Giriş

95 39 29
                                    

Bölüm şarkısı:Yansın
İyi okumalar

İdil GÜNCESİNDEN

23 Ağustos 2025

Bu gün Aras ile okuldan kaçıp uzaklara gitmek istiyorduk. Aras'ın motoruna binip kaskını taktım. Bu gün onunla sevgili olmaya karar vermicektim ve yüzüne söylicektim,o benim sırığım ben de onun yer cücesiyim.

Motorla çevre yolunda sürerken ona sımsıkı tutunuyordum,Deniz gibi kokan kokusun içime çekiyordum. Boynunda bir yaşam kokusu vardı,onun yanında kendi özgür hissediyordum.
İyiki Ankara'ya taşınmışız iyiki seninle tanışmışım.

Motoru daha hızlı kullanmaya başladı,Kollarımı açıp kendimi uçuyor gibi hissediyordum. Ama bir anda kontrol kaybetti,önümü büyük bir kamyon çıkmıştı. Koyana çarparak ikimizde dağdan yuvarlanıp gölün içine girmiştik.

"İdil beni duyuyor musun"
"Aras sen çok sevi---"
"İdil elini bana uzat nefes ...."

Ambulans sesleri duyuyordum,gözlerimi hafif açabilmiştim. Annem yanımda ağlıyordu,babam Aras'ın babası ile kavga ediyordu. Hastaneye girmiştik.

"Uyandı"
"Kızım seni fransa'ya gönderiyoruz"
"N-Neden?"
"O herifi bir daha arayıp sormicaksın aramicaksın"
"B-Baba..."
"Hayır dedim taburcu olduğun gibi gidiyorsun"

Ağlıyordum,gece boyu ağlamıştım. Kendimi topladığım da Aras'ın odasına girip ona mektup yazdım. Başını öpüp son kez kokusunu içime çekmiştim.

Sabah olduğun da uçağa binip Fransa'ya gitmiştim,Fransa'daki buz pateni yarışmalarına girip birinci olmuştum.

Aradan yıllar geçti,4 yıl sonra Türkiye geri döndüm. Ankara'daki buz pateni yarışmam vardı,partnerim ile tanışmayı beklerken kendimce şarkılar söylemeye başladım.
Bu gün benim doğum günümdü artık 21 yaşındayım,herkesi silmiştim. Abim şirketin başına geçip yönetmeye başlamıştı,ben ise ünlü bir buz patenciydim.

"Meraba ben Aras Yılmaz senin partnerinim"
"Meraba ben İdil Kaya"
"Tanıştığıma memnun oldum bu da karım Rana Yıldız"
"Tanıştığıma memnun oldum"

Çok tanıdık geliyorlardı ama bir türlü hatırlayamamıştım. Üstümü değiştirip dans etmeye başladık,çok iyidik. Beni kucaklayıp çıkartmıştı,bacaklarımı açıp denge de durmaya çalışıyordum. Bacaklarımı toplayıp ellerinin üstünde dümdüz durdum,ayaklarımı tutup beni yere attı. Dönerek asaga indikten sonra kolumu tutup dönmeye başladık.

Bir anda iki elimi tutup beni altından geçirdi,yerde dönerek yukarı çıktım. Eşi alkışlamaya başladı,mola verip oturduk.

"Baba"
"Kızım hoşgeldin"
"Kızınız mi var?"
"Evet"
"İsmi ne?"
"İdil"
"Adaşız"

Kız çok güzeldi,beni kucuklugume götürmüştü. Babamla kapıdan girdiğini görmüştüm. Onlara gidip sarıldım koskoca 4 yıl onları hiç görmemiştim.

Kokuları içime çekip içeri davet ettim,babamın suratı bir anda düşmüştü. O adamı tanıyor muydu?bizim bu adamla bir bağımız mi?var ben niye hatırlayamıyorum.

"Merabalar ben İdil'in babası"
"Meraba ben de partneri Aras"

Babam eşyalarını topla eve gidiyoruz demişti,ben de toplayıp yanlarına geldim arabaya binip eve gitmiştik.
Rüzgar beni arıyordu,onunla iyi bir arkadaş olmuştu. Aslında ben onu sevmeye başlamıştım,akasma bara çıkalım demişti ben de kabul etmiştim.

Bara gittiğimizde  çok tanıdık bir şarkı çalıyordu. Nerden?biliyorum ben bu şarkıyı "Yansın" bu sarkiyi bana biri söylemişti ama hatırlayamıyorum.
Yüzü çok tanıdık biri ismi dilimin ucunda ama söyleyemiyorum.

Baya bir içtikten sonra dışarı çıkmıştım,partnerimde dışardaydı. Kolumdan tutup ayakta kalmamı  sağlamıştı.

"İdil bu halin ne?"
"Sana ne?"
"Hadi gel eve gidiyoruz"
"Sen benim evimi nerden biliyorsun?"
"Atla şu motora"
"Hayır ben motorlarda korkuyorum"
"....."
"Onlar benden birini aldı"
"Kimi?"
"Abimin Düşmanını"

__________________________________________________

Bu bölüm gelecekte olucak olaylardan yani korkmayın daha çok olaylar var bu bölüme gelesiye

Sizce nasıl?

Abimin Düşmanı:Buzdan KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin