2.Bölüm

15 8 3
                                    

Ağzımdan bir çığlık çıkmıştı bana gizli numaradan bir video gelmişti gelen video ise sınıf arkadaşımız buğlem yerde kan revan içindeydi.

Hemen kumsalı arayıp olanları anlattım ama aynı video kumsala ve daha doğrusu okuldaki bütün öğrencilere atılmıştı kumsala bize gelmesini söylemiştim çünkü evde tektim buda tehlike saçıyordu.

Yarım saat sonra kumsal gelmişti hemen söze atlayıp “kumsal bu ne demek oluyor hiç bir şey anlamadım” ses tonumu sakin tutarak söyledim “selis bilmiyorum ama işin ilginç tarafı biz ne yapacağız” diye söyleyiverdi kumsal bense kafamı bilemiyorum anlamında salladım.

Kumsal yaklaşık 1-2 saat bizde kalıp eve gitti annem bu gece eve gelemeyeceğini işi olduğunu söyledi ne yalan söyleyeyim korkmadım değil üst kata çıkıp duş alıp okul çantamı hazırlayıp kendimi uykunun kollarına teslim ettim.

“Tamam kumsall bekle çıkıyorumm”dedim ve telefonu kumsalın suratına kapattım hemen evden çıkıp durağa doğru yürümeye başladım kumsal her zamanki gibi beni bekliyordu.

“heloo kumsal”dedim

“Kızım nasıl bu kadar rahatsın okulumuzda bir katil var sınıf arkadaşımız öldürüldü ve sen rahatsın benim şuan elim ayağım titriyor korkudan”dedi ciddi bir tonla kumsal “kanka sakin veya ciddi olmadığıma  bakma korkuyorum ama dışarıya vurmak istemiyorum.dedim aynı tonla tam o sırada gelen otobüse binip okula gittik yol boyunca tek kelime konuşmayıp katil olayını düşündük.

Okulun önünde indik ama giriş baya kalabalıktı kavga oldu sanırım kumsala hızlı yürüyüp girişin olduğu kısma gelince şok olduk daha doğrusu korktuk yan sınıftan olan bir erkek yerde kan revan içindeydi.

“ABİ KAFAM ALMIYOR KİM YAPIYOR BUNU HEMDE 2 GÜNDE 2 CESET” diye bağırmaya başladı sınıftaki Ali “onu bunu boş verinde ne bok yiyecez ailerimize anlatmamız yasak yazıyordu mesajda ozaman olayı bizim çözmemiz lazım”diye fikir ortaya atmıştı bir kız  hepimiz aynı fikre katılmıştık.

“KOŞUNNN KORİDORA GELİNN”diye bağırıyordu biri hemen topluca o tarafa doğru koştuk yine aynı manzara yerde bu sefer iki cesed vardı “ne ara oldu katil okulda demek iki cesed bişeyler yapmalıyız”dedim korkuyla “baksanıza cesedin sol tarafında bir not var”kumsalın bunu demesi ile notu hemen alıp seslice okumaya başladım “oyun yeni başlıyor daha bu sadece başlangıç çocuklar” bunu okumam ile bir kaç kişi ağlamaya başladı.

Işıklar sönmüş okuldan çıkamıyorduk ailelerimize  ulaşmaya çalışıyorduk ya telefonların şarjı az yada şebeke çekmiyordu artık bende ağlamaya başladım çünkü git gide korkmaya başladık şuan topluca bir sınıfta oturmuş ne yapacağımız düşünüyorduk.

“EVETT SEVGİLİ COCUKLAR OYUNUMUZ BAŞLIYOR ŞİMDİ OKULA CESETLER SAKLI HADİ BULUN BULMACAYA  GÖRE HAREKET EDİN AAA SELİS SENİ VE KUMSALI UNUTMAM SİZLER NE OLURSA OLSUN BENİM OLACAKSINIZ TİK TAK TİK TAK. Ve megafon kapandı kumsal korkudan bayılmıştım bende ağlıyordum hatta herkes şimdi ne yapacağız yada bize ne olacak diye düşünemiyorum bile tam o sırada bir ses geldi.

Sesin olduğu yöne doğru gittiğimizde sınıfımızdaki Ali yerde kan revan içindeydi ip ucu için baktık sağa sola ama bi şey bulamadık takı kumsal çığlık atana dek.
______________________________________
Evet yeni bölüm ile geldim nasıl sizce.

Bu aralar biraz ailevi problemler var bundan dolayı bölüm güzel olmaya bilir ve kısada olabilir kusura bakmayın.

Yazım yanlışları vs.olduys’a kusura bakmayın.

Keyifli okumalarr.

Cesetlerin OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin