1

81 13 5
                                    


kisa tadimlik kaoslu aldatmali bir sey yazmak istedim

-

Yudum yudum kahrolduğum senlik; beni takımyıldızına dönüştürdü. Seksen sekiz parçaya böldün beni. Utanmadan parlaklığımı iltifatlara boğdun. Ne yazarsam yazayım benim hissettiklerimi hissetmeyecek oluşun içimde tarifi olmayan boşluğu büyütüyor. Bir yetişkin olsam da canavarlardan korkuyorum. Benim için canavarların hepsi sensin.

Sandalyenin izin verdiği kadarıyla boynuma sarılıyorsun şimdi. Başıma sulu öpücükler konduruyorsun. "Ne yapıyorsun?" Biliyorsun. Yazdığımı görüyorsun ve biliyorsun. Annemlerde kaldığım geceler gizli saklı günlüğümü okuduğunu biliyorum. Okuman için yazıyorum.

Sen bir canavarsın. Bunu biliyor musun?

"Yazıyorum."

"Ne yazıyormuş benim güzelim?"

BİLİYORSUN. Sen ne yazdığımı BİLİYORSUN. Kendini bana soruyorsun. Bu durumu alışkanlık haline getirmişsin.

"Bir şeyler."

Merakla gözlerini kısıyorsun. Bilmediğin tek bir şey var o da her şeyi bildiğim.

Beni rahat bırakmanla ilgili küçük şakalar yapıyorum ve gidiyorsun.

Bunu bize, bana nasıl yaptın diye sormak istedim. Suratına bağırmak istedim ama seksen sekiz bölünmüş ben seksen dokuza çıkmak istemedim.

Yaptın. Nasıl olursa olsun yaptın: Beni aldattın. Dokunmam için yalvardığın ve benim de sana yalvardığım vücudunda başka parmak izleri kalıntıları vardı. Fark etmem sandığını biliyorum. Kötü adamın ben olduğunu da biliyorum. Bizi bu çıkmaza sürükleyen de benim. Şimdi kalksam bizi öldürsem.....

Bizi öldüreceğim.

-

Kaçıncı gün ve saat kaç oldu? Ayrıldım. Senden.

Kendimden geriye hiçbir şey kalmamış sadece senin yarattığın acılar dışında. Mahvoluyorum. Tükeniyorum. Nereye gitsem, kiminle tanışsam olmuyor, nefes alamıyorum. Bir kere boğulduğunda hayata dönemiyorsun. Choi Yeonjun denen bir tilkiyle tanıştım. Gül bahçesinde değil. Ne de olsa ben Küçük Prens olamayacak kadar....

Cümlelerimi tamamlayamıyorum. Yargı belirtemiyorum.

-

Bugün ne öğrendim biliyor musun? Midem bulana kadar güldüm ve sonra ölmek isteyene kadar ağladım.

Beni, Choi Yeonjun ile aldatmışsın. Choi Yeonjun söyledi. Küçük Prens'in tilkisi, ona, sevgiyi öğretmek için hayatındaysa benim hayatımdaki tilki neden nefreti yaşatmak için yanımda?

Ah doğru. Ben o prens değildim ve o da bir tilki değil, canavardı.

Vicdan azabı çekiyormuş. Bu yüzden arkadaş olmak istemiş.

Tamam.

Choi Yeonjun ile arkadaş olacağım.

Onu affettiğimi söyleyeceğim ve öğreneceğim.

Ondan ne eksiğim ve fazlam olduğunu göreceğim.

sevgili canavar - yeongyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin