3.Bölüm

10K 309 30
                                    

Su'dan

Adı? Adını sormayı unuttum.

Arabada 3 haftadır yaşananları düşünüyordum.

Ogün uyanışım aklıma geldi, guldum.deniz ve hira aklıma geldi sonra gözlerim doldu. Süperman aklıma geldi güldüm. Denizin özrü aklıma geldi. Kahkaha attım.

Aynı anda ağlamak ve gülmek mümkün mu?Çünkü şuan hem ağlıyor hem de gülüyorum.

Ne komik. Ne yaptigimi anlamaya çalışan şoför amca konuştu.

Ahmet amca...noldu kızım niye ağlıyorsun.

Su...hiç amca sinirlerim bozuldu ondan.

Ahmet amca...ne bozdu sinirlerini bu kadar.

Su...hiç ışte amca gereksizin biri.

Ahmet amca...gereksiz olsa bu kadar canını sıkmaz. Anlat ben dinlerim. Sen de rahatlarsın.

Su...amca adın ne?

Ahmet amca...ahmet. ahmet amca de bana

Su...bak ahmet amca benim bir sevgilim vardı. Ve beni en yakın arkadaşımla aldattı.

Ahmet amca...vay şerefsiz.(:-Dyirim ahmet emicemi )

Gözlerim doluyordu.

Su...evet. en yakın arkadaşım. Hemde ne oldu biliyor musun Ahmet amca kız benim annemin küpelerini takıyordu. Ben doğarken ölen annem. O gün bu küpeleri takıyormuş.

Ahmet amca...sürtüüük.(çok sevdim ben bu amçayı valla bakın)

Su...evet.ama süperman oradaydı.beni buraya bırakan çocuk. Karizma olan. Ne diyom ben ya.

Ahmet amca torpidodan ıslak mendil çıkartıp bana uzattı. O sırada arabanın direksiyonu kaydı.

2-3metre yükseklikten zıplayarak tarlaya düştük.Araba birkaç kez zıplayıp tarlada düz ilerlemeye başladı.

Su...Fren ahmet amca frene baaaas

Ahmet amca yok. Ahmet amcam

Su...ahmet amcaaaaaaa(ciglıkla karışık)

Araba ilerideki kayalıklara gidiyordu. 4-5saniyede arka koltuğa geçtim. Ve kemerimi takıp cenin pozisyonunda başımı korumaya çalıştım.

Öne doğru çok sert bir şekilde savruldum. Sonrası karanlık.

Mert'den

Ahmet amca arıyor. Külkedisini bırakmış mı?ne çabuk. Hızlı gitti o zaman.

Mert...bıraktın mi kızı ahmet abi?

yoldan geçen yardım sever vatandaş...merhaba bu telefonun sahibi kaza yaptı. Suan hastaneye gidiliyor.

Mert...alo siz kimsiniz? Hangi hastane? Ya kulkedisi kızı da hastaneye mi aldılar.

Yoldan geçen yardım sever vatandaş-ben yoldan geçen biriyim. Kazayı gördüm.yardım etmek istedim.****hastanesi. Acil servisi. Kız da burda sanırım.

Telefonu kapattım. Arabaya atlayıp son sürat hastaneye sürdüm.

1 saat sonra

Ahmet amca kapısı açıldığı için arabadan uçmuş. Ben geldiğimde ameliyathaneye almışlardı. Neyi var bilmiyorum.

Su almak ve sakinleşmek için kantine indim.

Suyumu alıp polislerin yanına gittim. Ifade bekliyorlardı. Konuştuk biraz

Mert...kaza nasıl olmuş biliyor musunuz acaba?

Polis amca(sjsjjd)...yakınları mısınız?

Mert...lar?

Polis...birde arabada kız bulunmuş.

Kul kedisi lanet olsun onu tamamen unutmuştum.

Polislerden özür dileyip resepsiyona doğru koşmaya başladım.

Adı? Adı neydi? Adıı..

Hatırladım.

Mert...Kulkedisi'nin ayaklarına kapanıp özür dileyeceksin. Nasıl bir şansı kaybettiğini anlamışsındır.

Deniz...Özür dilerim Su gerçekten çok özür dilerim.

Mert...Hadi gidelim.

Mert...bugün trafik kazasından su diye bir kız yatirildi mi hastanenize?

Resepsiyonist (adı her neyse)...evet efendim ikinci kat koridorda sağdan 4.kapı

Koşarak merdivenleri ciktim. Doktor odasina giriyordu. Arkasından bende gidecektim. Ama kapıyı aralıyıp dinlemeye başladım.

Su...merhaba doktor bey ahmet amca iyi mi?

Sesi çok endişeli cikiyordu. Nerden biliyor ahmet abiyi ki o?

Doktor...evet siz hiç merak etmeyin. Bebeğiniz de gayet iyi. tahminim 3haftalik hamilesiniz. o_O

》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《
Sırf ilk üç bölümü aynı gün yayınliycam diye sabahladım. Bir yorum isterim. Lütfen yorum yapin. Mert nasıl Su nasıl tepki versin.bu arada 2 günlük hamilelik fark edilir mi emin diilim  ama mazur gorun sonuçta daha önce hamile kalmadım zkfjfkkd buda böyle olsun  ütopik bir yazar oldugumdan ütopik bir hastane sizlereee .d
》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《

Kazara HamilelikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin