Shaker- jaka ładna dziewczyna.
ciekawe czy z kimś się spotyka.El Matador- sympatyczna dziewucha.
nawet ładna, co ja pierdziele ona jest piękna.Rasta- zna się na swoim fachu.
spróbuję się z nią umówić może się uda.Joe- jakie świetne stylizacje robi, a w dodatku piękna i sympatyczna.
North Show- boże zniszczyłem jej rysunek i teraz ma łzy w oczach.
muszę jej to wynagrodzić.
jest bardzo ładną dziewczyną.Tygrys- dziewczyna ma wspaniały talent.
napiszę do niej, może nawet uda mi się z nią umówić.Wielki Bo- piękna dziewczyna.
ciekawe o której kończy pracę.Klaus- jak na znaną osobę to jest bardzo miła.
szkoda mi jej tylko jak słyszę te wszystkie propozycje, widać że ma tego dość.Liquido- ejjj jak ona świetnie serfuje.
może nawet uda mi się z nią umówić.Skarra- biedna się męczy i nie może czegoś sięgnąć.
dobra pomogę jej.am nadzieję, że nikt tego nie widział, ja dalej zamierzam być taki jaki jestem, tylko dla niej zrobię wyjątek.Riano- jakie piękne opowiadanie.
widać, że lubi pisać.
jest pewna siebie już ja lubię.Meda- jak się biedna zmartwiła.
jest piękna, opiekuńcza i bardzo sympatyczna może spróbuję się z nią umówić o ile noga będzie sprawna.Miko- jak na pielęgniarkę to jest piękna.
De Los Santos- boże chyba nic jej nie jest.
umowie się z nią, niby w zadość uczynieniu.
CZYTASZ
Supa Strikas/Preferencje
FanfictionPreferencje z postaciami z supa Strikas. Życzę miłego czytania ❤️