Jak to wyglądało?

33 2 0
                                    

Shaker- Poprzedniego dnia umówiłaś się z Shakerem na spotkanie. Na spotkaniu spacerowaliscie po parku, aż nagle chłopak powiedział te dwa magiczne słowa czyli Kocham Cię, odpowiedziałaś, że też go kochasz i się pocałowaliście.

El Matador- Po treningu czekałaś na Matadora przed stadionem. W momencie jak wyszedł i cię przytulił w tym czasie powiedziałaś munna ucho, że go kochasz. Nic nie odpowiedział tylko cię pocałował.

Rasta- Przed chwilą skończyłaś dyżur w szpitalu. Wychodząc zauważyłaś Raste, który powiedział że zabiera cię w pewne miejsce i zawiązał ci oczy. Gdy dotarliście to mogłaś zdjąć opaskę byliście w pięknym lesie oglądałaś się do okoła gdy nagle rasta obrócił cię w swoją stronę i powiedział, że jest w tobie zakochany. Po chwili go pocałowałaś.

Joe- Byłaś na jego koncercie gdy podszedł do ciebie ochroniarz mówiąc, że ma cię przyprowadzić na scenę. Gdy już weszłaś to chłopak powiedział do mikrofonu, zenbardzocie kocha. Ty nic nie odpowiadając rzuciłaś mu się w ramiona i dałaś buziaka w policzek, a potem w usta.

North Show- Spacrrowaliście po plaży przy zachodzie słońca. W pewnej chwili stanęłam i powiedziałaś do blondyna, że zakochałaś się w nim, na co usłyszałam odpowiedź, że on też cię kocha.

Tygrys-  Chłopak dzisiaj miał wrócić z Japonii, więc zrobiłaś sushi i zaprosiłaś go na kolację, w czasie gdy skończyliście jeść zaczęliście sprzątać i właśnie wtedy palnełaś, że go bardzo kochasz już od dawna. Nie dostałaś odpowiedzi więc zrobiłaś się czerwona ale po chwili chłopak wbił ci się w usta i był bardzo namiętny pocałunek.

Wielki Bo- Tego dnia po pracy wracałaś do domu gdy natrafiłaś na chłopaka. Tego dnia nie miałaś najlepszego chumoru, więc Bo postanowił ci go poprawić mówiąc, że bardzo cię kocha.

Klaus- Klaus czekał kiedy skończysz próbę następnego koncertu aby z tobą pogadać. Jak weszłaś z sceny podaeszlas do niego pytając się jak mu się ten występ podoba. Odpowiedział, że jest świetnypo czym powiedział, że jesteś wspaniała i cię kocha.

Liquido- Tego dnia jak zwykle w wolnym czasie serfowaliscie gdy nagle straciłaś równowagę i spaflas z deski. Chłopak szybko do ciebie podpłynął i pomógł ci wrócić na deskę. Dopłyneliście do brzegu i usiedliscie wtedy usłyszałam ciche Kocham Cię.

Skarra- Siedziałaś u skarry i sobie rozmawialiście. Nagle Skarra powiedział, że chciał by ci coś powiedzieć ale nie wie jak i właśnie wtedy cię pocałował.

Riano- Urządziliście sobie piknik. Położyła się na kocu i zamknelas oczy, gdy je otworzyłam zobaczyłaś nad sobą twarz chłopaka, który szybko powiedział że cię kocha i cmoknął w usta, po chwili pogłębiała pocałunek.

Meda- Poprzedniego dnia poznałaś 10 letnią córkę Medy zdziwiłam się, że dopiero teraz ci o niej powiedział. Tego wieczoru mieliście się spotkać i gdzieś pójść, oczywiście to miała być niespodzianka. Gdy się spotkaliście to Meda zawiązał ci oczy i wsiedliscie do jego auta. Zawiózł cię do swojego domu gdzie przygotował kolację, a potem poszliście na taras patrzeć na gwiazdy. W momencie jak zobaczyliście spadająca gwiazdę Meda wstał i podał ci rękę, żebyś też wstała, spojrzał ci w oczy i powiedział, że cię kocha ale rozumie jeśli ty go odrzucisz z powodu dziecko. Lekko palnełaś go w głowę i go namiętnie pocałowałaś, po czym powiedziałaś że też go kochasz, a jego córkę bardzo polibiłaś.

Miko- Chodziliście po galerii, gdy nagle powiedziałaś, że zakochałaś się w pewnym chłopaku. Zauważyłaś, że Miko zrobiło się przykro i powiedziałaś, że to właśnie w nim się zakochałaś, chłopak cię szybko pocałował.

De Los Santos- Po meczu czekałaś na niego, ponieważ mieliście iść na miasto połazic. Gdy wyszedł z stadionu poszliście w stronę miałaś gdy on nagle złapał cię za rękę i skręcił w innym kierunku niż mieliście iść. Poszliście nad jezioro i tam właśnie padły słowa Kocham Cię y/n.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 10 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Supa Strikas/Preferencje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz