Hadi Bismillahirrahmanirrahim diyerek ve sağ ayak ile bu kitaba giriş yapıyorum. Heyecanlıyım çok güzel olucak umuyorumki.
1. Bölüm:
Senin kalbini ben ısıtıcam Tom
Bölümün şarkısı:
WHO İS SHE- I MONSTER
İyi okumalar
♡☆♡☆♡☆♡☆♡♡☆♡☆♡☆♡☆♡♡☆♡☆♡☆
Hogwarts'ın yeni dönemi başlamıştı. Sabah erkenden uyanan Emily, heyecanla okul üniformasını giydi ve saçlarını taradı. Hogwarts'ın büyük salonunda kahvaltısını ederken, yeni oturma düzeninin ne olacağını merak ediyordu. Özellikle de yanına kimin oturacağını... En yakın arkadaşı Lana'yla ayrılmayı hiç istemese de, farklı kişilerle tanışma fikri de onu heyecanlandırıyordu.
Emily, büyük salondan çıkıp sınıfına doğru ilerlerken koridorda karşılaştığı herkese gülümseyerek selam verdi. Hogwarts koridorlarının tarihi dokusu ve büyülü atmosferi onu her zaman etkilemişti. Sınıfa girdiğinde, sıranın ön tarafına oturdu ve defterini çıkararak ilk dersin başlamasını beklemeye başladı.
Sınıf yavaş yavaş dolarken, Emily’nin dikkatini çekmeyen tek kişi Tom’du. Tom, sınıfa en son girenlerdendi ve genellikle en arka köşeye otururdu. Siyah saçları gözlerinin önüne düşen, sessiz ve içine kapanık bu çocuk, Emily’nin dikkatini pek çekmemişti. Ancak bu gün, her şey değişecekti.
Sınıfa sakin adımlarla giren Slughorn, kürsüsüne ilerleyip sınıfa baktı. Derin ve sakin sesiyle konuşmaya başladı.
Slughorn: “Bugün, müdür Dumbledore’un talimatıyla yeni bir oturma düzeni oluşturacağız. Herkes farklı kişilerle oturacak ve böylece farklı bakış açıları ve yeteneklerle tanışma fırsatı bulacaksınız.”
Slughorn’un bu duyurusu, sınıfta hafif bir uğultuya neden oldu. Öğrenciler birbirleriyle fısıldaşarak kiminle oturacaklarını tahmin etmeye çalışıyordu. Slughorn yanında getirdiği listeyi çıkarıp okumaya başladı. Her öğrenci sırayla yeni oturma arkadaşının yanına geçerken, Emily ve Lana’nın adları birbirinden ayrıldığında Emily, biraz üzüldü ama yine de Sıra Lana'ya geldiğinde Slughorn çok net bir şekilde konuştu.
Slughorn:"Lana ve Mattheo."
Emily en yakın arkadaşı olan Lana'ya gülümseyerek baktı ve içten içe kahkaha atmamak için zor durdu çünkü Lana geçen dönemden beri Mattheo'dan hoşlanıyordur.
Sonunda, sıra Emily’nin ismine geldiğinde, Slughorn'un sesi tüm dikkatleri üzerine çekti:
Slughorn:“Emily ve Tom.”
Emily, bu eşleşmeye biraz şaşırdı ama hemen toparlandı ve çantasını alarak Tom’un yanına doğru ilerledi. Tom ise bu duruma hazırlıksız yakalanmıştı ve Emily’nin yaklaşmasını izlerken yüzünde belli belirsiz bir şaşkınlık ifadesi belirdi.Emily yerine otururken, konuşmaya başladı.
Emily:“Merhaba Tom.”
Tom, kısa bir bakışla karşılık verdi ve ardından gözlerini defterine dikti. Emily, onun soğuk tavrına aldırmadan gülümsemeye devam etti.
Emily:"Umarım iyi anlaşırız Tom."
Tom, sadece başını salladı ve defterine gözlerini dikti. Emily, onun bu mesafeli tavrını yıkmak için sabırlı olmaya karar verdi. Gün boyunca, Slughorn'un verdiği derslere odaklanmaya çalıştı ama aklı sürekli olarak Tom’a kayıyordu. Tom, sessizdi ve ders boyunca neredeyse hiç konuşmadı.