Beklediğim gün geldi. Bugün lisede ilk günüm bugün yeteneklerimi keşfedeceğim gün... Hemen kendimi yataktan attım. Oda arkadaşlarım hala osura osura uyuyordu. Hemen onları uyandırdım kıyafetlerimi giydim. Ve çantamı hazırlayıp müdürün bana verdiği ders programına baktım. "Oh sakin ol kızım bunu yapabilirsin" dedim kendi kendime.
Kızları beklerken koridora çıktım. Çantamda glossumu arıyordumki uzun boylu bir beden bana çarptı. Onun cüssesi karşısında yere düştüm. Kafamı ovuşturdum. "Dikkat etsene be!" Dedim.
Kafamı kaldırıp baktım. Karşımda çok yakışıklı bir erkek duruyordu. Kalın bir ses tonuyla konuştu. " Özür dilerim ufaklık" dedi ve elini uzattı. Kendi kendime kalktım ve üzerimi silkeledim.
Kollarını bağladı ve beni uzun uzun süzdü. "Sen galiba yenisin güzelim" dedi. "E-evet nereden bildin" dedim. "Anlarsın" dedi ve sırıtarak uzaklaştı. Bu yaşananlara anlam verememiştim. Onun gidişini izledim.
Birkaç dakika sonra kızlar geldi. Birlikte sınıfa doğru ilerledik. O sırada Cihangir ile karşılaştık."Oo bakıyorum şimdiden arkadaş edinmişsin" dedi meleğe bakarak. "Beni bu güzel arkadaşınla tanıştırma şerefinde bulunur musun kardeşim."dedi ve meleğin elini öptü.
Melek "Ne kadar kabasınız neden elimi izinsizce öpüyorsunuz" dedi. Cihangir "Bu kadar güzel bir hanımefendiye nasıl dayanabilirim" dedi.
İlişkilerden nefret eden ben hemen onları ayırdım. "Bu kadar iğrençlik yeter midemi bulandırdınız hadi sınıfa gidelim" dedim.
Benim liderliğimde hepimiz sınıfa geldik. Herkes bir sıraya oturdu. Ders başladı. Bir tane öğretmen içeri girdi. "Merhaba çocuklar ben bu seneki canavar edebi dersinizin öğretmeniyim bu derste canavarlar hakkında bilgiler öğrenecek ve türünüze göre nasıl davranacağınızı öğreneceksiniz" dedi ve biraz duraksadı.
"Aynı zamanda sizden sorumlu müdür yardımcısı benim. Şimdi size okulumuzun öğrenci başkanını tanıtacağım. Han Kadir içeri gel" dedi. İçeri bir oğlan girdi. Bu oydu... Yakışıklı oğlan... Koridorda bana çarpan... İçeriye girdi ve gözlerimiz buluştu.
Bana gülümsedi. Yüzüm kızarmıştı. "Merhaba ben Han Kadir Amcılar, Okulun öğrenci başkanıyım. Okul hakkında bir şikayetiniz olursa bana bildirebilirsiniz. Son sınıf öğrencisiyim."
Duraksadı ve gözlerimin içine baktı. "İhtiyaçlarınız içinde yardımcı olabilirim" dedi ve sırıttı. "Sorunuz var mı?" dedi.
"Eğer bir sorununuz olursa 3. Derslikte olurum genelde" dedi ve tekrar bana bakarak sırıttı. Bilerek yapıyordu. Sonrasında öğretmenle birkaç bir şey fısıldaştı ve gitti.
Ders bitti ve zil çaldı. Kızlarla koridora çıktık. O esnada Melek koşarak bir oğlanın yanına gitti. Bizde onun peşinden gittik. "Kaan sen ne zaman geldin" dedi Melek.
Kaan "Az önce babam zorla getirdi" dedi. "Bak o da geldi" dedi. Yüzünü ekşitip gözleriyle birini işaret etti. Melek kusma taklidi yaptı. "Iyy Lilas" dedi.
Meleği dürttüm "Bunlar kim?" Dedim. Melek "bu benim ikizim Kaan ve oradakide üvey kardeşim Lilas" dedi.
Kıza baktım.Lilasla göz göze geldik. Beynim karıncalanmaya başladı. Lilas bana göz devirdi ve yürüyüp gitti.
Melek şaşkınlıkla "Aman tanrım ne yaptığını gördünüz mü?" Dedi. Kaan "bu kız beni deli edecek" dedi.
Cihangir yanımıza geldi. Kaan ile Cihangir el sıkıştılar meğerse onlar yakın arkadaşlarmış "Naber Bro" dedi Cihangir. "İyi senden" dedi Kaan gülümseyerek.
Sonra Cihangir yine meleğe yaklaştı. "Yine karşılaştık güzel hanım" dedi. Melek göz devirdi ve kıkırdadı. "Ne kadar yaramazsınız ikizimin yanında benimle flört etmeye utanmıyor musunuz?" Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Canavar Lisesinde İlk Günüm
AléatoireLisede ilk günüm ergenliğe geçişimin ilk günü acaba neler yaşayacağım..? Yeni hayatımda tanışacağım mistik yaratıklar kimler olacak?