Jess začuje ako pred chatkou zastane auto a vypne sa motor. Ukladá posledné misky so zeleninou na stôl. Taniere sú už na stole a z vajíčok sa ešte parí. Všetko je čerstvé a pripravené ,,Presní ako hodinky." zakričí Jess s úsmevom smerom k Andrewovi a Avery, ktorí otvárajú dvere chatky.
,,Mmmm... Tu to ale dobre vonia. Už mi v bruchu škvŕka od hladu." Povie Avery. Tašku s nákupom položí na kuchynskú linku a náhli sa sadnúť si za stôl. Počká kým si prisadnú Jess a Andrew, všetci si naberú a najedia sa.
,,Ako bolo v meste? Páčilo sa ti Avery?" pýta sa so zvedavosťou Jess.
,,Boli sme len v potravinách, ale bolo to tam desivo prázdne. Andrew mi povedal, že je to práve kvôli tomu, čo písali v novinách o tom, čo sa tu v poslednej dobe deje." odpovie jej zarmútene Avery.
Jess sa pozrie na Andrewa s nečitateľným výrazom a prikývne ,,Je to hrozné. Dúfam, že to čoskoro vyriešia."
Andrew si odkašle a úkosom sa pozrie na Jess. ,,Netreba sa zbytočne strachovať. Jazero je bezpečné a sme tu predsa všetci spolu. Nič sa nám nemôže stať."
Avery v tom napadne, to na čo počas rána s Andrewom úplne zabudla. ,,Jess, keď už sme pri tom, musím ti povedať čo sa mi stalo v noci..."
Do reči jej však skočí Andrew. ,,Jess, neuveríš koho sme dneska stretli."
Jess sa nechápavo pozrie na Avery, ale odpovedá Andrewovi. ,,Koho?" vyzvedá.
,,Larryho." pozrie sa na Jess a čaká na jej reakciu.
,,Larryho? Toho Larryho?" na Jessinej tvári sa zračí prekvapenie, ktoré sa nesnaží skrývať.
,,Kto je Larry?" Avery sa nechápavo pozrie na svoju najlepšiu kamarátku.
Jess sa zasmeje a otočí sa na Avery: ,,S Larrym sme spolu kedysi chodili. Asi som ti o ňom nikdy nerozprávala. Bola to taká letná láska. Tak ako rýchlo vzplanula aj vyhasla. Roky sme sa nevideli. Má niečo nové?"
,,Nestihli sme toho spolu veľa prebrať, mali sme naponáhlo naspäť." povie Andrew a usmeje sa na Avery.
Tá sa začervená a pohľad obráti na svoj tanier.
,,Pamätáš si, ako sme spolu chodili do lesa hľadať skryté miesta? Larry vždy vedel nájsť tie najlepšie." uškrnie sa Jess.
Andrew na ňu znechutene zazrie. ,,Som si istý, že tebe ukazoval iné skryté miesta než mne."
,,Rada by som ho znova videla a zaspomínala na staré časy." Povie Jess a žmurkne pri tom na Avery.
,,Zmeňme tému prosím. Nechcem myslieť na to, ako si to moja sestra a môj najlepší kamarát spolu rozdávali niekde v lese." povie Andrew a dojedá pri tom svoje raňajky. ,,Aké máte plány na dnes?" zvedavo sa pozrie na Jess.
,,Mohli by sme sa ísť všetci traja prejsť po okolí jazera, čo poviete?" navrhne Jess.
,,Ja sa k vám dnes asi nepridám, mám ešte nejakú prácu dole, ale užite si to." povie Andrew dievčatám.
,,Čo keby sme si večer založili oheň? Môžeme si opekať, okúpať sa v jazere. Ako keď sme boli menší. Kľudne pozvi aj Larryho." provokačne pozrie na brata. Ten len prekrúti očami.
Avery sa rozhodla, že Jess porozpráva o svojom nočnom zážitku, keď budú samé. Počas raňajok jej to síce Andrew prekazil, ale možno je za to aj rada, pretože nechce, aby si o nej myslel, že je šialená. Veď si sama nie je istá, čo sa v noci vlastne stalo.
»»»
,,Máme všetko ? Vodu, občerstvenie, mapu?" stresuje sa Avery.
,,Áno, neboj sa, myslím, že sme dostatočne vyzbrojené. Medvede, bojte sa." zavtipkuje Jess.
,,Medvede?!" vystrašene sa na ňu pozrie jej najlepšia kamarátka.
V tom sa do rozhovoru pripojí Andrew a podáva dievčatám baterky. ,,Dávajte si pozor, aby ste sa nestratili. Les je síce krásny, ale môže byť zradný."
Jess sa naňho milo usmeje. ,,Neboj sa, Andy. Máme to pod kontrolou. Uži si prácu."
,,Ak by sa niečo stalo, daj mi vedieť."
,,Andrew je tak starostlivý. Je fajn mať takého brata." povie Avery so smutným úsmevom na tvári. ,,Niekedy mi je naozaj ľúto, že som jedináčik."
,,Niekedy je síce trochu tajomný, ale vždy sa o mňa stará." odpovie jej Jess. ,,Cítim sa s ním v bezpečí."
,,Keď už sme pri tom, chcela som ti niečo povedať." začne neisto Avery. Rozmýšľa, ako svojej kamarátke povie o tom, čo v noci videla, bez toho aby to znelo šialene. ,,V noci som začula klopanie na dvere,no keď som išla otvoriť, nikto tam nebol. Všimla som si však vysokú postavu v diaľke medzi stromami. Myslím, že to bol chlap. Usmieval sa na mňa."
Jess zadržiava smiech. ,,Usmieval? Si si istá, že sa ti to iba nezdalo?"
,,Jess, toto je vážne. Celú noc som potom nevedela zaspať."
,,Som si istá, že to bola len nočná mora. Do areálu jazera sa nik nevie len tak dostať, všetko je to zabezpečené." uisťovala ju kamarátka.
Avery sa nachvíľu zamyslí. ,,Asi máš pravdu, možno to naozaj bola len nočná mora."
YOU ARE READING
Lesný maniak (short story)
Mystery / ThrillerV nedávnych týždňoch sa v oblasti Whispering Pines Lake vyskytlo niekoľko prípadov zmiznutia mladých žien vo veku 20 až 22 rokov, čo vyvolalo rozruch a obavy v miestnej komunite. Čo je príčinou týchto záhadných zmiznutí mladých žien v okolí Whisperi...