Minik Canavar

90 35 63
                                    

Yeni bir hikaye bu seferki biraz benim hikayem gibi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeni bir hikaye bu seferki biraz benim hikayem gibi

İyi okumalar
Aşklar

Hepsi hayal ürünü

Bölüm şarkısı: Legens Never Die

Annem illa bizi Ankara'ya taşındırmıştı,eve eşyalari yerleştirirken okul kaydı yaptırmaya gitmiştik. Özel okula yazdırcaklardı,derslerim iyileşsin diye dersler gereksizdi bana göre asıl cehennem okuldu ve beni cennetimden alıp cehennem sürüklüyorlardı.

Okulun önünde durduğumuz da gerçekten cehennem girer gibi hissediyordum. Herkes buraya bakıyordu,ne?bakıyonuz sanki hiç zengin görmediniz. Okula girdiğimiz de babam müdürle konuşmaya başladı,müdür tam bir yalaka okulu abarta abarta bitiremedi.

Kaydımı yaptırdıktan sonra babam gitmişti ve ben de derse girmiştim. Fizik dersti,en nefret ettiğim hiç bir şey anlamadığım ders sınıftaki bir kız öyle bir bakıyor ki beni dövecek kendisi çok süslü biri o kadar makyaj neden?yapılır.

"Meraba ben Elvin"
"Duyamadım maymun mu?dedin"
"Ehh çok komiksin kızım buralar bizim bu erkek varya onun yanına bile yaklaşmıcan"
"Ayy ben de çok meraklıyım senin gorilin yaklaşmaya"

Hoca girmişti,ayağa kalkıp günaydın dedikten sonra oturmuştuk. Camdan dışarı izlerken abimi gördüm,okuldan kaçıcaktım sonunda abim hep okula gelip beni kaçırıp motor yarışına götürdü.

Galiba burda da motor yarışı yapabileceği arkadaşlar bulmuş,hocadan izin almak için sınıfa geliyordu.

"Hocam İdil alabilir miyim?"
"Neden?babaannem öldü de"
"Aa tabi başınız sağ olsun"
"Çok teşekkürler"

Eşyalarımı toplayıp üzülmüş numarası yapıp çıkmıştım,abinin motoruna atlayıp yarış alanına gitmiştik. Çok mutluyum,dersler yok. Abim yarış alanına girdiğin de yavaşlamıştı,kaskı çıkartıp indim. Karşımdaki adamlar tam tamına 1.90 boylarında,o sırada ben 1.71 abim hadi yapalım demeye başladı.

"Bu yer cücesi kim?"
"Asıl sen yer cücesisin dicem ama diyemiyorum"alayca gülüyordu.
"Ne gülüyorsun?"
"Ben bu kızı arkama almayı istiyorum"
"Oldu canım başka"
"Canım?"
"Öylesine söyledim sırık"

Alayca gülüyordu,kenara geçip oturdum. Kız ortaya girip bayrağı indirdi,hepsi aynanda gaza basıp sürmeye başlamıştı. Abim öndeydi,abim çok iyi kullanırdı. Bazen ben bile hayran kalırdım ona ama şu ucube abimin önüne geçip yolunu bozuyordu. Sinir abimin yerinde olsam önüne geçip ani gaza basar kum yutturum.

Abim geçmişti kazanacaktı,hadi abi yaparsın. Tam abim çizgiden gecicekken o pislik sırık kazanmıştı.

"Aradım yine kazandı"
"Abi olsun bir dahakine kazanırsın"
"Evet yer cücesi doğru söylüyor"
"Bir maymun konuştu galiba"
"..."
"Gülme bunu bir yerine sokarım"
"Oo hızlıyım görüyorum ki"
"Sen varya bittin hadi benimle yarış"
"Tamam"

Abimin Düşmanı:Buzdan KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin