1. Všichni říkají že mě podvádí

17 3 2
                                    


,,Proč jsi tak smutná, no tak se trochu usměj, vždyť za pár dní se vdáváš, tak by ses měla připravit nevěsto," řekne Abby a přitom na mě pohlédne.

,,Já..," vypravím ze sebe a pak se zarazím.

,,Kryštof mě podvádí!" křiknu a přitom se mi v očích objeví slzy. 

,,Co to říkáš, Sandro, to určitě není pravda," odpoví Abby a přitom mi podá kapesník abych si utřela oči. ,,Ale je," vzlyknu a přitom se do kapesníku vysmrkám. ,,Moje kamarádka z práce Moly, ho viděla jak se na rohu libá s nějakou ženou. A pak ho potkala v baru při tanci s nějakou brunetou," dodám a přitom se strašně rozpáču.

,,To určitě není pravda," řekne Abby a přitom mě pohladí po rameni.

,,Zkoušela ses ho zeptat?" zeptá se mě a přitom mi podá další kapesník, protože ten první už mám dočista celý posmrkaný.

,,Zkoušela, jenže on se odpovědi pořád vyhýbá a pořád mi tvrdí že to nic nebylo, jenže já jsem ho už vydělala taky. Šla jsem s Moly se pobavit a zahlédla jsem ho jak se tam s nějakou ženskou muchluje. Chtěla jsem mu udělat scénu..ale Moly mě zastavila a odvedla mě domů. A když jsem se pak Kryštofa ptala, s kým byl v tom baru, tak mi odpověděl, že to byla jen dávná přítelkyně a že to nic nebylo..Ale já vím že mi lhal..citím to," vzlyknu a pak se opět hlasitě vysmrkám.

,,Ale no tak Sandro, třeba ti skutečně říká pravdu a třeba to opravdu nic nebylo," ubezpečí mě Abby a přitom mě obejme.

,,Dej mu ještě šanci," řekne, když jsme spolu v obětí a pak mě uklidňuje, až mi i nadobro přestanou téct slzy.

,,Děkuju Abby, já nevím co bych si bez tebe počala," zašeptám, když mě pustí z obětí a přitom se donutím k úsměvu.

,,A co tvůj otec dá vám ty peníze a tu vilu jak slíbil?" změní téma a já jsem vlastně ráda, protože jinak bych se rozbrečela znovu. ,,Ano, dá," odpovím ji a přitom se mi na tváři objeví úsměv. ,,No vidíš, takhle se mi to libí, když se usmíváš..a ne když brečíš," řekne Abby a přitom mě přátelsky poplácá po rameni.

,,A teď nevěsto, měla by ses pomalu připravit," dodá a přitom mu podá další kapesník, protože oba už mám dočista mokré.

,,Musíme přece naplánovat tvoji rozlučku," řekne a přitom si usrkne z drinku, který má na stole.

Ty tomu věříš? #PsaníProRadostWhere stories live. Discover now