Analiza 10#: Ce s-ar putea întâmpla în sezonul 6?

26 1 2
                                    

       Înainte de a vă face așteptări cu privire la faptul că Bungo Stray Dogs a primit un al șaselea sezon, țin să vă anunț că... ✨ nu a primit ✨! Acest capitol este scris pur și simplu pentru a face niște presupuneri/preziceri cu acțiunile care ar urma să aibă loc în sezonul 6 pe care (sperăm) îl vom primi într-o zi cu soare. În loc să o lungim atâta, haideți să trecem la subiect!

      Fiecare poveste urmează același principiu. Diferitele evenimente și momente nu sunt atât de imprevizibile pe cât ar părea și chiar și intrigi șocante pot fi prezise într-o anumită măsură, deoarece există anumite criterii de care are nevoie o poveste pentru a funcționa și a avea un efect asupra cititorului.

     1. Relația dintre Akutagawa și Atsushi

     Oricât de ciudat și imprevizibil ar fi putut părea Decay of the Angel Arc, este de fapt foarte potrivit dacă ne uităm la imaginea de ansamblu și la modul în care se potrivește în poveste

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     Oricât de ciudat și imprevizibil ar fi putut părea Decay of the Angel Arc, este de fapt foarte potrivit dacă ne uităm la imaginea de ansamblu și la modul în care se potrivește în poveste. Pentru că rolul lui era să-l facă pe Atsushi să-și pună la îndoială credințele pentru prima dată. Atsushi are o viziune foarte alb-negru asupra lumii. El crede în bine și în rău și clasifică lumea din jurul său pe baza acestui lucru.

     Pe parcursul poveștii, Atsushi își va da seama că trebuie să-și schimbe convingerile limitative care îl protejează și își va depăși trauma care l-a forțat să gândească așa. Scopul principal al lui Atsushi este acela de a vrea să fie o persoană bună și să-i protejeze pe ceilalți.

     Pe parcursul Bungo Stray Dogs, Atsushi a reușit să susțină această viziune asupra lumii. De exemplu, el a salvat-o pe Kyouka din Port Mafia și i-a arătat lumina/calea dreaptă. Dar acum, a ajuns la un punct în care trebuie să-și evalueze punctul de vedere despre a fi „bun”.

     Decay of Angel Arc face exact asta. Îl obligă pe Atsushi să-și reevalueze convingerile. Cum va acționa Atsushi acum că este în rolul „ticălosului”? Aceasta este întrebarea pe care o prezintă acest arc. Și cu Fukuchi, care are de fapt un obiectiv foarte nobil în minte, acest arc a atins apogeul. Pentru că acum, Atsushi cu adevărat nu mai știe dacă ceea ce face este corect. Întreaga situație nu se mai încadrează în viziunea lui asupra lumii, oricum ar încerca să o privească.

      Atsushi trebuie să-și extindă viziunea asupra lumii. Iar acțiunea perfectă, care arată fizic cititorului de manga că viziunea lui asupra lumii s-a schimbat, este comportamentul său față de Akutagawa.

      Atsushi încă îl vede pe Akutagawa ca fiind inamicul său, chiar dacă comportamentul lui Akutagawa spune altceva. Acest lucru a fost clarificat în timpul luptei lor cu Fukuchi. Akutagawa a avut încredere în Atsushi pe loc, dar Atsushi nu a avut încredere.

     Prin urmare, prezic că vom vedea o revanșă între Atsushi și Akutagawa, care vor face echipă pentru a lupta cu Fukuchi, pentru a arăta schimbarea lui Atsushi.

𝐂𝐀𝐑𝐓𝐄𝐀 𝐃𝐄𝐒𝐏𝐑𝐄 𝐁𝐔𝐍𝐆𝐎 𝐒𝐓𝐑𝐀𝐘 𝐃𝐎𝐆𝐒 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum