Прокинувшись, Мо Сінь склав циновку, сперші її до стіни. Вийшовши з хати, юнак попрямував до лісу, на те саме місце, де був минулого вечора.
На місці, Мо Сінь викликав систему, запитуючи як же відкрити інвентар?
' Любий хосте, будь ласка, не викликайте мене через такі дрібниці, а от як дістати те, що хочете?
Берете і подумки кажете інвентар, а потім дивіться на те, що вас цікавить, і все вуаля!
У ваших руках те що ви бажаєте.Якщо це все, то я піду, адже ви у мене не єдиний.
o(*^▽^*)┛'
- ні-ні-ні, це ще не все, хм, дай мені геолокацію тих виродків, та дієву отруту разом із ножем.
' Любий хосте, дайте домовимось, я розкажу вам як використовувати системне віконце, а ви будете викликати мене в крайній необхідності, бо я дуже завантажена роботою, пожалійте мене (´- '*)'
-добре, я жалію тебе, отож давай розказуй, що там і як. Мо Сінь хитро посміхнувся, склавши руки.
Блимк!
' Нове сповіщення!
Посібник.
1. Пошук ?
2. Як бачите предмет, не виймаючи його з інвентарю?
3. Магазин ?
Далі. '
Система все ж таки надала геолокацію, але все інше ні. Мо Сінь не вагаючись натиснувши подуми на третій пункт, відкрилася пошукова система схожа на Байду¹ з безліччю всякого різного, але Мо Сінь не відволікався, написавши "високо токсична отрута", він подумки натиснув на лупу.
¹ Baidu ( 百度 (Bǎidù), Байду) — лідер серед китайських пошукових систем.
ПОШУК ЗА ЗАПИТОМ "ВИСОКО ТОКСИЧНА ОТРУТА" БУЛО ЗНАЙДЕНО.
У вікні посипалися безліч варіантів, від простих і мало дієвих до легендарних. Найдешевша коштувала, є? Це була інша валюта.
" Ще одне вікно, команда "пошук" "
Вжик!
Перед очима хлопця відкрилося ще одне вікно. Подумавши про волюту пошук видав "День!" показуючи потрібну інформацію.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Маленька хтива булочка
ЮморМо Сінь: - ... чому я переселився саме у персонажа на ім'я ПЕНІС, ЛЯРВО ПЕНІС?! ЧОМУ САМЕ У НЬОГО, Я МІГ БУТИ КИМ ЗАВГОДНО!!! Головний герой роману: - не ростраюйся мій маленький Джі Ба~~~ Мо Сінь: - МОВЧИ ЛЯРВО, МОВЧИ!