..
FıratKaran: 'unutma, Fırat nehirline giden yol Dicle'den geçer.' demek ha :))?
YıllarÖncekiBirhatırla: Bilmem. Öyle miymiş? Uzun zamandır o yollar taşlarla kapalı da :)).
FıratKaran: Öyleymiş. O zaman o yolları geri açıyoruz hemde hemen Dicle hanım.
YıllarÖncekiBirhatırla: Nasıl olacakmış o Fırat bey?
FıratKaran: Tabiki benim olanı alınca.
YıllarÖncekiBirhatırla: Senin olan?
FıratKaran: Unuttun mu? Dicle her zaman Fırat nehrine aittir.
YıllarÖncekiBirhatırla: Peki bundan Dicle'nin haberi var mı?
FıratKaran: Yanlış hatırlamıyorsam ki kanıtlarım da var. Beraber olduklarından belli Dicle, Fırat'a ait.
YıllarÖncekiBirhatırla: Belki de ayrılmışlardır. Sonuçta çok uzun yıllar geçti.
FıratKaran: Asla, Birbirine ait iki insan hiçbir zorlukta ayrılmaz. Ki ayrılırsakta seni dava ederim. Bir sürü habersiz resmim var bu defter de.
FıratKaran:
FıratKaran: Cidden her sayfadan bir fotoğrafım çıkıyor.FıratKaran: Ama favorim kesinlikle bu.
FıratKaran:
FıratKaran: Bir daha çektirmeliyiz.
YıllarÖncekiBirhatırla: Öyle kolay değil Fırat bey. Hem beni hatırlayıp hatırlamadığı hala bilmiyorum.
FıratKaran: Aslında verdiğin ipucular yardımcı oluyor. Fakat bir yere kadar. Ama belki...
YıllarÖncekiBirhatırla: Belki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Söz | texting
ChickLitYıllarÖncekiBirhatırla: Son sözüne noldu iki gözüm? Öylesine yazdım bir kitaptır.