Analiza 13#: Cine va fi transferat în Mafia Portului?

31 4 8
                                    

Din cauza faptului că am vrut să dezbat subiectul legat de transferul unui membru al Agenției în Mafia Portului cu mult timp în urmă, am publicat acest capitol. Enjoy!

Cu misterele lui Fyodor fiind dezvăluite și reunirea lui Dazai și Chuuya, Bungo Stray Dogs a atins din nou un punct culminant. Dar, în mijlocul acestui haos și teorii, rămâne o întrebare: cine se va alătura Mafiei Portului ca parte a afacerii lui Fukuzawa și Mori atunci când războiul se va încheia? Capitolul va conține motive pentru care personajele care urmează să fie menționate aici sunt eligibile sau nu pentru a se alătura mafiei.

Pentru a înțelege mai bine cine este cel mai potrivit pentru a se alătura Mafiei Portului, ar trebui să ne detașăm de toată drama care ar putea apărea dacă anumite personaje se alătură mafiei și să privim acest complot dintr-o perspectivă exclusiv narativă.

În general, complotul unei povești nu se învârtește doar în jurul narațiunii (a lucrurilor săvârșite de către personaje) ci și în jurul schimbării, acelui ✨character development✨ care e nucleul. Schimbarea. Atunci când cineva ne relatează povestea lor de viață, ne punem totuși întrebarea: ce l-a făcut pe omul respectiv să se schimbe?

Acest lucru se va aplica de asemenea personajului care se va alătura mafiei. Experiența îl va împinge chit că vrea chit că nu către schimbare. Așa că, cel mai probabil, un personaj care nu a trecut printr-o experiență atât de nașpa a vieții sale este cel mai probabil să fie transferat către mafie.

1. Yosano

Precum Dazai, Yosano are vechi legături cu Mafia Portului și Mori, acest lucru fiind prezentat în sezonul 4, un episod fiind dedicat special pentru ea. Dar, având în vedere că Yosano a lucrat pentru Mori, caracterul ei nu ar avea absolut nimic de dobândit de pe urma întoarcerii în mafie. Agenția, în schimb, ar avea de suferit deoarece aceasta și-ar pierde vindecătorul, iar productivitatea lor ar fi redusă, din cauza rănilor grave dobândite de pe urma misiunilor și a timpului de regenerare.

Plus că Fukuzawa i-a spus destul de clar lui Mori să nu o aleagă pe Yosano, deoarece ea nu ar putea tolera o altă colaborare cu organizația. Deci, șansele ca ea să fie recrutată în mafie sunt extrem de mici. De ce mici și nu nule? Deoarece Mori la cât de parșiv și hoț este, ne-am aștepta ca el să nu respecte condiția lui Fukuzawa.

2. Kunikida

Kunikida nu ar putea să fie o alegere bună pentru Mori, deoarece nu are legături strânse cu mafia. Persoana lui Kunikida este bazată pe conflictul dintre el și idealurile sale, un episod fiind dedicat pentru el în sezonul 1 (o mai știți pe Sasaki? 😂). Plus, la ce folosește Kunikida pentru mafie? Nu spun neapărat că este un membru nefolositor în general. Dar ce ar putea să facă Mori cu el? Ăștia au arme destule, nu au mai avea nevoie de unul care creează unele cu ajutorul unui caiet și alea minuscule, sincer.

3. Ranpo

Ranpo este literalmente vocea și creierul Agenției. Fără Ranpo, Agenția nu ar putea să existe. Nimeni de acolo nu ar știi ce să facă în situații de criză. Ar fi cu toții niște găini fără cap. Transferarea lui Ranpo de la Agenție către mafie ar crea un plot twist incredibil, deoarece Mori, cu ajutorul minții sale, ar reuși să doboare Agenția numaidecât. Plus că Ranpo cel mai probabil deține și niște informații relativ cruciale despre Fukuzawa (slăbiciunile lui), iar asta ar crea un avantaj pentru Mori. Pot spune din punctul meu de vedere că există 50% șanse să-l recruteze pe Ranpo, chiar dacă nu a avut legături cu mafia.

4. Kyouka

Și Kyouka a avut legături vechi cu mafia, dar întoarcerea ei este destul de improbabilă. Nu am văzut ca Mori să dea semne de a o dori înapoi în mafie, ci doar din partea lui Kouyou. Nu prea au ce să facă nici cu ea, pentru că Gin Akutagawa și-a făcut intrarea în peisaj.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 30 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

𝐂𝐀𝐑𝐓𝐄𝐀 𝐃𝐄𝐒𝐏𝐑𝐄 𝐁𝐔𝐍𝐆𝐎 𝐒𝐓𝐑𝐀𝐘 𝐃𝐎𝐆𝐒 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum