3.BÖLÜM

54 9 5
                                    

NUR'UN AĞZINDAN;
Eve apar topar gelmiştik, daha doğrusu zorla getirilmiştik.
En son Umut'un gelip Umay'ı alması , Lara'nın da bizi aceleyle arabaya bindirdiğini hatırlıyordum. Eve girmiştik, kapıyı kapatırken clup'un çıkışında gördüğüm iki adamın şu anda bizim evin önünde olduklarını gördüm. Nöbet mi tutuyorlardı ? Çünkü gitmeyi düşünür gibi bir halleri yoktu. İyi de kim bizim kapımızda dursun ki , alkolden dolayı kafam uyuşmuş durumdaydı onun için bu durum üzerinde çok durmadım. Naz, Umay ve Su'ya sert bir kahve yapmıştım ve içip sızmışlardı. Ben ise Lara'nın bugünkü tavırlarını düşünmeden edemedim normalde bize kaba ya da soğuk davranan kız , Su olayında yumuşaması, clup'te endişelenmesi şüphelenmeme neden oluyordu. Kimdi bu Lara , neden bizle yaşıyordu, clup'te bizi neden hemen çıkardı. Her şey tesadüf mü?
Düşünürken uyuya kaldım.

Sabah uyandığımda kahvaltı hazırlayıp, kızların uyanmasını bekledim. Hepsi tek tek mutfağa gelirken "başım çatlıyor dün neler oldu böyle hatırlayanınız var mı?" dedi Naz.
"Yarım yamalak hatırlıyorum,en son Umut geldi bi anda arabadaydık sonra kahve içtiğimi hatırlıyorum dahası yok bende , başım çok kötü ya" dedi Umay da , Su sessizdi dünkü olaydan sonra böyle olacağını biliyorduk.
Lara'da odasından yeni çıkmıştı, şupheyle gözlerimi ona çevirdim. O da bana , beni anlamak istercesine bakıyordu.

"Günaydın" dedik Lara'ya dönerek, sadece kafasını sallamakla yetindi. Yine ilk gördüğüm Lara vardı karşımda, dün gece belki böyle biri değil diye düşünürken simdi anlıyorum bu kız değişmez.
Birşey söylemeden çıkışa yöneldi,
"kahvaltı etmiyecek misin?"
"Hayır, çıkıyorum ben" dedi ve başka birşey söylemeden çıktı.
"Bu kızı hiç gözüm tutmadı, bu kim ve neden bi anda hayatımıza giriyor. Sizce de şuan birşey demeden çıkıp gitmesi ne kadar doğal "dedim , kızlara doğru dönerek.
"Çok abartıyorsun Nur, Lara iyi birine benziyor,  kız ilk tanıştığı kızlara böyle olduğunu dedi ama buna rağmen dün beni yadırgamadı. Hem Umut bize zarar  verecek bir kızı bizle aynı eve sokar mı? Ya da bizi onların evine sokar mı?" diye sordu Su.
"Su haklı, Umut bize zarar verecek kimseyi bizle aynı eve sokmaz"dedi Umay da.

Aslında mantıklı konuşuyorlardı ama bu kızın tavırları bir tek bana mı tuhaf geliyor?
Her şey öğrenecektim bunun için zaman gerekli sadece , umarım ben yanılırım.

"Okul kayıtlarına ne zaman gideceğiz?"diye sordum.
"Bugün gideriz bir ara" dedi Su
"Umut gidip kayıtlarımızı yapacağını söyledi, bizim gitmemize gerek yok sabah'ta okula gideriz."dedi Umay.
Umay'ı onayladıktan sonra "kızlar bugün ne yapıyoruz"dedi Su.
"Ben bugün Umut'la takılacağım kızlar "dedi Umay.
"O zaman bizde kızlarla bir cafe'ye gideriz oradan gelirsiniz sizde "dedi Naz.
Umay onayladıktan sonra Umut arabayla gelmişti ve Umay'da çıktı. Bizde hazırlanıp kızlarla çıktık.

ALİ'NİN AĞZINDAN;
Evde oturuyordum, tüm olaylar üst üste gelmişti ve bu durum canımı sıkmaya başlamıştı, dün akşam ki olaydan sonra sabahı iple çekiyordum Laray'la konuşmak için. Bu kız beni anlamak mı istemiyordu.
Telefonumu çıkartıp Lara'yı aradım.
"Hemen eve geliyorsun, seni bekliyorum"dedim.
"Sanada günaydın abicim, ben iyim sen nasılsın " dedi alayla.
"Lafı gevelemeyi bırak ve gel 10:00 da burdasın" deyip
Telefonu yüzüne kapattım.
Bir iki dakka sonra telefonu tekrar çalıyordu arayan kişiye baktığımda Lara olduğunu fark ettim , aramayı cevapladığımda "bir daha telefonu yüzme kapatma" diyip telefonu kendi yüzüme kapattı.
Bu kız gerçekten ruh hastası.
Duş alıp odamdan indip salona geçtim.
Lara hâlâ gelmemişti tam arayıp nerde kaldığını soracaktım ki kapı çaldı.
Oturmak için eğildiğim koltuktan dikleşip kapıya doğru ilerledim,
Kapıyı açtığımda"naber abiciğim, bak bize simit aldım yeriz kardeş kardeş "diyen Lara'ya göz devirdim .
Dişlerimi sıkıp"Lara koltuğa geç konuşacağız"dedim.
"Tamam abicim sakın ol"diyip koltuğa oturdu , hala üzerinde alaylı tavrı vardı ve bu benim daha çok sinirlenmeme sebep oluyordu.
"Ne halt ediyorsun sen dün gece her şeyi mahvedevlcektin nerdeyse"dedim sinirle karşısındaki koltuğa otururken.
"Bi halt ettiğim yok, eğleniyorduk sadece " dedi umursamazca ve getirdiği simitten bir parça alıp ağzına attı. Bu tavrı bütün sabrımı taşırdı.
"Ben sana kızların haberi yok dedim dimi neden onları Clup'e getirdin! Bide yetmezmiş gibi her boku yaptığım mekana getiriyorsun , tehlikenin farkında değilsin.
Kendini düşünmeyecek kadar aptalsın, başkasını düşünmeyecek kadar da bencilsin.kendinden başka kimseyi umursamıyorsun bu yaptıklarına bir son ver ben sana son vermeden.
Seni korumak için buraya getirdim ama sen benim başıma beladan başka birşey getirmiyorsun.
BENİ PİŞMAN ETTİRME LARA!"
dedim bağırarak.
Lara sakince beni dinledi ve yüzünde daha önce onda görmediğim bir ifade ile bakıyordu.
"Her şey iş değil mi?" alayla güldü.
"Beni koruduğunu söylüyorsun,
benim için buraya getittirdiğini söylüyorsun ama benim canım abim oturup bir günde Lara ne hissediyor, Lara buraya gelmek istedi mi?, Lara nasıl, Lara'nın bir hayatı bir düzeni var mı yok mu düşünmüyor" kahkaha attı ama bu mutlu olduğu için atılan kahkahalardan çok farklıydı.
Gözlerimin içine baktı, yorgundu gözleri en az benimkiler gibi...
"Asıl bencil sensin " dedi beni göğsümden ittirirken.
"Karşında 15 yaşında geleceğim diyip gittiğin bir Lara yok,
Benim de karşımda burnu kırıldığında kanını sildiğim ,canı acısa bile canım acımasın diye birşey yokmuş gibi davranan masum bir abim yok" dedi.
Sertçe yutkundum, ama o susmak bilmiyordu , canının yandığını hissediyordum peki o neden benimkini hissetmiyordu.
Böyle olmak zorundaydım yoksa bu camiada onu harcarlardı.
"çok düşündüğün kardeşin var-"
"Ne oluyor burada!" diyen Alaz Lara'nın sözünü kesti.
"Seni ilgilendiren birşey olmuyor.
Aaa ama tabi siz lanet işlerle ilgileniyorsunuz ve bizim hayatlarımız sizlerin elinde dimi
Herşeyimizi 5 yaşında bir çocuk gibi size anlatmalıyız bi-"
"Sustur şu kardeşini Ali ,elimden bir kaza çıkmadan"
"Çık odama Lara"
"Ne gerek var?"
"ÇIK DEDİM KONUŞMAYA ORDA DEVAM EDERİZ"
"Gerek yok konuşacak ne var anlamam gerekeni anladım abicim, bencil biri olmayıp susucam"diyip arkasına dönüp giderken "ha bu arada tabi benimle ilgili birşeyden haberin yok da ben Fransa'ya yeni geldim o Clup'e bizi Su götürdü"dedi.
Alaz'ın sert bakışlarına karşılık
Omuzuna vurup kapıyı sertçe kapatıp çıktı.

KARMAŞIK HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin