-8-

70 18 30
                                    

Insallah bu yazacagim son duzyazi bolum olur.

Ult grubum 7 ay sonra fln ara veriyor hayat cok zor.. Neyse ki Baemon var

Neysee

Sanirim Chiyeon kavga bolumu silcem cunku gidisata pek uymuyor

Umarim begenirsiniz guzel yorumlariniz ve oylariniz icin tesekkurler☆

***

Rora'dan

Asa ile Sheesh AVMye(Benim max yaraticilik) gitmis ve Chiquita icin hediye almistik.  Simdi ise AVMnin ortasinda bulunan banklarda oturup dinleniyorduk. Asa rasgele bir hediye alsada Canny begenirdi. Bunu Asa'ya cokca kez dememe ragmen Asa en iyi hediyeyi bulmaya calismisti ve bu saatler surmustu. Onla ilk defa yuzyuze gorusmustu ve hicbir muhabbetimiz yoktu fakat sanki yillardir arkadasmisiz gibi samimi davraniyordu bana.

"Rora bir sey sorabilir miyim?"

"Tabii"

"Dun neden canin sikkindi,kotu bir sey mi oldu?"

Ona canimin Ruka yuzunden sikildigini soyleyemezdim. Eger daha once Chiquitaninda gruba yazdigi gibi Ruka'dan hoslaniyorsa bunlari bilmemesi en iyisiydi.

"Hic"

"Ne demek hic? Eger ozel bir seyse anlatma ama-"

" Eski bir mesele cok onemli degil." dedim konuyu gecistirmeye calisirken.

Kaslarini catti "Senin moralini o kadar bozduysa onemlidir."

Derin bi sefes cektim

Ne diyebilirdim ki?

"Sadakat onemli, yani benim icin. Onun bir baskasini severken hergun benim elimin tutmasini istemem.."

"Biri sana ihanet mi etti."

Dusundum. Ruka bana ihanet etmemisti aslinda.. ama kendimi hic hissetmesigim kadar aldatilmis hissediyorum bu konuda.

"Bilmiyorum.." sesin o kadar kisik cikmisti ki ben bile zor duymustum. Asa uzunu bana cevirmisti, ben ise coktan parmaklarimla oynamaya baslamistim.

"O ne demek oluyor?" dediklerimi anlamamasi normaldi.

"Beni sevmiyordu ama beni aldatmadi da." dedim anlamasina biraz daha yardimci olabilmek icin.

"Eski sevgilin mi?"
Cevap vermedim.

"Demek eski sevgilin." Bakislarini benden cekip etrafta gezdirdi ve aradigi seyi bulmus gibi birden ayaga sicradi.

"Fal kurabiyelerini sever misin? Hem kafan dagilmis olur." Eli ile isaret ettigi yerde fal kurabiyeleri satan bir tezgah vardi.

"Bence tatlari kotu"

"Rora insanlar onlari fallari icin aliyor. YOKSA BOYLE SEYLERE INANMIYOR MUSUN???" Ani yukselisi beni guldurmustu.

"Inanmiyorum ama sen cok istiyorsan alalim."

Elimden tutup beni kaldirdi.

"Hadi gidelim o zamann"

Beni surukleyerek tezgahin onune getirdi. Iki tane kurabiye aldiktan sonra eski yerimize geri oturduk. Ilk Asa falini acti "'Mukemmel bir kariyerin olacak' ah evet biliyor."

Asa'nin tepkisine gulerken benim elimdeki kurabiyeye bakmaya başladı.

"Hasi sen de ac."

Sakince kurabiyeyi kirdim ve icindeki kagidi çıkarttım.

'Kusmek icin cok erken' ne demek simdi bu?

"Ne cikti bakiyim."

Daha rahat gorsun diye kagidi ona uzattim. Asa bir sure kagida baktiktan sonra bana dondu.

"Onlara inanmadigimi soylemistim. Bak cok sacma bir sey cikti." Elimdeki kagidi ezip yandaki cop kutusuna attim.

"Arada cikar oyle curuk yumurtalar. Hepsi tutacak diye bir sey yok."

Ikimizde ayaklanip cikisa dogru yuruduk. AVMden ciktigimizda bana dondu.

"Bugun cok eglenceliydi Rora. Her sey ve yardimlarin icin tesekkurler."

"Onemli degil."

Basta buraya gelmekte cok isteksiz olsamda Asa ile vakit gecirmek eglenceliydi. Bunu binlerce kez yapsak sikilmazdim.

"Merhaba"

Arkamdan gelen ses Ruka'ya aitti. Onun burada ne isi var ??

"Selam Ruka" dedim kisik sesle.

"Yanindaki Chiquita'nin ev arkadasi degil mi?" eli ile Asa'yi gosterdi.

"Beni nereden taniyorsun? YOKSA SEN DE MI CHIQUITA'NIN ARKADASISIN?" Gece ani bir yukselme -Bugun fark ettigim sey Asa'nin konusirken surekli yukselmesi-

Bir dakika ya ASA RUKA'YI TANIMIYOR MU?

Ee hani asikti bu acaba tanimamazliktan mi geliyor.

Ruka'da benim gibi sasirmis ve tek kasini kaldirmisti.

"Ben Ruka ve evet Cannynin yakin arkadasiyim" dedi kendisini tanımasını beklerken.

"Ben de Asa. Chiquita hic bahsetmedi senden normalde arkadaslari hakkinda cok konusur"

O an gulmemek icin dudaklarimi birbirine bastirdim. Ruka da sasirmisti. Demek o seytan Chiquita'nin isleriymis bu.

"Neyse ben tutmiyim sizi." gozleri Asa'da bana kaydi. "Gorusuruz Rora."

Ruka karsi kaldirima gectiginde telefonunu cikartip birisini aradi ve yurumeye devam etti. Sanirim Canny bugun guzel bir azar yiyecek...

***
Finito

bu bolumu kontrol etmedim duyuruya bakmayi unutmayın

SHEESH - RorasaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin