2.Bölüm

12.5K 338 23
                                    

Onu ayağa kaldırıp odadan çıkarttım. Bu odada kalması kötü gelirdi biliyorum.

Bende daha önce aldatılmış biriydim. Ve istediğin onu geri kazanmak değil, ne kadar değerli birini kaybettigini anlaması oluyor.

O(deniz) neden bunu anlamiyor? Anlatalım o zaman!

Mert...ona ne kadar değerli birini kaybettiğini göstermek ister misin?

Su...istesem ne degisir ki? Nasıl yapıcağım. Yapamam.

Mert...Ben yardım edersem yaparsın.

Su...Bana neden yardım edesin ki?

Mert...Çünkü kamera kayıtlarına baktım ve yalan soylemedigini fark ettim. Dün gece için ve sabah sana dediklerim için özür dilemiş olurum hem.

Su...Cidden mi? Ama bunu kabul edemem. Sonuçta ne kadar dediklerini yapmış olsanda bilerek yapmadın.

Mert...Sırf az önce söylediklerin için bile yaparım. Kabul etsen? Hem bende eğlenmiş olurum.

Su'dan

Su... ya gerçekten yapar mısın?

Başını salladı ve gülümsedi. Odaların olduğu koridorda ilerliyorduk.

Asansöre geldigimizde -2ye bastı. -1e inmiştim bar vardı ama -2ye n gitmistim nede giden görmüştüm.

Asansörden indiğimizde bu kata göz gezdirdim. Çok güzel bir yer. Mini golf sahasindan tutunda box torbasında kadar herşey var. Pes de var.oynayamam ama izlemeye bayılırım.

Içki standi. Fotoğraf kabini bile vardı. Ne bulduysa getirmiş. Ama lunapark gibi ışıl ışıl.

Mert'den

Aileme ait bir otel olduğu için -2 tamamen bana ayrılmış bir yer.
Ne istersem ordan burdan eğlence için ne varsa burası onlarla dolu. Zaman geçirmek için güzel bir yer.

Ama sadece eğlence yeri değil tabii. Bir kuaför ve kiyafet editorum var. Ayrıca spa ve masaj grubuda var.

Şimdi yapmam gereken beklemek.

Mert...sen onlara emanetsin.

Sesini cikartmadi. Bende beklemeye başladım.

1 saat sonra

Sonunda bitirmişler. Uzun mu surdu. Iyi bir şey olsa bari iyice bir ezilsin şerefsiz.

Perdeyi yavaşça çekti. Yanlız bu kız harbi çok güzel olmuş.

Yüzümde bir gülümseme ile kolumu uzattım. O da koluma girdi. Artık gidelim. Poker salonuna gidiyorduk. Orda oyun oynuyorlarmış.

Içeri girdiğimiz an tum gözler bize döndü. Korkup biraz arkama saklanmaya çalışsa da şerefsizi görünce özgüvenle yurumeye başladı.

Onların masasına gidip iki deste para koydum. Aldattığı kıza şansım sensin dedi

Bende kartlarımı alıp göz gezdirdim.
Bu oyunu iyi bilirim.

Oyunda kalmanın tek yolu pas geçmemek. Çok iyi bir elin varsa bunu belli etme, çünkü diğer oyuncular bunu anladığında pas geçecekler ve pottaki çok az bir parayla yetinmek zorunda kalırım. Burdaki mesele herkesin daha fazla bahis yapmasını sağlamak ve daha fazla para kazanmak. Aslında sadece o serefsizin paraları bitse yeter.Bunun yolu da "iyi bir yalancı" ve "iyi bir aktör" olmaktan geçer. Yani benden.

Elim oldukça iyi sadece bir kart sıkıntı. Kartlarıma üflemesini istedim kulkedisinden(su). O da öyle yaptı.kartlarımi bardağın altına koydum. Uflayip pufladim.

Mert...sansina kaldik kulkedisi.

Dedim. Herkes şaşırdı. Kazanamayacağımi düşünüyorlardı.
Ama yanılıyorlar.

Bana gelen kart tamamdir. Oyun bitti kazandik. Kimsenin parasını almadım. Sadece o serefsizin parasını aldım. Biz gelince parasının tamamını koymustu ortaya aptal. Hiçbir şeyi kalmadı.

Yanımıza gelip diz çöktü.
Deniz...paramı geri ver ne istersen yaparım.

Mert...Kulkedisi'nin ayaklarına kapanıp özür dileyeceksin. Nasıl bir şansı kaybettiğini anlamışsındır.

Deniz...Özür dilerim Su gerçekten çok özür dilerim.

Mert...Hadi gidelim.

Adamlarıma dönüp alın paraları emrini verdim. Kulkedisi koluma girdi. oradan çıkınca odasına geçti.

3 hafta sonra Mert

3 hafta geçmişti ve Su ile arkadaş olmuştuk gerçekten oldukça eğlenceli bir kızdı. Şimdiyse gitmesi 

gerekiyormuş. Valizini hazirlatma emri verip ona kahve aldım. Gülümsüyordu.

Terasta kahvelerimizi yudumlarken konuşuyorduk.

Su...Teşekkür ederim. Ben gerçekten çok teşekkür ederim.

Mert...sorun degil sayende eğlendim.

Su... bende denizin özür dilerken ki yüz halini gördün mu? :-D:-D:-D

Mert..kızın suratı :-D:-D:-D

Artık gitmesi gerektiğini söyledi.Çıkışa gidiyorduk. Valizini getirttim. Kupelerini de en son verecekdim.

Otelden çıktık şoförüm Ahmet amca bizi bekliyordu. Ona bekle işareti verdim.

Mert...Bir daha sevgililerini seçerken dikkatli ol.

Su...Tekrar teşekkür ederim. 

Mert...Bir daha teşekkür edersen küpelerini vermem.

Deyip küpelerini çıkarttım cebimden.

Mert...Al bakalım.

Su... inanmiyorum. Gerçekten çok mahcubum teşekkürler.

Mert...Verme gerek yok diyorsun yani.

Su...hayır olmaz.

Guldum. Oda gülümsedi. En son ona oyuncak bir sihirli değnek verdim. Kulkedisini prensese dönüştürsun diye.

Mert...bu senin prensese donusmen için. Ama sen kötü sevgilileri ortadan kaldira da bilirsin.

Güldü.:-D

Mert...Artık gidebilirsin.

El salladım. Oda el salladı. Ve gitti.


》《》《》《》《》《》《》《》《》《
》《》《》《》《》《》《》《》《》《
Bol bol yorum yapin. Başka bir şeye gerek yok.Beğenip begenmediginizi yazar mısınız?
》《》《》《》《》《》《》《》《》《
》《》《》《》《》《》《》《》《》《

Kazara HamilelikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin