Bölüm Şarkısı:
Başa Sar
Ege Can Sal______________________________________
/İchaki Araki/
⭐️
Akane ile okula gelmiştik. Soyunma odasına giderken gördüğümüz kişilere selam veriyordum.
"Sen iyi misin? Dün sesin baya kötü geliyordu." Dedi Akane bana bakarak.
Gülümseyip ona doğru çevirdim kafamı.
"İyiyim neden sordun?" Dedim.
Tuhaf şekilde gülümsedi, "Sence de sormam normal değil mi?" Dedi.
Başımı yere eğdim ve güldüm.
"Akane onun başkasını sevdiği halde sevdim okey. Ona dün itirafta bulundum ona da okey. Ama artık üzülemem daha doğrusu üzülmek istemiyorum." Dedim.
"Artık oluruna bırakacam Ouzou'yu zorlayamam beni sevmesi için. Sevmezse bende artık onu sevmeyi unuturum." Dedim gülümseyerek.
"İşte benim kızım! Yürü be kim tutar seni aura kadını. Go girl!" Dedi.
Soyunma odasında kıyafetlerimizi giymiştik ve salona gelmiştik. Hepimiz toplanmıştık. Maki Hanım bizi görünce gülümsedi ve,
"Çocuklar herkese merhaba bugün ki antermanınızı kendi aranızda yapın. Ben yeni kaydolan çocuklara okulu tanıtıcam." Dedi.
Maki Hanım Rin'e döndü. "Rin yine sen buranın koçusun. Sen halledersin." Dedi.
Rin kafasını salladı. Maki Hanım arkasını dönüp geri gitti. Rin ellerini birbirine çarparak bize döndü.
"Evet çaylaklar patronunuzu selamlıyın." Dedi ellerini yanlara açarak başkan selamı verdi.
"Patronumuz olan kişiye bak. Daha kendi kuşağını bağlanamıyor." Dedi Akane, Rin'e bakarak.
Kuşağına baktığımda cidden bağlayamamıştı. Dudaklarımı birbirine bastırdım gülmemek için.
Rin son derece kötü şekilde Akane'ye bakıyordu. Rin sonra benim yanıma geldi.
"Karlar kraliçesi Elsa Hanım benim kuşağımı bağlar mısınız? Genelde şu mor gözlü uzaylı bağlıyordu ama bundan sonra sen bağla."
Sonra kulağıma yaklaştı ve kısık sesle, "Beni çekemiyor, Mizo ile yakın olduğum için beni kıskanıyor." Dedi sonra kulağımda uzaklaşıp başını salladı.
Onun bu haline güldüm ve kuşağını bağladım. Rin teşekkür etti ve yerine geçti.
"Evett aşkolar şimdi başlayalım. Kızlar siz yine ikiniz yapacaksınız biz üç kişi olduğumuz için bizi biraz beklemeniz gerekecek eğer zamanınız kalırsa tekrar yaparsınız." Dedi.
Herkes ona başını salladı.
▪︎▪︎▪︎
Nefes nefese kalarak Akane ile ayrıldık. İkimizde ikinci turu yapıyorduk.
Ama ikimizde sayı alamamıştık. Akane saldırı yapacakken ellerimle onu durdurdum.
Kendimi sahaya sırt üstü attım. Baya yorulmuştum, erkekler daha bitirmemişti.
Akane baş ucuma geldi ve güldü. "Yoruldun mu buzlar kraliçesi." Dedi alayla.
O da benimle aynı durumdaydı ama hala ayakta duracak enerjisi vardı. Ona baktım, "Sende benimle aynı durumdasın farkındaysan." Dedim.
Gülüp yan tarafıma oturdu. Dudaklarım kurumuştu, Akane'ye bakarak. "Ben su almaya gidiyorum gelicek misin?" Dedim oturur pozisyona gelerek.
Akane arkama baktı, ve hafif şekilde gülümsedi. "Bence senin almana gerek kalmadı." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRET
ФанфикSenin gözlerinde gördüğüm parıltıyı bir başkasında asla göremedim. İkimizi de aynı tanrı yarattı. Peki o zaman neden birlikte olamıyorduk. 🎡🪦 _______________________________________