Jak się poznaliście?

26 1 0
                                    

Shaker- Skończyłaś naukę tańca z dziećmi w swojej szkole. Wracająć do domu wstapiłaś do sklepu po potrzebne rzeczy do zrobienia kolacji. Wychodząc z sklepu zauważyłaś, że leje deszcz nagle jakieś auto wjechało w kałuże i cię ochlapało, winny się cofnął i bardzo cię przepraszał proponując podwózkę do domu, zgodziłaś się i pojechaliście. Po tym jak podałaś adres to pojechaliście i w ciągu tej drogi chłopak ci się przedstawił i umówiliście się następnego dnia na spacer po lesie.

El Matador- Dzisiaj w salonie fryzjerskim mieliście bardzo dużo klientów. Właśnie skończyłaś obcinać jak myślałaś ostatniego klienta. Nagle do salonu wbiegł mężczyzna w żółtych okularach i zaczął krzyczeć czy dacie radę go uczesać na mecz, bo deszcz zniszczył mu fryzurę oczywiście się zgodziłyście i zaczęłaś go czesać w między czasie sobie rozmawialiście i właśnie wtedy uświadomiłam sobie skąd go kojarzysz, że to jest ten słynny El Matador. Po uczesaniu zapłacił i wręczył ci mała karteczkę, jak się okazało z numerem telefonu i pytaniem czy zechcesz się z nim umówić.

Rasta-  Dzisiaj na oddział przywieźli jakiegoś faceta, który miał połamaną nogę. Wchodząc do sali zauważyłaś przystojnego chłopaka z dredami, uznalas że jest przystojny. Podeszłam do niego i zapytałaś się co się stało, że ma tak mocno połamaną nogę, na co odpowiedział ci, że zawodnik z przeciwnej drużyny tak mocno go kopnął, że aż połamał nogę. Uszytwnilas mu ją i powiedziała aby odpoczywał. Zanim wyszłaś to zapytał się o twoje imię, na co odpowiedział że y/n.

Joe- Tego dnia miałaś za zadanie przygotować stroje dla Luźnego Joe i jego zespołu. Około 16.30 przyszli na przymiarki w momencie jak jego zespół przymierzał swoje stroje to zaczęłaś rozmawiać z nim. Po odebraniu strojów chwilę przed wyjściem zaprosił cię na jego koncert na co odpowiedział, że spróbujesz być.

North Show- Była piękna pogoda, przez co zdecydowałaś, że pójdziesz nad jezioro i coś narysujesz. Prawie skończyłaś, gdy nagle ktoś biegł i zschlapal ci całą kartkę na co dostałaś łez w oczach. Chłopak szybko do ciebie podbiegł sobowtórem i bardzo cię przepraszał przytulając cię. Zaproponował ci pójście na kawę w zadość uczynienie. Zgodziłaś się.

Tygrys- Startowała w konkursie w którym musiałaś stworzyć portret sportowca, wybrałaś Skrętnego Tygrysa. Wygrałaś konkurs, a twoja praca trafiła na Instagrama organizacji tego konkursu. Pod wieczór dostała powiadomienie, że ktoś do ciebie napisał gdy spojrzała kto to to wręcz serce ci stanęło to był Tygrys. Napisał, że pięknie malujesz i zaproponował spotkanie następnego dnia. Oczywiście, że się zgodziłaś, chodź przez chwilę przeszło ci przez głowę, że to może być żart.

Wielki Bo- Tego dnia wraz z swoją przyjaciółką byłyście na jednej zmianie w pracy. Pod koniec zmiany do kawiarni wszedł wysoki i umięśniony facet. Jak usiadł i przejrzał kartę to podaeszlas i zapytałaś się czy możesz już przyjąć zamówienie. Zrealizowała i zaniosłas mu czarną kawę. W tej chwili zapytał się o której kończysz pracę i zaproponował wspólne wyjście gdzieś. Powiedziała o tym swojej przyjaciółce która powiedział, żebyś poszła i się rozluźniła. Po pracy poszliście na spacer po mieście i się lepiej poznaliście.

Klaus-  Po koncercie rozdawałam autografy, oczywiście jak zawsze było dużo facetów którzy proponowali ci różne rzeczy każdego oczywiście odmawiała, jako ostatni podszedł do ciebie Klaus i powiedział, że świetnie się bawili i tak właśnie zaczęliście z sobą rozmawiać, aż w końcu musiałaś już wracać do hotelu.

Liquido- Spokojnie sobie serfowałaś, aż nagle ktoś cię wyprzedził, pomyślałaś sobie skoro chcesz się ścigać to zobaczysz na co mnie stać i tak przez 5-10 minut się scigaliscie. Po czy weszliście na brzeg i zaczęliście dyskutować. Umówiliście się, że następnego dnia też będziecie serfować ale razem.

Skarra- Po pracy poszłaś do sklepu aby zrobić podstawowe zakupy. W momevia jak weszłaś na dział z chemią nie mogłaś dosięgnąć tamponów. W momencie jak skakała zauważyłaś męska rękę sięgającą po nie. Chłopak je wziął i podał tobie, a ty podziękowałam i zaczęliście rozmawiać. Oboje Sue sobie przedstawiliscie, a on podał ci swój numer. W drodze do domu zaczęłaś nie zastanawiać, że przecież skarra niby jest taki niemiły, a tobie tak poprostu pomógł

Riano-  Siedziałaś w parku i pisałaś opowiadanie o Riano. Nagle przebiegło dwóch chłopaków, a tobie kartka wypadła pod nogi jednego z nich. On ją podniósł i zaczął czytać. Powiedział, że widać że lubiesz Riano, na co odpowiedziałaś, że tak bardzo. Na co usłyszałam, że to on jest Riano, a tu z pełną powagą odpowiedziałaś, że bardzo dobrze do wiesz i się miło uśmiechnęłam.

Meda- Siedziałaś na meczu, gdzie grali Orion przeciwko Niepokonanym, nagle zawodnik Oriona Meda został brutalnie sfaulowany. Szybko pobiegłam do szatni aby przygotować sprzęt. W momencie sprawdzania czy noga nie jest złamana staralas się być bardzo delikatna lecz nadal go to bolało, za co brzeprosilas i powiedziałaś, że musisz sprawdzić nogę. Zadzwoniłaś na pogotowie przedstawiłam sytuację i czekaliście na ich przyjazd. W tym czasie lepiej się poznaliście i umówiliście się, że jak wyjdzie z szpitala to gdzieś razem pójdziecie. Dał ci swój numer, po badaniach zadzwonił, że mogą hedt tylko zbita i następnego dnia możecie się spotkać oczywiście się zgodziłaś.

Miko- Do szpitala wszedł chłopak z rozwalona ręką, bardzo dobrze go znałaś i wiedziałaś, że jest piłkarzem FC Nakamy. Podeszłam do niego i zaprowadziła prosto do sali chirurgicznej, aby opatrzeć rękę. Z zdjęcia wyszło, że nie ma żadnego złamania i poprostu uszytwnilas rękę bandarzem i kazałaś smarować maścią łagodząca ból.

De Los Santos- Skończyłaś pracy i już miałaś wychodzić gdy nagle na kogoś wplsdlas. Był to wyszkoli mężczyzna, który szybko podał ci rękę i pomógł wstać. W ramach przeprosił zaproponował kawę oraz spacer. Trochę się bałaś, ale się zgodziłaś.

Supa Strikas/Preferencje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz