Fulya_kabul: hala rapunzel izlediğim doğrudur 🙄
yorumlar:
Damla_aksu: sadece rapunzel mi kk :d
kirazmıdedibiri: evet arkadaşlar işte karşınızda orijinal bir pıck me
Avkt.Cemm: Müvekkilimin söylediği her şey doğrudur:)
Erkodüşkünü: kızlarr cemin ne yazdığını gören varmıı?? (cem de elden gitti)
Attığım paylaşıma gelen yorumları okurken odamın kapısı çalındı. Ve içeriye yer altının en zayıf mafyalarından olan selim amcanın oğlu toprak girdi.
Tanışıyorduk. Ve arkadaştık.
"fulya konuşabilir miyiz?" dedi çekingen bir tavırla.
"tabii toprak gel otur" dedim karşımdaki koltuğu göstererek. Telefonumu kapatıp yanıma koyduktan sonra "dinliyorum" dedim.
"fulya şey söylemek istediğim şu ki polislere karşı çok dikkatli ol olur mu?" bu soru benim kafamda soru işaretleri oluşturmaya başlamıştı.
"toprak ben zaten yeterince dikkatliyim" gözlerini yere kilitlemişti kafamı eğip beni görmesini sağladım. Sonra lafıma kaldığım yerden devam ettim.
"de sen neden durduk yere böyle bir şey söyledin ki?" sorduğum sorunun onu telaşlandırdığı her halinden belli oluyordu.
"b-ben artık eve gitsem iyi olacak babam merak etmesin" bir şeyler olduğunu anlamıştım. Ama beklemeyi daha fazla kurcalamamayı seçecektim.
Arkama yaslanıp "görüşürüz" dedim. Hızla odadan çıktı. Elime aldığım telefonumla evin kameralarından toprağı izledim.
Elini kulağına götürüp bir şeyler fısıldadı. Tam kapıdan çıkışını izleyecekken kapı tekrar çalındı. Ve içeriye en yakın arkadaşım duru girdi. "Nasılsın balıım" diye bağırdı yanıma oturmaya gelirken.
"duru bi gelsene" dedim ona toprakla olan konuşmamı dinletecektim. (çocukluktan beri konuştuğum herkesin sesini kaydediyorum.)
Konuştuklarımızı dinledikten sonra "bu işte bir iş var." dedi kuşkuyla başımla onaylayarak "evet ama ne?"
SELAMMM
YİNE BENN
BAŞLAMA TARİHLERİNİZİ ALIYİMM
NASIL BULDUNUZ
SİZCE TOPRAK NEYİN PEŞİNDE
2 oy gelirse yeni bölümü yayınlıyorum wohohğohohw
NEYSEEEEEEEE HADİ BB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızdık
RomanceKadın bir mafya , ve onun imkansızların ötesindeki aşkı: bir sivil polis "fulya, sen bir suçlusun anlamakta zorluk falan çekiyorsan tekrar edebilirim SUÇ-LU-SUN!" "uzay lütfen bir şans ver bize ben inanıyorum bizim aşkımız bu zorlukları aşacak"