0.5

69 8 6
                                    

______________________________________

/Ichaki Araki/

⭐️

Soluklanmak için olduğum yere çöktüm. Bugün diğer günlere göre daha fazla anterman yapmıştık.

Ben derin derin soluklanırken önümde bir gölge oluştu. Kafamı kaldırıp baktığımda Rin'i gördüm. Mavi gözleri ile bana bakıyordu.

Gülümsedi ve o da karşı tarafa çöktü. O da soluklanıyordu. Saçları terden ıslanmıştı. Az önceki antermanda Ouzou ile yapmıştı o yüzden baya bir yorulmuştu.

"Tamam hadi ben yoruldum. Sen neden yoruldun kız." Dedi neşeli çıkan sesi ile.

"Ahahha. Akane ile sen kapışmıyorsun." Dedim gülerek.

Bana gözlerini açtı ve ağzınıza da elini götürdü sanki ayıp bir şey görmüş gibi.

"Kız Akane kim Ouzou'nun yanında. Oğlan pestilimi çıkardı. İyki o seninle falan eşleşmedi." Dedi abartarak.

Tamam Ouzou bu sporda iyiydi. Baya iyiydi hatta. Ama Rin de iyiydi. Zaten şakasına yaptığını biliyordum.

Onun bu cümlesine güldüm. Gözleri dudağımın yanındaki çukurlara kaydı. Bana candan bir gülümseme gönderdi.

"Biliyor musun ben seni ilk gördüğümde bu kız soğuk nevale demiştim. Ama seni tanıyınca öyle biri olmadığını çözdüm." Dedi bana itirafta bulunarak.

Gülümsememi bozmadım. Dudaklarımı birbirlerine bastırdım. Öyle güldüm. Yani bu duyduğum ilk itiraf değildi. Davranışlarım ve fiziksel görünüşümden dolayı bu tarz itiraflar alıyordum.

"Peki şuan ne düşünüyorsun benim hakkımda?" Dedim.

Gözlerini bir kaç saniyeliğine başka tarafa çevirdi. Rin ile ilk defa bu kadar samimi sohbetimiz oluyordu. O genelde Mizo ile takıldığı için onu pek bizimle takıldığını görmemiştim.

"Şuan benim için tam bir dedikoduluk kızsın. Yani seninle dedikodu yapabilirim vibe aldım." Dedi.

Onun bu cümlesine güldüm. Yanımıza birden Akane oturdu. En son Mizo ile laf dalaşındaydı.

Mor saçları topuz yapmıştı fakat altlardan çıkmıştı. O da soluklanıyordu. Karşılaşma artık laf dalaşı zordu.

"Ne konuşuyordunuz. Ne kaçırdım. Rin yoksa bir dedikodu mu öğrendin?" Dedi Rin'e bakarak.

"Yok kız sensiz dedikodu olur mu? Ichi'ye ona ilk gün nasıl havalı göründüğünü hakkında konuşuyorduk." Dedi.

Akane biraz eğildi ve bize yakınlaştı. "Şuan Ouzou buraya bakıyor." Dedi.

Şaşkın gözlerim ile Rin'i gösterdim. Akane gözleri kapattı ve gülümsedi bunun anlamı. Takma kafaya.

İyi de şimdi bu ne alaka. Rin'e kaçamak bakışlar attım. Ama Rin bana son derece alınmış bir şekilde bakıyordu.

"Aşk olsun yani amin ama benim için değil. Herneyse seni kınıyorum Ichi ben zaten biliyorum bunu. Biz Akane ile bunu çok konuştuk. Zaten sizi ilk ben shipledim." Dedi iki işaret parmağını birbirine sürterek.

Şuna bak ya nasılda gururla söylüyor. Sanki iyi bir şey yapmış gibi. Akane'ye baktım.

Yani sanada aşk olsun benim dedikodumu Rinle mi yaptın. Bir de bu konuyu. Akane bana bakmıyordu.

Rin'in arka taraflarında oturan Ouzou'ya baktım. Baktığım gibi onunla göz göze geldim.

Kırmızı gözleri bir şey arar gibi bana bakıyordu. Tek kaşımı kaldırdım ve ona baktım. Ona öyle bakınca sol dudağının köşesi çapkınca yukarı kalktı.

NEFRETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin