ATIN KUYRUĞU

29 1 0
                                    

Vampir Mahmut,kan içmeyen iyi bir aile vampiridir.1.90 santimetre boyunda 80 kilogram ağırlığındadır. Bir vampir olan Pelin ile evlidir. O da kan içmemektedir. 1.70 santimetre boyunda 45 kilogram ağırlığındadır. İi çocukları vardır. Biraz saf ve merklı olan Hüsnü ve aklı başında ağırbaşlı olan kardeşi Nazan. Hüsnü 12,Nazan 10 yaşındadır.
Mithat,Cevdet ve arkadaşları vampir ailesinin yaşadığı şatoya gittiler.

-Mithat: Cevdet kapıyı çal.
-Cevdet: Hayır sen kapıyı çal.
-Mithat: Önce sen.
-Cevdet: İlk sen.
-Melis: Şu kapıyı çalar mısınız artık?
-Mithat: Kapı açılıyor. Sakın korkmayın. Korkacak hiçbir şey yok. Ben korkuyoum ama siz bana bakmayın. Korkmayın.
-Cevdet: Eyvah! Korkunca agresif oluyor.
-Mahmut: Oooo! Kimler gelmiş,kimler gelmiş. Hoşgeldiniz.
-Mithat: Sus hemşerim sen. Kapıd ağaç olduk. Kapıyı çalmadık ama olsun. Şşştt sen kapıdan dışarıyı mı gözetliyorsun?
-Mahmut: Sakin olun sinirlenmeyin.
-Mithat: Bak hâlâ konuşuyor. Cevdet bana bir küfür söyle.
-Cevdet: Kırık cam!
-Mithat: O nasıl küfür?
-Cevdet: Hani bardak elinden kayıp düşer,kırılır. Temizlersin ortalığı. Bir süre sonra aynı yerden geçersin ayağına cam batar ya. Çıkarırsın o camı canın yanar.
-Mithat: İyiymiş. Kırık cam.
-Mahmut: Arkadaşlar biraz ayıp oluyor ama.
-Cevdet: Sen bunu boşver. Neden geldiğimizi biliyorsun.
-Mahmut: Evet,biliyorum. Panzehir için geldiniz. Bu panzehiri sen neden yapmadın Cevdet? Kimya mühendisi değil misin?
-Cevdet: Evet,kimya mühendisiyim ama panzehiri atlara nasıl uygulayacağımı bilmiyorum.
-Mahmut:Buyurun içeri geçin. Orada anlatayım.
-Cevdet: Tamam.
-Mahmut: Panzehiri atların kuyruğuna enjekte edeceğiz.
-Cevdet: Ama nasıl?

ZOMBATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin