İlk bölümümüzü @sevgilimuvekkilim12 ithaf ediyorum.
Kapıdan çıkarken yanlarından geçtiğim nöbetçi jandarmalara selam verdim. Bir kaç adım attıktan sonra durdum. Kafamı kaldırıp uzun zaman sonra ilk defa gördüğüm güneşe ve gökyüzüne bakıp derin derin güzel ve temiz havayı çektim içime. Daha sonra arkamı dönüp 4 ayımı geçirdiğim yere baktım.
İmralı F Tipi Yüksek Güvenlikli Kapalı Ceza İnfaz Kurumu
4 ayın sonunda gidiyordum buradan. Araba sesleri duymam ile arkamı döndüm. Arka arkaya gelen arabaların üst mevkiye sahip birilerini taşıdığı belli oluyordu.
Ve ben kimin olduğunu biliyordum.
Tam karşımda 4 araba arka arkaya park ettikten sonra korumalar hemn inip etrafı sardılar. Ortadaki arabanın şoförü inip arka kapıyı açtı ve düşündüğüm kişi indi.
Albay Halil Mert
Alay ettiğimi belli edecek şekilde güldüm.
"Kendi gelmeyip seni mi yolladı"
Sorumu cevaplamadan konuştu. "Karagaha-"
"Gelmiyorum"
Sözüm ile şok içinde baktı.
"Ne demek gelmiyorum"
Ona doğru adımladım konuşurken .
"Gelmiyorum. Siz beni ya tanımıyorsunuz ya da yanlış tanımışsınız. Ben Eylül Ekin'im. Ben hiçbir şeyi unutmam. Ne beni kovduğunuzu, ne herkesin gözü önünde elime zorla taktığınız kelepçeleri, ne de söylediğiniz lafları unuttum. Beni çok iyi tanıyan, şuan ona duyduğum kin ve sinirimden dolayı sakinleşmemi beklerken karşıma gelmeye korkup seni yollayan o korgeneral'e git ve her şeyi bildiğimi, sinirimin geçmeyeceğini ve 'bizden' korkmasını söyle."
Arkadan bizi gizlice çektiğini sanan korumanın elindeki kameraya bakıp konuştum.
"Korkun. Aslan ormana geri dönüyor ve onu bekleyen orman halkı her zamankinden daha da vahşi"
Normal olmayan bir şekilde sırıtıp albayı geçip yürümeye başladım.
Kral ve halkı geri dönüyor...
_____________________________________________
SELAMMMMMMM
Bu kurgu için çooook heyecanlıyım. Çünkü aklımda çok güzel şeyler var.
İlk bölüm biraz kısa oldu ama giriş gibi düşünün bu bölümü. Ön hazırlık yani asıl kitap bundan sonra başlayacak.
Yeni bölümü hemen yazıp atmaya çalışıcam
O zamannnn
Bölüm nasıldı?
Başrolü nasıl buldunuz?
Kitapta ve karakterlerde olmasını istediğiniz bir şey?
Sizi seviyorumm...
Yeni bölümde görüşmek üzere :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Kız ve Gerçek Ailesi
Teen Fiction26 yaşında, cesur ve korkusuz bi kadın asker... Gerçek ailesinden ayrı büyümüş, çok acı çekmiş bi kız... Peki ailesi ile arasında ne olacak ?