Su'dan
Nasıl yani ben hamile mıyım? Ama nasıl hayatimda hiç şey yapmadim.
Yaptım da bilmiyor muyum? O gece ne oldu? O kadar ileri mi gittik gerçekten. Yok canım daha neler.
Öyle mi? Ne yapacağım ben ya of off!
Su bebeğin babası olarak birinden şüpheleniyordu çünkü başka kimse olamazdı ama bunu ona söyleyemezdi.
Bu bebek ne onun ne de benim suçum. Aldırsam.
Ama o bebeğin suçu ne. Tek suçu nefes almak.hoş daha onu bile yapamadıya..
Bunu ne süpermen e ne de o masum yavruya yapamazdım.
Kafasında plan kurdu.
1.Bebekten kimseye bahsetmiycek.
2.Bebeği doğurup kendi bakıcak.
3.ve kimsenin hayatini mah vetmiycekti(kendinin ki dışında
Yazar'dan
Mert duydugu seyle oldugu yere cakılıp kalmisti. Bebek kendinden miydi? Baskasindandir canım.
Bu dusunce ile biraz rahatlasa da hala bir suphe barindiriyordu icinde.
Mert toparlanip iceri girdi.
Mert...naber?
Su...Ahmet amcayi gordun mu? Iyi mi o?
Mert...Sen de kaza gecirdin kendini de düşün biraz.
Su...olabilir ama araba çarpmadan once ahmet amca kayip olmustu. Onu bir daha gormedim.
Mert...Iyi o merak etme. Asıl kendin için endiselen.
Su'nun eli istem dışı karnina gitti. Ona bebegi soyleyerek Supermenin hayatini mahv edemezdi.
Bu onun sucu degildi. Ayni seyleri tekrar ediyordu.. Yeter diye dusundu Su. En dogru karar bu.
Mert Su 'nun çaresizliğini fark etmişti. Bebek kendindendi. Bunu kabul et ve onlara sahip çık. ne biçim adamsin sen diye geçirdi içinden.
Su...Neyse sen git artik ben de birazdan cikarim. Her sey icin tekrar cok tesekkurler.
Mert...3 hafta önce ki olayda benim sucum olmadigi gibi senin de sucun yok! Soylemek istedim.
Su...bu arada adın ne?
Mert...Mert.(sjsjsjd)(pardon ciddiyeti bozdum .)
Su...Gorusuruz o zaman Mert.
Mert yavas adimlarla kapiya yoneldi.
Ici hic rahat degildi. Su'nun neden doktorun dediklerini soylemedigini anlamamıştı. Onunda bebeğin mert'den olduğunu bildigine emindi.
Ne yapmalıydı. Onlara mı sahip çıkmalıydı yoksa sadece bebeği alıp gitmeli miydi?
Mert durakladı. Arkasini döndü. Su üstünü çıkarıyordu.
Mert...pardon
Su...sen gitmedin mi?aghh
Mert...pek sayılmaz
Su...ne kadarını gördün.
Mert...aslında düşününce o gün her yerini görmüşümdür.
Su...a-ama.dışarı çıkar mısın üzerimi değiştireceğim.
Mert sırıtarak odadan çıktı. Koridorda ilerlemeye başladı. Aklına bebek geldi. Kaza sonucu olan bir bebek.
Mertin sucu yok doğru. Ama Su.O kıza ne demeli? Onun suçu muydu ki? O da suçsuzdu. Mert de bunun farkındaydı. Ayrıca şirketlerinin yeni battığını ve evlerine haciz geldiğini de biliyordu.Onu araştırmıştı. Tüm bunlara rağmen o kızın omuzlarına bu kadar yük fazla diye düşündü.
Bakıcaktı. Bebeğe ve annesine. Sevmese bile fedakarlik yapmak zorundaydı. Aslında bir yandan bakınca o baba oluyordu. Ve babalar her zaman fedakarlık yapar değil mi?
Odaya geri döndü. Su çantasını toparlıyordu.
Mert...Hamile olduğunu ve bebeğin benden olduğunu biliyorum.
Su...Ama nerden- duraksadı-ne olmuş?
Mert...Size bakıcam.
Su...Hayatını mahv etmene izin veremem teşekkür olarak kabul et. Sana bulasmam, masraf olmam,para da istemiyorum. Senin düzenini bozmadan büyütceğim bebeğimi.
Mert...Bebeğimiz! O bebeği tek başına yapmadın. Ayrıca ikimizinde sucu değil. Ben seni sen de beni sevmiyorsun. Benimle evlen hem sana hem de bebeğimize bakarım ben! Hayırı kabul etmiyorum. Şirketinizin battığını ve evinize haciz geldiğini biliyorum.
Su...evimiz haciz mi edildi?
Mert...evet. bu çocuğu bu şartlarda nasıl yetiştirmeyi düşünüyorsun?kabul ediyor musun?
Su 'nun kabul etmekten başka çaresi yoktu. Evlerine haciz gelmiş. Bu nasıl olur?
Bebek için. Tamamen bebek için. Su düşündü:
plan2:
1.evlenicekler
2.bebek doğacak
3.ayrılıcaklar
ama onu görememek
4. bebeğin dadısı olucak olur gibi Mert kabul ederse
Su...peki
》《》《》《》《》《》《》《》《》 》《》《》《》《》《》《》《》《》《
Yb geldii. 22 okuyucu olmusuz.Unutmadan beğenip beğenmediğinizi yazar mısınız? Ya da kötü olduğunu ve düzeltmemi istediğiniz yerleri. Düşünceleriniz benim için çok önemli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kazara Hamilelik
Short Storyİlk defa gördüğünüz birinden çoktan hamile kalmış olmanız mümkün mü?