15.

93 12 2
                                    

-Mehet!-hallom meg Emetterio hangját.

Lyssa nem mozdul.

A fiú viszont ordítva ront neki akár egy gőzbika.

Megkezdődik a harcuk.

Lyssa szélseben hajol el az ütések és a rúgások elől és még mindig nem ragad fegyvert.

-Miért nem nyúl már a fegyveréért?-csóválja a fejét Rhiannon.-A vak is látja,hogy ki akarja nyírni!!

Már kezdem sajnálni a lányt.Semmit nem tudok róla csak,hogy halálos és nem beszél senkivel a testvérén és egy srácon kívül.

Vagyis Xaden-el igen...Vele nagyon bizalmas kapcsolata lehet mivel már láttam őket sugdolózni.

És biztos vagyok benne,hogy meglátott....Még sem tett még semmit...Talán Xaden kérte meg rá..

Az órákon is mindig csendben van és csak akkor szólal meg ha muszáj.Akkor viszont sosem téved...

Mindkettőjüknek sikerül pár ütést bevinnie,de egyik sem sorsfordító.

Aztán a srác egyik jobbosa betalál és Lyssa földre zuhan.Felszakad a szemöldöke és ömleni kezd a vére.

Egy pillanatra megijedek,hogy itt a vége.Mások is így lehetnek,mert a levegő megfagy egy pillanatra.

Még Xaden is előrébb hajol.

A srác ráront,de Lyssa valahogy odébb veti magát és talpra szökken mintha semmi sem történt volna.

A fiút a lendület tovább viszi így Lyssa a háta mögé kerül és belerúg egyet a fiú hátába.

A srác megbotlik és elterül a földön.

Lyssa nem ront rá.

Megvárja amíg a fiú feltápászkodik.

Csak fél pillanat az egész.

A fiút ahogy megfordul 3 tőr kapja telibe olyan sebességgel,hogy még én sem tudom követni.

Az arca megfagy majd némán a térdére zuhan.A tőr amit a kezében tartott a pástra zuhan.

A 3 tőr 3 olyan helyre fúródott ami komolyan roncsolja a szöveteket és inakat.Akár le is bénulhat tőle...

Egy a vállába és egy-egy a két combjának a közepébe.

-Szentséges ég!-hallom Rhiannont.

A fiú miután a sokk hatása elmúlt,zokogni kezd a fájdalomtól.

Lyssa rezzenéstelen arccal közeledik hozzá pedig a fél arca vérben úszik.

Közben elővesz egy újabb tőrt.

Megáll a fiú előtt és a tőrével felemeli az arcát.

Azt hittem elmetszi a torkát,de ehelyett a fiú füléhez hajol és súgni kezd neki valamit.

Ahogy befejezi a mondandóját,felveszi a fiú fegyverét és a kezébe adja.

A következő mp-ben a srác elmetszi a saját torkát.

Lyssa:

Marcus teste oldalra dől.

Figyelem ahogy a vére szétterjed a páston.

Élettelen szemei engem néznek.

Csak én vagyok és ő.

Nem hittem,hogy képes lesz megtenni.

Legalább ennyi bátorság szorult belé.

Odamegyek a testéhez és kihúzom a tőreimet.

Mindhárom sebből spriccelni kezd a vér így már nem csak a sajátom,de az övé is beterít.

Árnyék és Penge (Fourth Wing ff.)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt