2.BÖLÜM

52 9 0
                                    

SU'YUN AĞZINDAN;
Kızları onunla hem herşeyin başladığı hem de herşeyin bittiği bu Clup'e getirdim. Üzerinden 2 yıl geçmesine rağmen buradayken hala onun kokusunun alıyordum, kalbim burdaymiş gibi hissediyordu, buraya gelirken böyle hissetmem sanmıştım, ilk dansımız ,ilk bakışmamız,ilk tanışmamız ve son görüşüm hepsi burda olmuştu.Offff Su sen iyice salaklaştın , sana gelicem diyip bir gece de seni tek başına bırakan bir adam var, seni silen biri , seni unutan ,seni değersiz hissettiren biri ve sen hala onu düşünüyorsun .
Buraya eğlenmeye geldin ve eğlen unut herşeyi...
İki kadehi çoktan bitirmiştim , üçüncü ise bitmek üzereydi ama ben hâlâ onu hatıralayacak kadar ayıktım bu düşünce ile hırsla diktim bardağı.
Bir kadeh daha
Ve bir tane daha
Su unut getirme onu aklına
Ve bir tane daha
Seni bıraktı gitti
Bir tane daha
Sekiz aynı çöp etti
Ve bir tane daha
İki yıl  üstünden koskoca iki y-
O, o burda , oydu dimi ,o geldi
Gördüm onu oydu...

Şaşkınca azevel orda olduğuna emin olduğum şimdi ise bomboş duvara bakıyordum.

NAZ'IN AĞZINDAN;
Kadehin kırılma sesi ile hepimiz Su'ya döndük. Şaşkın , sarhoş ve neredeyse dokunsak ağlar bir ifade ile karşıya bakıyordu.
Baktığı yere döndüğümde dans eden insanlar ya da masada takılan insanlar vardı bende tekrar Su'ya döndüm. Hâlâ aynı şekilde duruyordu. Yaklaştım ve elimi omzuna koydum"o kim Su ne oldu birden! iyi misin?"diye telaşımı belli ederek soru sordum, gözlerinde gördüğüm şey almaktan korktuğum cevabı tetikledi. Su bana baktı tam gözlerimin içine ağzı sustu ama gözleri anlattı , ağzı tek bir harf söylemedi ama gözleri Çığlık attı , ve ben hissettim. Unutmak için çaba verdiği, aylarını verdiği o çocuk, o geldi ve Nur,Umay ve ben iki yıldır toparlanmaya çalışırken şimdi yine aynısı mi oldu yoksa Su Hayel mi gördü?

Su'ya arabada buraya gelmememiz gerektiğini söyledim ama o, unuttuğunu, artık birşey ifade etmediğini söyledi bende inanmasam da üzerine gitmedim ve konu uzamasını diye onaylayıp konuyu kapattım.

Umay Su'ya sarıldı ve Su da artık göz yaşlarını tutamadı ve akmasına izin verdi. Umay da bende Nur da eskiye dönmek istemiyorduk. Nur ve Umay ,Su'ya teselli verirken herşeyden habersiz ne olduğunu anlamaya çalışan Lara'ya döndüm . Onun da gözleri beni buldu ve 'ne oluyor' der gibi baktı. Onu tanımıyorduk ama bir şekilde aynı evde birşeyler paylaşacağımız kişiydi,detaya inmeden bahsetmek adına "eski sevgilisiyle burada anıları var , şimdide onu görüldüğünü söylüyor, bir de kötü bir aylıktı"dedim. O da anladığını belli eden sesler çıkardı ve kafasını sallayıp Su'ya tuhaf bir ifade ile baktı ; üzülerek, sanki anlıyormuş gibi . Onu ilk kez bu kadar anlayışlı gördüm . Lara'yı tanımıyoruz ama tanıdığım kadarıyla şuan umursamaz ya da ezikleyici bakardı, sanırım onu gerçekten tanımak için zamana ihtiyacımız vardı.

Umay ve Nur ,Su'ya iyi gelmiştiler. Biz Su'ya ne kadar eve gidelim destekte o "eğlenmeye devam edicez "dedi , biz de üstelemedik ve masamızda içmeye devam ettik.

UMAY'IN AĞZINDAN;
Su'yu tesli ettikten sonra Naz'la göz göze geldik . Evet Su'yun hiç unutamadığı ve hâlen daha sevdiği bir sevgilisi vardı. Ama o şerefsiz Su'yu terk etmişti. Yıllar sonra eğer gerçekten onu gördüyse bu hiç iyi olmadı şu an onu bizden iyi kimse anlayamazdı. Umursamaz gibi gözükse de içinde fırtınalar kopuyordu bundan emindim. Biz o çocuğu hiç görmemiştik sadece ismini ve Su ile  yaşadıklarını biliyorduk.

Gittikçe sarhoş olduğumu hissediyordum kızlara baktığımda benden farkları yoktu , en kontrollümüz Lara gibi duruyordu.
Önüme döndüğümde birinin sert adımlarla bana doğru geldiğini gördüm . Görüntü daha de netleşmeye başlamıştı, umursamayıp tam kadehi kaldırıp içecekken bir el kolumu tuttu , alkolün verdiği sarsıntıyla ona bakıyordum. Ve onun Umut olduğunu gördüm. " Umay ne işiniz var burda , bu halin ne !"
diye burnundan soluyordu.
"İçiyoruz yine bu gecee" diye şarkı söylerken , Umut beni sarstı," Umay kendine gel , ben sana evde dur demedim mi ?" Onu umursamadan içmeye devam edicektim ki "yürü gidiyoruz" diyip beni kaldırdı.
Kalktığımda tökezlemiştim.
Baştan aşağı beni süzüp sabır istercesine yukarı baktı ve " bu kıyafet ne Umay, gittikçe sinirleniyorum bir olay çıkmadan gidelim şu yerden"
"ama kızlar" diye , göğsüne yaslı bir şekilde mırıldanırken,
"Onlar zaten arabaya binmek üzeredirler bir sen kaldın,hadi bebeğim"
Umut'a ayak uydurarak yürüdüm "şu hâle bak leş gibi kokuyorsun" diye beni azarlarken önünde durdum ve " Umut, Su'yun eski sevgilisi oradaydı yüzünü görmedik ama Su çok üzüldü " dedim hatırlamaya çalışarak.
"Sizin en başından buraya gelmeniz yanlıştı." diye söyledi.
"Senin burada ne işin var , niye burdasın " dedim Umut'a
"Nur aradı herhalde sizden daha iyidi durumu, bende hemen geldim , hani senin haber vermen gerekiyordu ya sevgilimsin  hani" diye hem açıklama yaptı hem de bana kızdığını belli etti.
Arabaya geçecekken duvara yaslanan iki kişi gördüm, Umut bunu fark edip beni tıka basa arabaya bindirip kapıyı kapattı ve onlara doğru yürüdü. Lara da dışardaydi , Su sızmıştı bile .
Hiç birimiz hiç birşeyi hatırlamayacaktık , gözlerimi kapattım ve kendimi uyukuya bıraktım.

LARA'NIN AĞZINDAN;
Bi anda Umut'un gelmesiyle yudumum ağzım da kaldı.
Umut buradaydı eğer Umut burdaysa abim de buradaydı "siktir" dedim birden telaşla.
Kalkıp kızları toparlamaya çalışarak arabaya götürdüm. Umut da Umay'ı getiridiğinde ben arabadan bir iki adım uzağa ilerlemiştim ki Umut'un "Lara!" diye seslenmesiyle dönüp ona baktım. "Siz burada ne halt ediyorsunuz " dedi , "Umay öğrenirse ne olur diye düşünemedin mi?" diye de ekledi. Ona doğru bir adım atıp işaret parmağımı ona doğru salladım"sakın! Bana bir daha sesini yükseltme " dedim öfkeyle  ve tekrar eski yerime dönüp sakin bir ifade ile "ayrıca sizin burda olduğunuzu bilmiyordum,
Sen gelince de kızları arabaya bindirdim zaten " dedim ve arkamı dönüp yürüyecekken birinin beni izlediğini fark ettim,
Kafamı ona doğru çevirince uzun boylu , esmer , çizik kaşlı ve buradan bile görebildiğim kaslarıyla her kızı etkileyecek türdendi, abime döndüğümde çatık kaslarıyla arabaya bakıyordu. Tekrar esmer çocuğa döndüğümde sigarasını içerek bana bakıyordu. Gözlerimi kaçırmadan ona bakıyordum benimle iddaya girer gibi dik dik kaçırmadan o da bakıyordu. Sigarasını içine çekip dumanı üflerken yanakları içine çökmüş, kalın dudakları ise oraya çıkmıştı. Sert yüz hatları acaba gülünce nasıl olur diye düşünmeden edemedim. Olduğumuz durumu fark edince silkelenip önüme dönecekken gözlerimi ilk kaçıran benim olmam sinirimi bozmuştu.
Umut "abin çok sinirli hemen arabaya bin ve eve gidin ,Umay sana emanet" dedi son dediğini bastırarak.Umut da  abimgilin yanına gitti
İstemsizce gözlerim ona kaydığında bana baktığını görüp sırtımı ona dönüp arabaya bindim.

ALAZ'IN AĞZINDAN;
Araba gözden kaybolunca sinirle Ali'ye ve Umut'a  döndüm.
"Kesin Lara'nın planıydı, uyardığım hâlde daha geldiği ilk günden yaptığı şeye bak" dedi Ali
"Sizin yüzünden ne hâle geldik, Ali kardeşini uyardım dedin , bu mu uyarman, kardeşinin yüzünden." dedim yeni dal sigarayı ağzıma götürürken.
"En başından Lara'ya dememeliydin , kızlara eğer birşey anlatırsa başları belaya girer, Lara da hedef haline gelir hatta Umay ve diğer kızlarda ve ben Umay'ı kaybedemem."dedi Umut.
"Hiç tanışmamalılardı" dedi Ali de"
"O zaman susturacaksın Ali! Başka bir yolu yok , bak bu kız bize sıkıntı açar, zaten en başından onu buraya getirmen hataydı." dedim öfkeyle.
"Olan oldu , halledicem , konuşucam birşey olmayacak" dedi bana dönerek.
"Bunu zaman gösterecek Ali, eğer anlatırsa başlarının ne denli bir belada olduğunu da söylersin artık, hatta kardeşin söylemeden sen söylersin beraber anlatır canını kurtarmaya çalışırsın" dedim Ali'ye ve Umut'a döndüm
"Umut seni de tahmin etmek zor değil, o çok sevdiğin sevgilin gerçekleri öğrenince dudağına yapışır mi sanıyorsun " dedim,
Gerçeklerin ve ciddiyetin farkına varmalıyız ,zaaflar bizi yönetemez çünkü biz bu yaşıma kadar bunu öğrendik, ve ismimiz ne kadar büyük olsa da herkesin bizim yerimiz de  gözü olduğu gerçeği vardı. "Kızları bu olaylardan uzak tutun" dedim.
Dediklerim mantıklı gelmiş olacak ki "kızların zaten karanlık işleri bilmesi imkansız iki kişi dışında"dedi Ali.
Tek kaşım havaya kalktı biten sigarayı ayağımın altında söndürürken  "birinci kişi kardeşin olduğunu düşünüyorum ikinci kişi kim?"dedim sorgulayarak.

Ali dalmıştı, bugün hep böyleydi,
Soruma cevap vermedi bende şuan bu hâlde üzerine gitmedim.
Benim de aklım o kızdaydı aslında hoştu. Düşüncelerimin arasından telefonumun çalmasıyla çıktım. Telefonda arayan kişiyi görünce derin bir nefes verdim ve aramaya cevapladım.
"Alo ,aşkım nerdesin seni bekliyorum , bıraktığını tamamalaman için se-"
"Geliyorum"
dedim ve telefonu yüzüne kapattım.

KAFANIZ DA BİRŞEYLER OTURUYORDUR , SİZ KİMLERİ YAKIŞTIRDINIZ VE SİZCE SU NELER YAŞADI.
KİTABIM UMARIM SIKICI DEĞİLDİR.
YAZIM HATALARIMDAN DOLAYI ÖZÜR DİLERİM.
OKUNMALAR BİLE BENİ MUTLU EDİYOR.
SİZLERİ SEVİYORUM💞

 SİZLERİ SEVİYORUM💞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SU ADEN












KARMAŞIK HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin