....
UYARI:Burda geçen hiç bişey gerçek değildir. Hepsi hayal ürünüdür!
YAZIM YANLIŞLARI OLABİLİR.
İYİ OKUMALAR DİLERİM!
Kimsesiz olmak
Bir yetimhaneye bırakılıp ' kimsesiz' olarak adlandırılırdın.
Daha ne demek olduğunu bile bilmeden
Sahi kimsesiz ne demekti?
Kimsesizliğin bir çok sıfatı vardı.
Annesi babası ölüp ona sahip çıkacak birisi kalmayan kişilere kimsesiz denirdi.
En azından bir nedenleri olurdu.
Bazıları ise aileleri tarafından hor görünüp bir yetimhaneye bırakılırdı.
Minicik masum bir bebekken bırakanlar vardı ya da ailesi onu sevsin diye çabalayan küçük yaşta çocuklar olurdu.
Onlar genelde kendilerini suçlardı. Karşı tarafta bir hata aramak yerine kendilerini içten içe öldürüp dururlardı.
Çünkü küçük bir çocuğu bir çocuğu bırakacak kadar acımasız olacakları düşünmezlerdi.
Onlar daha Dünya'nın gerçek yüzünü bile bilmezlerdi.
Ve bir ailenin içinde olup kimsesizliğe mahkûm olanlar.
Kocaman bir aileye, bir yuvaya sahiplerdir. Ama tutunacak bir dalları bile yoktu.
Oysa yuva dallardan oluşurdu. Fakat bir dal bile onlara çoktu.
Zaten o yuvadan bulup tutundukları dal getirirdi onların sonlarını..
Fırat, önündeki yetimhaneye dalmış bir şekilde duruyordu.
Karşısındaki yetimhaneye her baktığında yüreğine yeni bir taş oturuyordu.
Yetimhanenin duvarlarındaki boyalar sokulmuş.
Eskiden masmavi olduğunu düşündü duvarlar artık kirden kararmıştı.
Arkasında sakladığı karanlık günleri gösterirmesin diye, oluşturulmuş o katman artık onun, o kirini kapatmaktan yorulmuş gibi yıkmış sanki..
Sahi yağan yağmur bile bu binanın kirini temizleyemez ken bir boya parçası onu nasıl temizlesin?
Fırat, karşısındaki binaya baktıkça birçok küçük kızın çığlıklarını, yalvarışlarını duyuyordu. Ya da kafası onunla oynuyordu.
Ama en çokta o çaresiz kızın çığlıklarını..
O güzel sesi yine kulaklarındaydı fakat bu sefer saf acı vardı.
Fırat, geldiğinden belli kırk kere okuduğu o yazıyı yeniden okudu.
Gülhane yetimhanesi..
Burası bir kız yurduydu.
Elini sıkıntı ile boğazına götürdü ve kravatını çekiştirdi.
Geldiğinden belli bin bir duygu yaşamıştı.
Yetimhane 3 yıl önce binanın eski olmasından dolayı, buradaki çocukları başka bir yetimhaneye sevk etmişlerdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Söz | texting
ChickLitYıllarÖncekiBirhatırla: Son sözüne noldu iki gözüm? Öylesine yazdım bir kitaptır.