelen ses ile o tarafa döndüm ama Rin'in arkamdan vurucağını hesaba katmamıştım . öne doğru iki adım sarsıldım sonra arkamı döndüm .
Ry : Kirli oynuyorsun Rinrin
Rin'den gelen ardı ardına gelen yumrukları savururken bir yandanda boşluğunu kolluyordum . İsagi koşarak Rin'in beline yapıştı .
İ : Dur Rin
Rin İsagi'nin beline yapıştığını hissettiğinde boydan boya kızarmıştı .
Ry : Ooooo minik Rinrin kızarıyoooo
arkamı dönüp Sae'ye baktım . Sae'nin gözleri kollarımda takılı kalmıştı . Kafamı eğip kollarıma baktım . Çoğu yeri morarmış bağzı yerleri ise kan toplamıştı ama savunmam harikaydı .
Sae'nin bakış açısı :
Ryusei bana döndüğünde kollarına baktım . Siktir çok kötü görünüyorlardı . Elim ile kolunu yakaladım . kafamı kaldırdım Ryusei'ye baktım
S : Çok acıyormu...?
Yaralarını göedükce canım acıyordu . Ryusei'nin gözleri büyümüştü .
Ryusei'nin bakış açısı :
Kocaman gözlerle Sae'ye baktım . Daha önce ne zaman yaralansam bu kimsenin umrunda olmamıştı . Bir süre sonra ne kadar canım yansada dışarıya göstermemeye çalıştım . Hafiften gözüme batan yaşları hissettiğimde Sae'ye sarıldım . Oda beni itmedi .
Ry : Acıyor... çok acıyor
Bir süre sonra hayatımın anlamı geri çekilip kolunu havaya uzatıp kollarımı taradı yara olmayan bir yeri uzatıp tuttu . Ona baktım beni bir yere götürüyordu . Sonunda geldiğimiz yerin revir olduğunu gördüm . Sevgilim (onun bunda haberi yok) içeri girip hemşire ile konuştu . Hemşire ona bir krem uzattığında hızla kremi kaptı . Tek yanıma gelip yine kolumun aynı yerini tutup beni içeri soktu . Yatakların birine oturduğumda Sae önüme geçip kolupu tuttu .
Ry : Aaa!
Sae elini hızla çekti panikle .
S : Özür dilerim! bilerek yapmadım
Gülmeye başladığımda Sae hafif kızarmıştı . Sae tatlıydı hemde çok .
Ry : Sorun değil
Öncekinden daha yavaş ve dikkatlice kolumu havaya kaldırıp kremi sürmeye başladı . Soğuk kremin derime deydiğini hissettiğimde irkildim . Sae dikkatlice kremi sürerken . Ben ise sadece onun suratına bakıyordum . Kocam baya yakışıklıydı... yani uzaktanda yakışıklıydı ama yakından başka birşey ayrı bir yakışıklı . Kimin kocası işte .
♪...♪
Açıklayabilirim
(Sae Bachira Ryusei Rin İsagi Kunigami Nagi Otoya Karasu Barou Reo Chigiri Niko Kaiser Ness Hiori Nanase Kurona)
Bachira
OHA RİN KIZARDI
Otoya
NE!?
Karasu
Enişte sağolsun hala yaşıyorum
Nanase
Sormaya korkuyorum ama Kaiser ile Ness'e ne oldu
Reo
Ness onu 2 hafta bir yere kapatmış
Bachira
*fotoğraf*
Sırtındaki Nagi ile nasıl hala gruba yazabiliyorsun anlamıyorum
Chigiri
Reo bir big boy çünkü
Nagi
Benim o <3
Hiori
Bachira paramı geri ver
Karasu
Madem yaşıyorum anlatayım bari...
Hiori hani sen mavisin ya...
denizde mavi...
Hiori
Ama bu çok tatlı^.^
Rin
Kargalara kırmızı yakışmıyormuş
----------------------------------------------------------------------------------------
[12.062024]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
^.Hopeless Love?...^RyuSae
FanfictionRyusei okulda Sae'yi ne zaman görse ona yavşardı ... Bitti ama nasıl bitirildiğini bilmiyorum