EYVAH. SAAT... SAAT..
Saat 12 olmuş.
Hemen çıkmazsam yetişemeyeceğim
Koşarak dolaptan mavi bir kot ceket ve pantolon aldım. Hızılca üstüme geçirdim, kahve rengi çantamı da alıp odadan fırladım.Kapının önünde kumral 170 boylarında bir çocuk vardı.
Sen kimsin? Dedim. Arkasını dönüp elini ensesine attı.
B-Ben Yaren'in arkadaşıyım da.. Ben de tam çıkıyordum.. Dedi. Yaren mi? Bu kız beni çıldırtacaktı. Daha adını bile bilmediği insanlarla ilişki yaşıyordu.
Çok iyi olur. Adı yağmur bu arada.. Dedim. Mahçup bir şekilde baktı ve ayakabısını giyip binadan çıktı.
Yağmurun odasına ilerledim.
Yağmur kalk.. İşe gidiyorum ben.
Hııı? Dedi.
Geç kaldım zaten.. Hadi kalk bak
sende geç kalma. Dedim.Çocuk gitti mi? Dedi uykulu bi sesle
Gitti gitti. dedim.
Bunu duyduğu gibi ayağa fırladı.
Aşkım niye söylemiyorsun baştan gitti diye hemen kalkayım.. Dedi bu lafı ile gülmeye başladım. Üstünde siyah bi sütyen altında ise beyaz kurdeleli bir şort vardi.
Uzun bir geceydi galiba. Dedim.
Uzun ve berbat... Dedi.
Neyse ben çıkıyorum artık araşırız. Dedim.
Evden çıktım, tahmini 15 dakika içinde kafeye vardım.
İçeri girdiğimde mehmet bey kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu.
Geç kaldın mira? Dedi mehmet bey mahçup bir şekilde baktım.
Şey.. Mehmet beyy.. Dedim, cümleler biryerlerime kaçacaktı konuşamadım ve aklıma gelen ilk şeyi soyledim
Patron.. Çok trafik vardı. Otobüsteydim. Yoksa geç kalmazdım. Dedim hemen lafı yapıştırdı.
Geç kalkmışsın ki geç kalmışsın. Dedi içimden Allah'ım sen beni ne ile sınıyorsun dedim. Ve devam etti..
Madem geç kalacağını düşünüyordun. Taksiyle gelseydin. Dedi. Aynen a.....a k..yayım hepimiz para s..ıyorduk. Hala azarlamaya devam ediyordu..
Şimdi sen müdür olarak geç kalırsan elemanlar erken gelir mi? Dedi haklıydı balık baştan kokardı imam osurursa cemaat sıçardı. Başımı eğerek haklisiniz fastını gerçekleştirdikten sonra çantamı bırakıp, önlüğümü giydim. Davutun yanında kahve hazırlamaya başladım. Davut yine her zaman ki gibi hesap sormaya başladı.
Niye geç kaldın? Neredeydin? Dedi. İçimden sanane aq demek gelse de,
sabır çekip önüme döndüm."Dün gece"
(Yazarın anlatımıyla)Eve çağırdın geldim, biraz yürüyelim dedin yürüyoruz. dedi. Mira... Devam etti.
Diniyorum dedi Mira..
Aslın..da b-ben.. Dedi. Davut daha doğrusu demeye çalıştı.
Ne içtin sen küp gibi sarhoş olmuşsun. Dedi Mira.
Biraz kafamı toparlamam lazım. Diye devat etti Davut Mira devam etmesine izin vermeden lafa atladı.
Bu kafa zor toplanır.. Şu hale bak. Rezilsin. Dedi Mira alaylı bir şekilde.
Davut sinirli bir şekilde bağırdı,
MİRA! YETER! Ve Miranın dudaklarına yapıştı...Mira Davutu hemen ittirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Cilvesi
Short StoryBirlikte yaşayan ve romantik ilişkilerden uzak iki arkadaşın hayatları çok yakında değişecek. Değişime ayak uydurmaya çalışırken geçmişleri ile karşı karşıya kalacaklar Episode hikayesinden wattpad tarzına cevirilmiş bir hikayedir episode versiyonu...