Tahminleriniz tuttu mu tutmadi mi gorucez bu bolumde.
Duz yazi yazmakta pek iyi degilim yazim/ noktalama hatalarini gormezden gelmeye calisin ltfn 🙏
Vee bolume baslamadan once baemon biasiniz kim? (benim rora ve chiquita)
...
Ruka'dan
En değer verdiğim ve hep o anı yaşamak isteyeceğim sadece 3 an var hayatımda.
Bunlardan ilki yeni doğmuş ve hemşirenin şarkılar söyleyerek üstüme bol olan tulumu giydirip anneme verdi ben ve hem ilk hemde son kez annemin sütünü emdiğim ilk anim. Tabii ki bunu hatırlamam imkansız. Babam ben bebekken çok fazla videomu çekermiş. Annemle ilk tanıştığım anıda babamın dandik kamerasi sayesinde hafızamdaydı ve bu hem benim hemde babamin kamerasında ilk ve sonkez annem vardı.
İkimcisi ise yine çoçukluğuma ait. Ben beş yasındayken havanın kötü olduğu ve babam işten geç gelidiği günlerden birinde köpeğim Gon'a sarılıp şarkı söylediğim ve Gon'un da şarkıma eşlik ettiği gündü. Saçma sapan havlama sesleri çıkartıyordu ama o gün bu beni çok mutlu etmişti.
Bunlardan sonuncusu ise tam şu andı. Şu an oturduğum sahil kenarındaki banktı. Burada Rora'nın elini tutup hiç bırakmama sözü verdiğim o andı. Şu an tek başıma oturduğum bankta bir zamanlar beraver oturduğumuz ve ona aldığım fal kurabiyezinde 'aşkın yanında' falı çıktığı o gündü.
Bana ilk açıkdığında universiteye 2. sınıftım. Kafamda tuhaf duşunceler vardı. Tuhaf hislerim vardı demek daha doğru... Maalesefki aklımı karıştıran o kişi Rora değildi.
O zamanlar uzun süredir Pharita aklımı karıştırıyordu hislerim var mıydı emin degildim ve hala o zamanlar ona karşı ne hissettiğimi bilmiyorum, belki de hissetmemisimdir.
Rora bana ilk açıldığında beynimden vurulmuşa dönmüştüm.
"Seni seviyorum Ruka"
Aslında bunu biliyordum, bunu herkes biliyordu çünkü Rora duygularını gizleyemiyordu.
Ne kadar benden hoşlandığını bilsemde ne demem gerektiğini bilemedim. Sadece dona kalmıştım. Rora'nın yüzü ben cevap vermedikçe giderek düşmüyordu.
"Ruka, senden benimle sevgili olmanı beklemiyorum. Eğer arkadaşlığımızı bozmak istemezsen bu sorun degil."
Sorundu.
ikimiz içinde benim cevabım sorundu. Bunu inkar etmek sadece saçmalık olurdu...
Rora ile aynı arkadaş grubunda olmamıza ragmen hiçbir zaman yakın olmadık. Çünkü Rora bizden çekiniyordu sadece Canny ile yakınlardı.
Onunla sevgili olduktan sonra tanıştık demem daha doğru olur aslında...
.
..
Kütüphanede oturmus ders notlarıma bakıyordum.
"Ruruu~ "
Tanıdık ses kulaklarıma ulaştığı gibi kambur duruşumu dikleştirip kafamı kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHEESH - Rorasa
FanfictionRora ve Ruka'nın ayrılmasının arkadaş gruplarını kötü etkilendiğini fark eden Chiquita buna bir çözüm bulmak ister -Texting