11 numerolojide ozel sayidir kizlar
11-22-33 fln
ve benim ismim 11e uyumlu hadi sg simdisakaydi kizlar yerim sizi haydi bakalim bu bolum nolcakkkkkkkk🙂↔️🙂↔️🙂↔️
jungkookun randomlari sinir bozucu olsun diye ne kdr ugrasiyorum bilemezsiniz
*******
"Taehyung."
"Hm?"
"Taehyung. Boğuluyorum."
"Off sus Jimin bir uyutmadın ya."
Sabahları dünyanın en gerizekalı insanına dönüştüğüm için sesin sahibini tanımam biraz uzun sürmüştü.
Ayrıca bulunduğumuz pozisyon biraz... şeydi.
Bir şeye sarılmadan uyuyamadığım gerçeğini Jungkook'a söylememiştim ve şu an kolumun altında kalan Jungkook'a kısa bir bakış attıktan sonra beni öldürmek için dakika saydığını fark ettim. Ayrıca sağ bacağım mümkünatı varmış gibi tüm vücudunu kaplıyordu.
"Jungkook? Günaydın."
Hiçbir şey olmamış gibi davranmaya çalışmak pek kolay olmayacaktı. Mızmız Jungkook her şeyden şikayetçi olacaktı tabii ki.
"Bana pek günaymadı. Sayende uyuyamadık şu duruşuma bak. Baya güzel uyuyormuşsun gerçekten hiç rahatsız etmedin beni."
Gerçekten sanki bir tabutun içindeymiş gibi duruyordu ve hareket etmek istemediği için kendini kastığı çok belliydi.
"Pardon ya. Unutmuşum ben. Jimin sandım."
Kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu. Ağzını açsa istemediği şeyler söyleyeceği belliydi bu yüzden duruma ben müdahale etmiştim.
"Ben bir şeye sarılamadan uyuyamam da. Söylemeyi unutmuşum. Özür dilerim fark etmedim gerçekten."
Yavru köpek gibi bakış attığım için yüzü yumuşamıştı ve yerinde dikleşerek cevap verdi.
"Tamam sorun yok. Alışma ama."
Bu çocuğu o kadar çözemiyordum ki. Kurduğu her cümle bir diğerinden farklı oluyordu. Bir gün beni öldürmek istermişçesine zorbalayarak konuşurken öteki gün sanki flörtleşir gibi konuşuyordu.
"Ne alışacağım be pis sapık. Asıl sen alışma. Yüce Kim Taehyung'la uyumak herkese nasip olmaz."
"Yüce Kim Taehyung'un horladığını bilseler uyumak istemezler zaten."
"Ne? Saçmalama ben asla horlamam."
"Tabii tabii. Duyduk gece."
"Jungkook benimle oynama bak fena olur."
Sinirli tavırlarım komik gelmiş olacak ki kahkaha atarak ayağa kalktı ve valizine doğru ilerledi.
"Ben duşa giriyorum. Sen de bir Jimin'e bak istersen."
Dediği şey beni kendime getirirken hemen komodinden telefonumu alıp gruba mesaj attım.